Halen denizden uzak olup giremeyenler var mı:)

Halen denize girmemiş veya girememiş olanlar var mı:)

Güncellemeler:
Ben denize gidiyorum arkadaşlar gelmek isteyen jetine atlasın gelsin :)))))

0|0
17|28

En İyi Erkek Görüşü

  • denize yakınım ama giremiyorum

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • geçen ay ege ve akdenizin bütün kıyılarında denize girdim boydan boya ama özlüyorum yine de denizi :))

    0|0
    0|0
    • Güzel bir tatil olmuş :)

    • Hepsini Göster
    • Bende şimdi anladım :))) lara plajı kum ben pek sevmiyorum. konyaaltı en güzeli :)) ama gelmişken olymposa ve adrasana uğramalıydın ..

    • konyaaltını da biliyorum çok uluorta kalabalık ve taşlık ben de kum seviyorum :) direkt antalyaya gitmedim zaten dedim ya egeden akdeniz kıyılarına doğru diye ölüdenizden çıktık patara, kaş,olympos,kemer,antalya şeklinde gittik :)

  • ben hala giremedim ama kısmetse yarın gideceğim inşallah:)

    0|0
    0|0
  • 9 yaşımdan beri girmiyorum,girmeyi de düşünmüyorum. Mayo,bikini bana göre değil. O kadar kişinin içinde bedenimi sergileyemem ben.

    1|0
    0|0
    • E akşamları gir ?

    • Hepsini Göster
    • girmek isteyen şalvarla bile girer . burda girende çok var yani o kadar trustik olmasına rağmen :)

    • böyle düşünen bir sevgilim olmalı :) (yanlış anlaşılmasın lütfen)

  • Ben :( Dizimi sakatladığım için fizik tedaviye gidiyorum, spor yapmak, yüzmek falan yasak :(

    0|0
    0|0
  • kıçımın dibinde deniz baska yerde girdim ama bir türlü burada giremedim bu yıl

    0|0
    0|0
  • ağlıyorum şu an :(

    0|0
    0|0
  • Yüzdüm daha dün.

    0|0
    0|0
  • ben denize yakinim ama giremiyorum :D

    0|0
    0|0
  • Havuza girdim de denize fırsat olmadı maalesef:(

    0|0
    0|0
  • Daha dün gittim :)

    0|0
    0|0
  • evet mesela ben en büyük örneğiyim

    0|0
    0|0
  • Arada bir çeşmeye gitdigim oluyo sonrada banyodaki poole atlarim çok gezerim ben

    0|0
    0|0
  • Ben de giremedim maalesef. Az kaldı ama :D

    0|0
    0|0
  • Denizin dibindeyim ama daha aslaa..

    0|0
    0|0
  • bartın amasra'dan selamlar plajdayım B)

    0|0
    0|0
  • ben hayatimda hic deniz gormedimki giriyim

    0|0
    0|0
  • Bu yaz girmedim ... Özlemedim galiba hala girme isteği yok...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • girdim ve çok iyi geldi :)

    0|0
    0|0
  • Denizin dibindeyim ama gitmeye eriniyorum

    0|0
    0|0
  • En son 6 gün önce girmiştim..

    0|0
    0|0
  • denizden uzak derken ben mersindeyim mesela herkez hergün denize girebiliceğimizi sanıyor öyle değil ama işte buranın denizi kirli ancak ilerlerden girilir oraya gitmekte bir saat falan alıyor yani yakındayken bile bazen giremiyorsun zaten ben havuz tercih ediyorum genelde mersinin denizi fazla ii değil tabi silifke gibi yerler hariç

    0|0
    0|0
  • denize uzağız ramazanda bitti yarın aquaya gidecez 12 kişi :)

    0|0
    0|0
  • Yakın ama giremiyorum

    0|0
    0|0
  • yaz sonunda gireceğim inş.

    0|0
    0|0
  • Denize yakın , giremeyenler deseydin daha acıklı olurdu :)

    0|0
    0|0
  • evet o benim :(

    0|0
    0|0
  • Deniz değilde kumsalda böle gezmeyi seviyorum nedense

    0|0
    0|0
  • Ben girmedim

    0|0
    0|0
  • Girmedim ve hiç düşünüp özlemini bile çekmiyorum. Zaten yaz mevsimini de hiç sevmem. Evet mi ?

    0|0
    0|0
  • bendeniz halen denize girmedim...şileye inşallah...

    0|0
    0|0
  • deniz varda biz mi girmedik.

    0|0
    0|0
  • Maalesef halen giremedim lanet olsun dostum.

    0|0
    0|0
  • var zorunlumu girmek?

    0|0
    0|0
  • Deniz hemen dibimde ama hiç girmedim :)

    0|0
    0|0
  • ne denizi bilader evden çıkmıyorum ben para gitmesin diye :D

    0|0
    0|0
  • denizden çok uzağım ama sadec egeye girmedim karadeniz, Marmara, akdenize girmişim :)))

    0|0
    0|0
  • Denizle iç içeyim. Hayat denizde güzel ;)

    0|0
    0|0
  • maalesef kardeşş :)

    0|0
    0|0
  • sahil çocuğuyum hayatım van gölünün dalgalarının arasında boğuşmakla geçti...

    0|0
    0|0
  • İzmirliyim ben hayatım deniz olmuş barbaros hayrettin paşa gibi :D

    0|0
    0|0
  • Tam bir deniz adamıyım

    0|0
    0|0
  • ayağımı soktum geçenlerde hangi gruptayım şimdi

    0|0
    0|0
  • hayatımda hiç denize girmedim

    0|0
    0|0
    • Durum vahim .

    • ondan değil yani denizi olan bir bölgede değiliz o yüzden:)göllerimiz ve nehirlerimiz var yani eksikliğini hissetmedim öyle bir yere gidersemde yüzerim yani:)

  • sorma hacı :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...