En kötü, kırıcı şekilde reddedilişiniz nasıl olmuştu?

Duygularınızı açtınız. Ama sizi öyle bir geri çevirdi ki kalbiniz çok kırıldı. Veya, böyle birşey yaşamamış olsanız bile, nasıl bir yaklaşım sizi fazlasıyla kırardı?

Üniversitedeyken açıldığım bir kız bir daha yüzüme bakmamış, benimle konuşmamış, bütün iletişim çabalarımı geri çevirmiş, sorularımı cevapsız bırakmış, beni resmen yok saymıştı. En azından bir defa karşılıklı konuşup düşman gibi değil insan gibi kapatmak isterdim bu sayfayı. Benimle yüzleşmekten kaçındı, korktu belki de, demek ki kişiliği o kadar güçlü değildi diye düşünüyorum şimdi.

Benim için en kötü deneyim cevapsız kalmak, kaale alınmamak olmuştu yani. Birkaç ay süren depresyon da cabası. (Atlatmak için spor salonuna başlamıştım, iyi gelmişti.)

Güncellemeler:
Böyle bişey olmadı, yaşamadım deyip sıvışanlar, sizi unutmamıştım halbuki :))

>>Böyle birşey yaşamamış (hiç reddedilmemiş) olsanız bile, nasıl bir yaklaşım sizi fazlasıyla kırardı?

0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • Sevgiye,ilgiye ihtiyaç duyduğum bir vakit çalıştığım yerdeki bir müşteriden nefret ediyordum.Çünkü burnu bir karış havadaydı ve bana tepeden tepeden bakıyodu.Onun işiyle ilgilenmemek için hep başka işlerle ilgileniyordum.Diğer arkadaşım yapıyordu işini.Yine bir gün kargo getirdi.Tam da kargo geldi arkadaşlar onu boşaltıyo.Ben de prenterdan döküm alıyorum.işini yapacak kimse yok benden başka.Ben de 5 dk kadar oyalandım.Biri geldin de işini başkası yapsın ben muhatap olmuyum diye.Sonra acıdım,beklemesine kıyamadım ver hadi kargonu işlemleri ben yapıyım dedim.Buna adresemi gidecem şubeden mi alınacak diye sordum.Ses yok.Bir sürü işimin gücümün arasında bir de onunla mı uğraşacam.Gözlerimi devirerek arkamı döndüm kötü kötü bakarken birden bir şey oldu.Nefret başka bir duyguya döndü o an.2 ay belli etmedim.2 ay kadar sonra onun üye olduğu bir gruba üye oldum.Sonra da ona mesaj attım.Aa siz demi burdaydınız.Tesadüfen sizi görünce selam vermek istedim falan yazdım.Cevap verme tenezzülünde bile bulunmadığı gibi.Kimse yokmuş gibi geldiği bir gün benden çay istedi.Duymazdan geldim banane.Baktım hala konuşuyo.Kalktım buna çay getirdim adetim olmadığı halde.Sonra beni hep bi bahanelerle odadan postaladı.Meğersem adamın derdi arkamdan konuşmakmış.Müdürüme demişki bu kız bana böyle böyle faceden mesaj attı.Zaten sinir oluyorum bu kıza.Kanımda hiç ısınamadı,çaya da tuzu basmış.Ben bunları duydum çıldırdım.Ama sevgililer gününden 1 gün önce kendime alışveriş yapmak için iş yerimden izin isteyince nerde o kız diye sormayı biliyo.Velhasıl çok bozulmuştum:((

    0|1
    0|0
    • Dürüst cevap için teşekkürler. Herifin burnu hakkaten bayağı havadaymış, benim bile indiresim geldi :))

    • Rica ederim ben her zaman dürüst cevaplar veriyor olacağım...

Kızlar Ne Diyor 2

  • Hiç öyle bir durumda kalmadım .Böyle bir tecrübem olmadı hiç.

    0|0
    0|0
  • Küçükken gelmişti birkere seviyorum diyemem hoşlanıyordum, bizim bi arkadaş gitmiş yumurtlamış hemen, arkamdan '' aa o salak mı'' lafları hala kulağımda çınlar. Bir de mahalle arkadaşımdı kendisi, yüzyüze gelirim hala, ne gerek vardı hakarete yahu.. Hem beni tanımıyorsun bile. Bi kerede karşılıklı hoşlaştığımız birine bende duygularımı açığa vurduktan sonra beni fişfişlaması olmuştu çok kırıcıydı diyemem, konuşmuştu sebebini söylemişti. Ama reddedilmek zaten başlı başına kırıcı.. Atlatmak için bende spor salonuna başvurmuştum :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • sevdigim tek kadina duygularimi farkli sekilde actim biraz. kizin ustune saldirir gibi sert bir sekilde optum aniden... ve bir guzel yumrugu yedim yuzumun ortasina. ama ben haketmistim :) pesini birakmadim kapisinda yattim kizin :D mecazi değil ustelik ciddi anlamda kapisinin onunde kah oturdum kah ayakta bekledim...

    1|1
    0|0
    • polisi araması ne kadar sürdü:))

    • Hepsini Göster
    • ben tamamen kapısında yatma aşamasından bahsediyordum zaten, yoksa sırf öptün diye polis çağıracak kadar manyak değildir herhalde:) ama hak etmişin hakkaten...

    • hahaha :D

  • Temeli sağlam atıyoz. öyle kazalarla karşılaşmamak için. Zaten olmayacaksa fazla üstelemeden koparıyorum. Şükür red cevabı almadık şimdiye kadar :))

    0|0
    0|0
  • yaşamadım =/

    0|0
    0|0
Yükleniyor...