En Çok kimden ve neden nefret ediyosunuz ?

ben En Çok Yengemden nefret ediyorum :D meraklı , dedikoducu , fitnoş ! hep bir açıgımı arıyo abime söylemek için .. acımasam bir güzel ıslatıp sonra elektrik şoku vericem kadına ama işte kahrolsun çok vicdan yapıyorum :)

Güncellemeler:
nedenleriyle açıklayın ama aaaa

0|0
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Sonradan görmelerden çok nefret ediyorum. iPhone 5 alinca kendini imparator zannedenlerden nefret ediyorum. (Telefona da öyle bir kap almiş ki yani üstüne dünya düşse telefon sağlam çikacak o derece) Okula Fiesta ile gelince bütün kizlarin kendisine hasta olduğunu düşünenlerden nefret ediyorum. Ortama hakim olabilmek için ota boka konuşanlardan nefret ediyorum. Sirf gösteriş amaçli telefonunu cüzdanini arabasinin anahtarini kafede masanin üstüne koyanlardan nefret ediyorum. (Cebinde dursa biyerine mi batiyor hani nedir yani?) Sürekli ''Ben'' ile başlayan cümleler kuran insanlardan nefret ediyorum. Kendine göre yetenek saydiği konulardan bahsetmeye bayilan insanlardan nefret ediyorum. Fazla makyajin bütün erkekleri çilgina çevireceğini düşünen badana boyaci kizlardan nefret ediyorum. Giydiği ayakkabinin topuk boyuyla güzelliğinin doğru orantili olduğunu zanneden kizlazdan nefret ediyorum. Küfürsüz tartişamayan insanlardan nefret ediyorum. Bağirarak söylediğini kabul ettirmeye çalişan insanlardan nefret ediyorum (Babam). Kendi zevk ve beğenilerini herkeste bekleyen insanlardan nefret ediyorum. İncir çekirdeğini doldurmayan sebeplerden dolayi ayrilan çiftlerden nefret ediyorum. Abazan erkeklerden nefret ediyorum (Nan kizlari cinsiyetlerinden soğuttunuz pislik herifler!)

    Yaa ben çok doluyum keşke bu soruyu görmeseydim :(

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • kokoş kızlardan

    1|0
    0|0
  • Nefret beslemem. Bu dünyada kötüler de var iyiler de, kötülerin sayesinde iyilerin değerini daha iyi anlarız. Nefrete gerek yok

    0|0
    0|0
  • tayyipten nefret ediyorum

    1|0
    0|1
  • kız arkadaşımın abilerinden nefret ediyorum

    0|0
    0|0
  • Öyle nefret ettiğim birisi yok

    0|0
    0|0
  • Kendimden nefret ediyorum

    0|0
    0|0
  • ateistlerden çok nefret ediyorum.

    1|0
    0|0
  • hayatta en nefret ettiğim 2 şeyden biri ırkçılık diğeri zenciler

    0|0
    1|1

Kızlar Ne Diyor 5

  • bende teyzemden nefret ediyorum bilip bilmeden konuşması devamlı iddialaşması aşağılaması hayır ağzının payını veriyorum yine de susmuyor ahhh annem olmasa arada ben yapacağımı bilirimde annem hep gözümün içine bakıyor 2 laf sokup susuyorum sadece.

    1|0
    0|0
  • iremin üvey annesinden

    0|0
    0|0
  • devlet başkanlarının genelinden Atatürk hariç tabi

    0|0
    0|0
    • aynen siyasi liderlerin hepsi diyebilirim istisnalar hariç tabi

    • Hepsini Göster
    • yeri gelmişken söyliyim geç cevap atanlardanda nefret ederim:D.d

    • geç cevap atanlara duyrulur :D

  • Babamın Bütün akrabalarından

    0|0
    0|0
  • O kendini biliyodur adı lazım değil !

    0|0
    0|0
Yükleniyor...