Hiç kapkaça uğradınız mı, birşeyiniz çalındı mı, yankesicilik olayı yaşadınız mı?

Hiç kapkaça uğradınız mı, birşeyiniz çalındı mı, yankesicilik olayı yaşadınız mı?

Bu berbat olayları yaşayan var mı ki, neyiniz çalındı, ne yaptınız, hırsızı yakalatabildiniz mi? (ilk defa ciddi bir soruyla huzurlarınızdayım hürmetler, saygılar...) gizli gelme aklını alırım...


0|0
6|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Sokakta iken ne kadar şarapçı,tinerci,dilenci hepsi özel korumam gibi anasını satayım, bir de deliler var:D onlarla çay çorba da içiyorum, o yüzden sektörel olarak bana bulaşmıyorlar:D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Bir tinerciyi tek bir yumrukla bayıltmıştım zamanında.

    Şimdiki aklım olsa bütün cüzdanı verir direkt kaçardım ordan

    Aldığım riske değmedi, kesinlikle değmedi

    0|0
    0|0
  • benim bisikletimi çalmışlardı küçükken yaa, 9 yaşında falandım heralde acayip üzülmüştüm, karakola falan gitmiştik. bulursak biz haber vericez demişlerdi. o zamanlarki çocuk aklımla buna inanmış olmalıyım:D

    0|0
    0|0
  • magazadan 300 euroluk bir ceketle çikmistin o gün elimden iki kisi kapti.. sporcuyum yakalamasi zor olmadi.. iki tane croche bir uppercut.. nakavt! :D

    0|0
    0|0
  • Cüzdanımı çalmışlardı bir keresinde. İçinde 2 kredi kartım vardı hemen iptal ettirip kurtulmuştum. Öteki belgeleri de yeniden temin ettik bir şekilde.

    0|0
    0|0
  • Radyo, saat çaldırmışlığım var. Annemin çantasına jilet atarak ruhu bile duymadan çaldılar cüzdanını. Karakola gittik ifade verdik ama birşey bulunamadı, zaten bulunmasını da beklemiyordum.

    0|0
    0|0
  • İstanbul'un pis bir mekanında telefonumu gaspetmişti 3 kişi. Ama çok ucuz birşeydi hayatı riske atmamıştım o ucuz telefon için :)))

    0|0
    0|0
  • Gizli Kullanıcının sana selamı var.. Lütfen yorumumu paylaşabilir misin dedi tamam dedim..

    Onda sana ait birşey varmış Cadııı öyle dedi.. Geçen minibüste kaptı kaçtı yapmış seni...

    0|0
    0|0
  • Kardeşimin çantasını kaptı ama kaçamadı salak istemeyerek ve tamamen yanlışlıkla burnunu kırmak zorunda kaldım

    0|0
    0|0
  • hörrrrmetlerrr saaayın baaaayan :)

    kapkaç değilde arabamın plakaları çalınmıştı ,polise bildirdim hemen

    mahallede okadar araba var adam çala çala benim plakayı çalıyo iyimi

    0|0
    0|0
  • Kalbimi çaldi kalp hirsizi geri vermiyor.. :D

    0|0
    0|0
  • şimdi hiçbişeyim çalınmadı diycem herşeyimi çalacaklar sora

    0|0
    0|0
  • Beynimi çaldı bu hayat, sistem ve benzerleri. Sayılır mı?

    0|0
    0|0
  • camide ayakkabılarımı çalmışlardı bir zamanlar

    0|0
    0|0
  • Çok...

    Kalbimi çalıppp çalıpp kaçıyorlar...

    Çebimden cüzdanımı çekicek adamı mıhlarım nan...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yaaa hiç sorma .. çantam çalındı ,hemde evden ve ben annenlerin odasını boyamış bir o kadar yorulmuş uyurken 1 mt ötede duran çantamı sen hırsız balkon kapısından gir al birde saçlarıma bas çık git ...Çok acımıştı yaa yoldu saçlarımı resmen ...

    Kimliklerim , yeni aldığım avansım ... ama o zamanlar henüz çantamda alyan kontrol kalemi ingiliz anahtarı falan taşımıyodum onlar yoktu yani ...

    0|0
    0|0
  • Çok şükür hiç yaşamadım ama bu geçen yaz kadıköy vapuruna bindiğime beni pişman ettiler.

    0|0
    0|0
  • Şükür olmadı öyle birşey.Umarım da olmaz

    0|0
    0|0
  • sene 2004. cüzdanım calınmıştı cantamdan. o zamanın parasıylar 50 milyonum çalınmıştı..

    0|0
    0|0
    • geçmiş olsun dicemde geçmiş zaten... peki takıntı gibi bişi oldumu sende

    • sağolasın. yooo hiç de takınıtı falan olmadı. normal aynı cantayı sırtımda taşıma alışkanlığıma devam ettim...

  • yok canım yaşamadım..inşallahda yaşamam.

    0|0
    0|0
  • Allah'a şükür yaşamadım ya.. Allah korusunn..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...