Hayatınızı bir paragrafta anlatırmısınız ks üyeleri?

herkes bütün dertlerini tasalarını o yaşına kadar neler yaşadığını ister gizli ister normal anlatsın her türlü şey olabilir saçma olsun olmasın dinliyoruz


0|0
9|5

En İyi Kız Görüşü

  • Boktan bir hayatim var

    0|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 8

  • Bir parça yalnızlığın içinde binlerce kalabalık var.

    Adım attığım yer kararsızlık beklemek denen girdabın içindeyim

    ya boğulacağım ya da bir iple kurtulacağım.

    Fakat kurtulursam o ipi asla bırakmayacağım :)

    Biz pembe sarı balonların arasında ağlayan çocuklarız.

    Mutlu olmak için renkler yetmiyor. Nankörlük mü bu ?

    2|0
    0|0
  • Doğarken ağladım ve bu son aglayisim oldu. Güzel bir hayatım var karnım doyuyor. Başım da bir ecvar cçok şükür. Sürekli düşünürüm sadece farklılık ararım. Umarım bir gün bukurum, buluruz. Doğayı hayvanları severim hiç bişey yaşamam kadar onemli olamaz. Nefes aldığı m sürece hayatın yakasını bırakmayacağım :)

    0|0
    0|0
  • Şu soruyu okumak kadar hayatımı anlatmak kolay olsaydı keşke . Ama şunu söyleyeyim her kötü gün gücüme güç kattı

    0|0
    0|0
  • Tek kelimeyle anlatırım ben. "Bok, bok, bok.."

    0|0
    0|0
  • Doğdum ve yaşıyorum.

    Öleceğim bir gün.

    0|0
    0|0
  • Sadece dınleme yardımcıda ol barı :) bır sevgılım var 2 senedırde hayatımda ılk zamanlar cok duygusal cok romantıktı sureklı hedıyeler cıcekler suprızler artık yapmıyor yapmadıgı gıbıde sureklı param yok arabada benzın yok dıyıp duruyor bana yok ama aksam arkadaslarını arabasıyla gezdırıyor bu pazar bana kuzenıme dıreksıyon dersı vercem dedı benımle bulusmadı ama kuzenlerıyle evde play statıon oynadı dun hıc mesaj atmadı bu saat oldu konusmuyoruz evlenecez dıyor ama 2 senedır hıc bırsey yapmadı bır yardım etsene :(

    0|0
    0|0
    • ya bir süre sonra sevgili gibi değilde arkadaş gibi oluyo çünkü bilim adamları bile açıklamıştı aşkın beyin hücrelerindeki bitme süresi 1 yıl 2 yıl falan oda bir sonra arkadaş gibi bakmaya başlamıştır bence biraz kendini geri çekmelisin bakım yapmalısın ama yanlıs anlama bu ifadeyi ''gösterip vermemek'' daha cok gizemli ol ve herşeyine gülme her zaman ulasamasın sana yani kısacası kendini agırdan al

    • Kendımı gerı cektıgım gun bırakıp gıderım bakımlıyım guzelım cevremdekıler sen buna nasıl baktın dıyorlar karakterı guzeldı ama artık oda yokşu ansadece 2 yılıma acıyorum ben kaldırdım kıcını

    • ee ıste kacan kovalanır bu sozu unutma sende aynısını yap

  • Karmakarışık ben bile anlayamıyorum çoğu zaman size nasıl anlatayım.

    0|0
    0|0
  • Hayat zor be panpa.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Bir yerde okumuştum;

    Bir idam mahkumu ölümünden biraz evvel şöyle düşünmüş:

    Yüksek ve sarp bir kayalıkta

    Yalnızca iki ayağımın sığabileceği dar bir basamakta,

    Dört bir tarafım uçurumlar ,

    Okyanuslar ,

    Sonsuz bir gece,

    Sonsuz yalnızlık

    Ve hiç bitmeyecek bir fırtına ile sarılmış durumda olsa

    Ve benim ömrümce

    Hatta bin yıl boyunca

    Ve hatta sonsuza kadar bu bir karış toprakta yaşamam gerekse ;

    İşte bu durumum

    Biraz sonra yarım saat içinde ölecek olmamdan daha iyidir.

    İşte ben bu idam mahkumu kadar çok seviyorum yaşamayı fakat aşk kafamı karıştırdı.Onun için ben en büyük korkumla yüzleşmeye hazır oldum...

    Ben onun yoluna toprak oldum o beni ezdi geçti

    1|0
    0|0
  • Benim hayatım bir paragrafa sığmaz ki!

    0|0
    0|0
  • Ömrümü yedi bitirdi legend online

    0|0
    0|0
  • doğdum 12 sene büyüdüm terk edildim 18 senedir de yaşlanıyorum...!

    0|0
    0|0
  • anlatamam okumazsınız bile çok sıkıcı hayatım o zaman bir kelimeyle anlatayım

    sıkıcı

    0|0
    0|0
    • müzikle tanıştınmı?

    • merhaba ben müzik demdi kimse ama tanıştım galiba hem müzik yetmez sıkıcı olmaması için

    • ben sıkıldıgım zaman olsun olmasın müzik hayatın tuzu biberi onsuz düşünemem yani tavsiye ederim kendi ruhuna hitap eden müzikleri dinle etrafını düzenle düzensizlikde sıkar insanı düzenli yaşa insanlara saygılı ol sonrasına spor yap falan işte bir nevze sıkıntı giderir bunlar

Yükleniyor...