Facebook veya benzeri sitelerde muhabbet ettiğiniz ve yüzünü dahi görmediğiniz sırdaşlarınız var mı ?

Facebook veya benzeri sitelerde muhabbet ettiğiniz ve yüzünü dahi görmediğiniz sırdaşlarınız var mı ?

Veya rahatlamak ve içinizi dökmek için böyle bir arkadaş edinir miydiniz?

Güncellemeler:
Benim başımda aynı durum var. Bir tek ben mi böyleyim diye öğrenmek istedim cevaplara bakılırsa herkes öyleymiş...

1|1
14|27

En İyi Kız Görüşü

  • hahah ben bunla ilgili bir anımı anlatmak istiyorum:D : eve yeni internet aldığımız zaman chat odalarını keşfetmiştim. oradan dindar biriyle konuşmaya başladım, sohbeti çok güzeldi msnleri karşılıklı verdik falan.. ben o zaman 15 16 yaşlarındayım. hep karşımda genç yakışıklı biri var sanıyorum. dertlerime hep bir çözüm buluyordu ama ne ben webcam açtım ne o. en sonun da bir gün dayanamadım açtırdım zorla. hemen kendini gösterip kapattı ulaaaaaaaaaaaaaaan meğer ben babam yaşında adamla konuşuyormuşum:D:D:D dedim sen bana yalan dedin. nerde yalan dedim sana hiç yaşımı demedim ki dedi. gerçekten hiç öyle bir muhabbet geçmemişti aramızda ama ben nedense hep öyle düşünmüştüm:D ilk ve son chatimdi:D bir daha konuşmadım onunla korktum valla:D adam iyi niyetliydi gerçekten ama ben kendimden ok utanmıştım bir yandan.

    0|2
    0|0
    • O nedenle beklentileri yüksek tutmamak lazım... :)

    • Hepsini Göster
    • teşekkürler:D

    • teşekkürler :D

Kızlar Ne Diyor 13

Erkekler Ne Diyor 27

  • Yok. Genelde bana sırlar dökülür, "dert yüklenmek"ten sıkıldım açıkçası. Birilerinin ağlama duvarı, kasvet yuvası olmanın hiçbir olumlu sonucu yok. Sağlıklı bir iletişim biçimi olmuyor. Çünkü tavsiye vermeye kalktığın an homurdanmalar başlıyor. Madem tavsiye almayacaksınız neden derdinizi anlatıyorsunuz diyorum ben de, amaç ne? Su sabun kullanmadan temizlik olmaz ki

    2|1
    0|2
  • Genelde insanların muhabbet etmekten çekindiği birisi olarak böyle bir durum hasıl olmadı demekle yetineceğim.

    Çekinmekte haklılar zira aptala merhametin vuku bulmamıştır.

    0|0
    0|1
  • Yok öyle birisi

    0|0
    0|0
  • Facebooktan bulan arkadaşlar napıyo ki acep, rastgele isim mi yazıyolar naaaapıyolar ben anlamamak

    2|0
    0|0
  • Var... Sadece profillerimizden gördük birbirimizi... Reelde hiç denk gelmedik... Her şeyimi bilir benim, çekinmem anlatırken... İyi ki var :)

    0|0
    0|0
  • 2 yildir bir kiz var

    2 senede sadece 2 fotosunu gordum

    cok iyi bir sirdas psikilogum gibi bisey oldu :)

    0|0
    0|0
  • Hayır yok

    0|0
    0|0
  • yok bir kere oldu kankam dedim herkese söylemiş kızlardan kanka sırdaş falan olmaz

    bura var işte içim döktüğüm

    0|0
    0|0
  • Var.

    0|0
    0|0
  • 1 tane var ya. 4 yıllık arkadaşım.

    0|0
    0|0
  • edinmek isterdim hatta gerçek hayatta da tanımak isterdim

    0|0
    0|0
  • benim yok da biriniz beni ekleyip sırdaşım olabilir mi?:))

    0|0
    0|0
  • Evet çok var

    0|0
    0|0
  • o kadar rahatsız değilim...

    0|0
    0|0
  • Var ve bu gerçekten gerekli bir şey bence.

    0|0
    0|0
  • hayır yok ama içimde çok birikenler var anlatmak ıstedıgım kımse yok

    0|0
    0|0
  • yok...,...

    0|0
    0|0
  • yok .) Monotonluga Alıskınız

    0|0
    0|0
  • irem vardı bir ara sevgilisi kızıyo diye silmisti yani hic arkadas degilmisiz

    0|0
    0|0
  • var 1-2 tane .

    cıa den sanıyorlar kendılerını ses etmıyorum

    0|0
    0|0
  • Var bir arkadaş .

    0|0
    0|0
  • bu tür insanların piskolojisinin bozuk olduğunu düşünüyorum.

    0|0
    0|0
  • Var

    0|0
    0|0
  • Genelde bizi anlayanların hepsi face bookta ve gayet iyi oluyor.

    0|0
    0|0
  • Yok ama beni gerçekten anlayacak birinin olmasını çok isterdim.

    0|0
    0|0
  • olsa güzel olur da çok vaktimi alır bea kalsın

    0|0
    0|0
  • feysbuk papazın kilisesi mi? yok tabi ki

    1|1
    0|0
Yükleniyor...