Evinizde bir arkadaşınızı en fazla kaç gün misafir edebilirsiniz?

Bir sınırı olmalı.Siz kaç gün misafir edebilirsiniz?

Güncellemeler:
Cevaplarınız için teşekkürler.

Güncelleme için özür.

0|0
1429

En İyi Kız Görüşü

  • Evli veya bir erkekle yaşamıyorsam istediği kadar kalsın ki en yakın arkadaşlarımdan bahsediyorum. Aksi halde bir hafta en fazla, özel hayat denen bir şey var değil mi yani..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 29

  • 3 günden sonra misafirliye girmez bizim inancımıza göre ben rahat edemem ben olsam ama oratam yani yalnızsam kalabilir neden olmasın yani :) istedi kadar elektirik su gaza ortak olur hem kanka :)

    0|0
    0|0
  • arkadaşlarımıza kapımız her zaman açık ihtiyacı ne kadarsa okadar kalabilir..

    0|0
    0|0
  • sıkılmadığım biri ise kalsın istediği kadar. Ama ben yalnızlığı sevdiğim için bayan değilse 1 haftadan fazla kalmasın. Bayansa dalga geçiyorum saçmalıyor falan yemek falan da yaptıkları oluyor pek rahatsız etmez.

    0|0
    0|0
  • Çok sevdiğim bir arkadaşımsa temelli kalsa dahi sorun olmaz. İhtiyacı olan kim olursa olsun asla git demem. Süresi yok, misafirim istediği kadar kalabilir..

    0|0
    0|0
  • Misafir pek sevmem.kimsenin evindede kalamam.ihtiyaci olan arkadaslarim istedigi kadar kalabilir tabiki.

    0|0
    0|0
  • Gelen düşmanım olsa kapım ezele kadar açık

    Not: TÜRK olmayan hiç kimseye kapım açık değil.Türkçüyüm ne olacak ?

    Bas eksiyi Türk düşmanları sizi gidi :)

    1|0
    0|0
  • Bayan mı erkek mi:P

    1|0
    0|0
  • Gelen istedigi kadar kalıyor sınır yok özellikle takımdan gelen cok :) veya takımın hepside biranda gelebiliyor 22 kisi evin halini düsün istedikleri vakit giderler :) hiç tanımadıgım kisi bile gelip haftalarca kalabilir :))

    0|0
    0|0
  • Misafire 3 gün misafir denir.

    0|0
    0|0
  • kim olursa olsu 3 gün

    0|0
    0|0
  • medeni durumuma bağlı..

    bekarım ve ailemle kalıyorsam evimizde onun kalmasına müsaitse, bu arkadaş da bekarsa istediği kadar kalabilir...

    0|0
    0|0
  • 0 gün. ben bakıcı dairesi başkanlığı çalışanımıyım canım aaa herkes evi kendine. evi olmayan çöp tenekesine..

    0|0
    0|0
  • yakınlık derecesine bağlı...

    0|0
    0|0
  • Geçmişte yaşanan bir olaydan ötürü misafir etmem

    0|0
    0|0
  • Evsahibi durumu çakıp da , rahatsız olana kadar

    0|0
    0|0
  • 2 gun 23 saat

    0|0
    0|0
  • Hiç etmem...

    0|0
    0|0
  • Evde kız kardeş varsa çok uzun süre olamaz modernliği falan geçin adetlerimize gelenek ve örflerimize aykırı

    0|0
    0|0
  • Evde teksem sorun olmaz yanliz anne baba ya da es coluk cocuk olunca, gündüz pek sikinti olmazda gece biraz ters ama yine disarda koyacak halim yok en azindan bir otel odasi kiralardim onun icin

    0|0
    0|0
  • rehewalen'e sınırsız süre + sınırsız çay+sigara

    diğerleri sie

    0|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    9

Kızlar Ne Diyor 13

  • Benim ev hic bos kalmaz.biri gider digeri gelir, digeri gitmeden oburu gelir falan filan.net 3 ay kalanı da oldu

    0|0
    0|0
  • 1 hafta iyi

    0|0
    0|0
  • iki haftadan fazla kalmasın.

    0|0
    0|0
  • Bir hafta. Zaten bu kadar bile kalmazlar. Arkadaşlarım bu konuda çok iyi.

    0|0
    0|0
  • Benim için sorun yok ama annem çabuk sıkılır dağınıklığından söz eder %90 beni istemiyorlar onumu istesinler :D.

    0|0
    0|0
  • 1 gün yeter bende

    0|0
    0|0
  • 1hafta 10gün fazlası bunaltır

    0|0
    0|0
  • Git demem kimseye.

    0|0
    0|0
  • 5 saat yeter.

    0|0
    0|0
  • En fazla 1 hafta sonra zaten çekilmez

    0|0
    0|0
  • 3

    0|0
    0|0
  • imkanlara baglı.

    0|0
    0|0
  • Çok yakınsam istediği kadar aksi takdirde en fazla bir kaç gün.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...