Kapat

Kızlar toplaşın bakalım gönüllü erkek varsa o da gelsin :)

Reklamlar malum aldı basını gidiyor su an nerdeyse en cok yer alan reklam ped reklamları //en iyisi su, bu yeni nesil,bu garantilenmis,belgeli bu,en ucuzu bu,pedde cıgır acıcak// falan filan her neyse peki kızlar siz hangisini kullanıyorsunuz hangisini kullandınız memnun kalmadınız hangisinden sasmam dediniz?ankettekiler dısında var mıbilmiyorum kusura bakmayın can sıkıntısı :)) (maç sarmadı)

  • Orkid
    A seç
  • Kotex
    B seç
  • Molped
    C seç
  • Evy lady
    D seç
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
7|1

En İyi Kız Görüşü

  • orkid yaa özellikle platinyum varya mor kokulu olan :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 6

  • Hepsi boş iş valla ya o reklamlardaki gibi koşup zıplasak bizde acıdan ölüyoz

    1|0
    0|0
  • orkid ve kotex. ama reklamlardaki gibi değil koşmak oynamak partilere gitmek. yataktan bile kalkamıyoruz ağrıdan acıdan.

    0|0
    0|0
    • reklamlardaki gibi olmadıgını bende biliyorum :))sadece hangisi en cok tercih ediliyor merak ettim :))

  • Orkid en iyisi

    0|0
    0|0
  • Çok mu önemli senin için ?

    0|0
    0|0
    • can sıkıntısı :)) baska soru gelmedi aklıma :)

    • Peçetelerini hazırladın herhalde.

    • 16 yasımdan beri gerek duymadım o yüzden gerek yok cafedeyim zaten :))) bu kadar takılmasaydın iyiydi ama :)

  • kotexten şaşmam

    0|0
    0|0
  • orkidden şaşmam, alışkanlıkların insanıyım, ama kotex de pamuklu gibi, umut vaadediyor, ikisini kullanıyorum sadece, en son molped kullandığımda çok kötüydü, tasarımı falan, ama sonradan tekniklerini geliştirdilerse bilemicem.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 1

  • sanane adamım kızların petinden.bitince takviye mi edecen.. töbe töbeee...

    0|0
    0|0
    • Ben onlara karısmıyorumda sana takviye etcek birsey buluruz sen rahat ol :)

    • ne diyem,allah akıl fikir versin.. yaparsın abi yaparsın...

Yükleniyor...