Kız arkadaşınızın insandışı varlıklarla konuşabildiğini duysaydınız ne yapardınız?

Erkekler sorum sızlere

kız arkadaşınızın insandışı varlıklarla konuşabildiğini duysaydınız ne yapardınız?


0|0
945

En İyi Erkek Görüşü

  • Sayısal sonuçlarını bir sorsan bacım:)

    0|0
    0|0
    • GELECEGI GÖRME ÖZELLIKLERI YOK AMA MESELA INSANLARI DINLEYEBILIRLER MESELA BIRI DEDIKODUMU YAPSA YETISTIRIRLER :)

    • Hepsini Göster
    • Saflık para etmiyor ama:):): teşekkürler

    • :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 44

  • hal çaresini bakarıdım yani kızı seviyorsam bu sorun olamaz

    0|0
    0|0
  • en yakın sapaktan u donusu yapardım sanırım,ALLAH korusun daglara taslara:)

    1|0
    0|0
    • yaaa ama öyle deme :) evdemı kalım o zaman :) sevdıgım cocuktan gızlım saklımda olsun ıstemıyorum

    • evde kalmazsınız,sız nırvanaya cıkmıssınız bile:)

    • :))))

  • vay ruhospu vay derim

    0|0
    0|0
  • hosuma gitmezdi heralde

    2|0
    0|0
  • insandışı derken?

    0|0
    0|0
    • 3 harflı :) hemde ıstedıgı her an

  • madem konuşabiliyorsun benim hastalığım ne ve iyi olacakmıyım bir sor bakalım ayrıca neden ayrılayım ne var bunda bizde gün boyunca insan sanıp insan olmayan varlıklarla yüzgöz oluyoruz...

    1|0
    0|0
    • :) oldu senın ıcın hemen konusim

    • Hepsini Göster
    • ayakları yere degmeyen hafıf havada ucan kafaları kocaman gözleri dısarda kırmızı kısa boyları var amam dedıgım gıbı ayaklarıb yukarda bıraz o nedenle bızımle aynı boyda gıbıyız sacları darmadagnık öyle ıste

    • ok teşekkür ederim konuşmanı bekliyorum

  • çok şasırırıım bende ınanıyorum varlıklarına hatta cokta merak edıyorum sekıllerı nasıll bızım gıbı ellerı ayakları var mı yer ıcerlermı sevısırlermı nasıll yasarlar benı eklermısın bu konuda merakım cok arkadas olabılırızzz fılmlerdekı gıbı tıpkı valla onların hakkında geniş bir iacıklama yaparmısın bizlerın bılmedıgı merak ettıgıseyler gıbı bızde merakımızı gıderırızogrenmıs oluruz

    0|0
    0|0
    • :) sormak istedigin herseyı burda sorabılırsın

  • babaannemdede vardı ınanılmaz bırsey bu coketkıleyıcı ve neler yaptıgını gordum dunyayı gezerdı sanıyesınde gıtmedıgı yer kalmazdı evınde bbır kac cuval ıcınde tonla boş kıbrıt kutuları vardı hepsı yabancı ve turkıyedeolmayan kutular gormeyen buna ınanamaz

    0|0
    0|0
    • babannen öldü mü bana yardım edermısın

    • Hepsini Göster
    • eklemek ıstıyorum ozel sorular sorabılır mıyım

  • şaka yapıyorsun herhalde derim =)

    0|0
    1|0
  • terkederim çoğu böyle cevap verir ama o anki durumuma bağlı olarak bu durumu çözmeye çalışırım düzelme yöntemlerini araştırırım sonuçta bir hastalık ben pes etmem her daim kız arkadaşımın yanında olurum çünkü erkek böyle olmalı

    0|0
    0|0
    • ama düzelme yöntemı yok 10 yıldır hergün görüyorum bana zarar vermıyolar arkadas gıbıyız

    • Hepsini Göster
    • bi sen anladın benı endoplazmıkretıkulum :)

    • Evet bir zamanlar deli gibi araştırıyodum böyle olayları metafizik parapsikoloji olaylarını yani sonra bırakmıştım. :)

  • ne yapabilirim nsıl konustuğunu öğrenmeye çamlısırdım

    0|0
    0|0
  • Sessizce ordan uzaklaşır ardından bağıra bağıra eve doğru koşardım öyle kız mı olur :D hem kıskanırım ne öyle insan dışı varlık felaan hoop erkek var burda :)

    0|0
    0|0
    • :) bende senın üstüne yollarım o zaman görünmeden sıkıntı verdırırım sana durduk yere stress yaparsın :)

