Hangi kramponu alacağımı bilemiyorum size sorayım?

futbolla ilgilenen arkadaşlar yazarsa sevinirim, para sıkıntı değil lakin yarı profla prof arasındaki farkı bilmediğim için size sormak istedim, nike'n bir modeli olursa sevinirim şimdiden teşekkürler :)


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Halı saha maçlarında falan mı giyeceksin ? Yoksa klüpte falan mı

    0|0
    0|0
    • halı saha maçlarında okul turnuvalarında falan kardeşim öyle bir kulüpte oynamıyorum :)

    • Hepsini Göster
    • kardeşim netten almayı düşünüyorum aslında hediye olarak alıcağım ben anlamam krampondan o yüzden yazdım burayada :D ama senin dediğin ayakkabı aklıma yattı :D

    • Yeni model birde iyidir yani :D Ama sen bilirisn hangisini beğenirsen onu al yine de :D

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 7

  • link

    bilmiyorum ne seviyede futbol oynuyorsun denge ve top kontrolüne cok buyuk katkısı oldugunu soyluyebilirim bu ayakkabının...Türkiyede her yerde bulabiliceğinide sanmıyorum

    0|0
    0|0
  • walla zamanın behrinde r10 diye bir krampon vardı kanguru derisinden yapılmıs ronaldinhonun en meshur oldugu zaman öyle bir hediye alınsa tekrardan offffff :S :)

    0|0
    0|0
  • hiza jhtiyacin varsa nike mercurial al. Bitirici vurus yapmak istiyosan adidas predator al. Teknik oynuyorsan istiyosan tiempo veya f50 al.

    0|0
    0|0
  • nike falan boş hiç düşünme git Adidas f50 al rahatına bak senelerdır başka krampon gıymedım gıymemde

    0|0
    0|0
  • Ne yapıcan kramponu ya gel sana güzel bir basketball ayakkabısı alalım ajckhgkajh

    0|0
    0|0
  • %100 çimde oynamıyorsan çivili alma.. Hee bana kalsa plastik ama vidalıda almam.. Düz al..

    0|0
    0|0
  • en çok satılanlara gir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...