Ailemden uzaklaşmak istiyorum...

Arkadaslar muhafazakar bir ailem var benim yasantım ters onlara göre ara sıra alkol kullanıyorım geceleri dısardayım biraz hovardayım . Üniye gidiyodum ailemin yüzünden bırakmak zorunda kaldım yok sen okumassın yok gir bir işe çalış şunun oglu böle sen hala yerinde say vb. , annem kardeslerimi bana düşman etti bir kaç kere duydım yok ona iyi davranmayın yok böyle şöyle yapıyo . Sürekli bana gelme bu eve git kendine yer bul hala paramı vericez sana sem adam olmassın hergün aynı şeyleri sölüyo annem herkese beni kötülüyo artık çok sıkıldım bıktım napmam lazım sizce , elimde olsa eve bile girmemek istiyorım.kardesimle şakalaşırken kolu cama girmişti geçen sene sürekli bana çocugun kolunu mahvettin senin yüzünden oldu bize hep zararın var gibi şeylr söylüyo,estetik olucak kolundan kardesim yok senin yüzüneden bir ton para gitti gibi şeyler.sanki ben bilerek yaptım kazayla oldu artık çok şekilde bunaldım yaşamaktan , 18 yaşımdan beri sürekli üzerime geliyo herkese beni kötülüyo , dayıların falan seni adam yerine bile koymuyo dio bana ,arkadaslarıma bile beni kötülüyo . hergün aynı şeyleri söylüyo , benim yerimde olsanız naparsınız ? bir insan sizce annesinden nefret edermi ben nefret ediyorım. Elime fırsat geçse kaçıcam gidicem param yok .


0|0
10|3

En İyi Kız Görüşü

  • Benimde babam aynıydı, hiçbir şeyi başaramayacakmışım gibi konuşuyordu. İlla kötü bir şeyler olacak, sanki geleceği görüyor. Ben pek kötü bir şey yapmıyordum da niye böyle davranıyorsa? Kardeşlerin kaç yaşında, ben olsam seni savunurdum anneme babama karşı. Sadece ders çalışamazsın ya geceleri gezsen ne olacak sanki. Ayrıca kardeşinin kolunu da isteyerek yapmadın ya. Biraz anlayışlı davranabilirler halbuki.Hani onlarla konuş filan desem, benimki gibiyse dinlemez zaten, boşa konuşursun. Bu yüzden kendi başının çaresine bakabildikten sonra uzaklaşmak en iyi çözüm gibi duruyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • İnsan annesineden nefret etmemeli ama anneye göre değişiyor bense o olmadan yaşayamam.size gelince de önce kendi yaşantınza bir bakın ne kadar doğru bir şekilde yaşıyorsunuz.üniversite okumak illa gece eve gelmemek içki içmek orda burma gezmek özgür olmak tabi bunun adı özgürlükse.illa ünitesite okumak bu demek mi arkadaşım. Önce bence kendini bir sorgula. Ve bir de aileneden anca cu kadar laf duyabilirsn kızabılırlr dislayablrlr en fazla zarar cu kadar gelir sana onlardan ama dışarıya açıldığın zaman emin ol çok kötü şartlar altında da olsa keşke evimde ailemle kalsaydım dersin. Dışarıdan gelen zarar seni çok fazla değiştirebilir ki buna da açıksn zaten iyi düşün bence kendi düzenini kendi içinde bir değiştir derim.

    0|0
    0|0
  • İleride pişman olacağın bir hayat... (git ve yaşa)

    1|0
    0|0
  • Herşey düzelir sevgisizlik düzelmez. Ailenle uyumsuz olduğun ve iletişim kuramadığın ortada ve çok normal çünkü kuşak farkı var, yetişme ortam farklılığı var belki şehir farklılığı bile vardır. Annen nin senin hakkında diğer insanlara doğru olsa bile olumsuz şeyler söylememesi gerekirdi. Bu dedikodudan başka bişey değil. o da kendi içini döküyor işte, kusura bakma ama cahillik. Erkek annelerinin daha dikkatli konuşmaları gerekir. Ama sen naapcan bunları duymıycan çünkü o senin tek annen ve annelerin yeri dolmaz. bir işe gir olduğundan daha iyiymiş gibi bahset, ben adam oldum imajı çiz hatta para biriktiriyorum de. Yeterince saygı uyandırabilirsen kimse sana karışmaz ters ters bu saatte nereye gidiyosun diye sorup canını sıkmaz. Ama sende artık ufaktan bir plan yap geleceğin için artık. Böyle başla arkası gelecek... Kal sağlıcakla.

    0|0
    0|0
  • içkiyi,gezmeyi falan bir süre boşver. kendine yapabileceğin bir iş bul. 2-3 ay çalış paranı biriktir. yeni bir düzen kurabilecek kadar. sınavlara tekrar hazırlan. bu sırada çalışmaya da devam et bir birikimin olsun sürekli. ama mutlaka oku. olmadı açıktan oku. okuyan insanlar zorlanıyo ki okumadan çok zor bide ailen arkanda değilse. kaç sene dayanmışsın zaten bu duruma. bir süre daha sık dişini. ve bir karar alırken hayatında iyice düşün pişman olma.

    0|0
    0|0
  • eğer sana kötü davranıyorlar ise ve sen bundan bıkmış isen bir işe gir çalış para kazan gittiğin yere kadar git para biriktir kardeşin o sen ona bilerek zarar veremezsin zaten canından bir parça ailen bunu anlamıyor ise bu onların sorunu sadece bir işe gir çalış para kazan biriktir 18 ini geçmişsin zaten git farklı bir şehire orda oku çalış hayatını kazan

    0|0
    0|0
  • Para biriktirene kadar katlanacaksın sonra ayrıl başka bir eve yerleş

    0|0
    0|0
  • git uzaklas work and travel yap bıraz :)

    0|0
    0|0
  • haklısın hataları büyük,cahillikte vardır ancak empati yapmanı tavsiye ederim annen çok fazla haksız da değil..25-29 yaş aralığın da birisi çalışıp para kazanmalı aile ye de yüklenmemek lazım bu kadar.. alkol gece gezmeleri vb şeyler senin hayatında yanlış olmayabilir ama onların evinde yaşıyorsan onların kurallarına uyacaksın, uymayacaksan işe girip kendi paranı kazanacak evden ayrılacaksın.. ama bence ne annen senden, ne de sen annenden nefret etmiyorsun...

    0|0
    0|0
  • Sanki benim yaşadığım hayatı anlattın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • aynı durum bendede var kardsm :S ailem benden nefret ediyor hiç bir boka yaramıosn diyor napacam bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Bende annem den nefret ediyorum kardeşim bazı dönemlerde evden uzaklaşmak şart

    0|0
    0|0
  • Bir işe gir para biriktir ve başka şehre git orada yeniden düzen kur ve çalışmaya başla

    0|0
    0|0
Yükleniyor...