    • yok yaw :) bana ister bu dünyadan ister başka dünyadan sıkıntı verecek olan mahlukatın aklını alırım :) hem bana birşey yapamazlar :D

  • koşarak uzaklaşırım ,

    0|0
    0|0
  • Eğer Gerçekten seviyorsam banada öyretmesini isterdim heralde :D :D (benim için sorun olmadı aşk bu ne olduğu belli olmaz)

    0|0
    0|0
    • ögretılmıyokı herkese görünmüyolar örnegin salonda aılecek yemek yıyoruz 5 kısıyız sadece ben görüyorum :)

    • pisikoloğa götürürüm o zaman sıkıntı var demekdir :D

    • ilk gördügümden beri ailem götürüyo ama bı ıse yaramıyo artık bende alıstım normal gelıyo bana

  • bir sorun teşkil etmezdi benim için.

    0|0
    0|0
  • cinler seytanlar falanmı ?

    0|0
    0|0
  • En Yakın Sağlık Kuruluşuna Götürüp Bi Psikiyatrik Muayne Yaptırırdım

    0|0
    0|0
  • e.t. gıbı varlıklar ne bılıyım dunya dısı vs.. gıbı yaratıklarla konusa bende onun yanında olmak ısterdım

    0|0
    0|0
    • OLSANDA ONLAR KONUSMUYOLAR BENIM EN YAKIN ARKADASIM COK ISTEDI ONLARLA KONUSMAK AMA ONLAR KONUSMADI

  • Hocaya Götürürdüm..

    0|0
    0|0
    • cok gittik :)

    • İşini İyi bilen derin bir hoca değilmiştir. Başımıza geldi onun için biliyorum. Tabi Seninde bu durumdan ne rahatsız olduğunda önemli..

  • kızlardan alacak bişeyimiz olmasaydı yanınızdan dahi geçmezdik bu zeka erkete olsa yüzüne bakmazlar ama kız olunca herşeyi farklı oluyor nede olsa geri kalmış bir ülkedeyiz

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    24

Kızlar Ne Diyor 9

  • cinsel varlıkları cagırttırıp cınsel sex yapardım.

    0|2
    0|0
  • Benimkini cesur sanardım korktum demişti. :D

    0|0
    0|0
  • kanka eklermısın beni _?

    0|0
    0|0
  • vayss be konussam super olurdu :D

    0|0
    0|0
    • yaa konussan görürdün :) süperi ilk zamanlar korkudan altıma yapıyodum :)

    • Hepsini Göster
    • :)))))) yaaa evet

    • yhaaaaaa


      offffff buradan yazmaktan sıkıldım yorum yorum yorum


      zaten sen ne yazacagımı bılıyorsundur... bende cok gitmiştim kanka falcılara boyle baya buyuklere ama ne degısıkleri var

  • Bunu söylemelisin.

    0|0
    0|0
  • sorun olmazdı ama biraz da korkardım tabi

    0|0
    0|0
  • Alo ruh ve sinirlendim hastalıkları...

    0|0
    0|0
  • Bazı insanlar duyunca sana deli muamelesi yapabilir. Ama ben inanıyorum. Öyle tanıdığım biri var çünkü. Gece rüyasına geliyormuş ve gelecek hakkında bilgi veriyormuş, bilmediği yerlere götürüyormuş. Gerçekten de rüyasındakiler çıkıyor.

    0|0
    0|0
  • Yıllar önce görüyordum ama korkuyordum görmemek için dualar ediyordum zaman geçtikçe bana zararları olmadığını hatta bazı olaylarda önceden uyardıklarını koruduklarını farkettim ve bana kendinizi göstermeyin sizinle sohbet ederim dedim artık görmüyorum ama benim ya da sevdiğimin başına kötü olay geleceği zaman söylüyorlar bunu dışında seninkiler gibi sürekli gelmiyorlar çağırmamda bu arada sevgiline söyleme benimkisi inanmadı gece ona benden uzak durmasını söylediler ve kendini karanlık gölge şeklinde gösterdiler korkarak kaçtı bir dahada arayıp sormadı :(

    0|0
    0|0
    • o zaman söylemım ben ya ya oda benı bırakıp giderse ilk gördügümde bende kacmıstım bu arada :)

    • Hepsini Göster
    • söyleme erkek arkadaşına hatta başkalarna bile söleme deli gözüyle bakıyorlar

    • bende vazgectım zaten normalde kımseye söylemem ama erkek arkadasıma söylemeyı düsündüm acıkcası

Yükleniyor...