Fake hesaptan hoşlandığı birinin olup olmadığını sormak istiyorum. Konuyu nası açabilirim?

Arkadaşımın fake hesabı var facebookta. Ona ekledim hoşlandığım çocuğu. Sadece hoşlandığı biri var mı yok mu öğrenmek istiyorum. Duruma görede sonra söyleyeceğim ondan hoşlandığımı.

Ama nasıl konuyu oraya getirebilirim? Çocuk daha önce kimseyle çıkmamış birisi ama hoşlandığı biri var olabilir. Böyle biraz sessiz ve çalışkan falan tiplerden yani. Direk sorsam mesela hoşlandığın var mı diye cevap atmaz. Arkadaş oluyum desemde zaten çok girmiyor, birde öyle her kıza atlayan tiplerden olmadığı için internet üzerinden bi kızla arkadaş olacağını sanmıyorum.

Nasıl sorabilirim böyle birine? Arkadaşlarındanda öğrenemiyorum bunu öğrenmemin tek yolu bu. Ama nasıl?


0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • Öyle yapma.Sinsi bir davranış.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • SENDEN ÇAÇIK OLMAZ :)))

    0|0
    0|0
  • Hiç girme bu işe

    0|0
    0|0
  • aşktan konu aç sonrada zamanında aşk yaşadığını anlat sonra ona sor biri varmı diye

    0|0
    0|0
  • Soyleyım sana oyle sacmalıklar yapma bana cok ıtıcı gelıo.Onada gelebılır

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Ben direk sor fake hesaptan nasıl olsa anlamayacak.Ben senden hoşlanıyorum.Hayatında ya da her hangi hoşlandığın biri yoksa tanışmamızda sakınca var mı diye sor.

    0|0
    0|0
  • Şimdi bence sen ondan yasca buyuk olmalisin ki fake hesapta o senin niyeti anlamasin.Hangi okula gidiyorsun dersin yegenimi okula yazdiricam dersin ordan okullari sorar muhabbete boyle cogunlukla sizin gibi gencler falan di filan di muhabbete girersin ee soyle bakalim sevdigin var mi falan gibi boyle hem samimiyet iceren niyetini belli etmeyen oylesine bir sotuymus gibi sorarsin sonra varsa vardir yoksada yoktur bence bu yontem daha iyi mutlaka cevap verecektir.

    0|1
    0|0
  • hıc gormedıgı bırıne guvenmez dıye dsunuyorum onun ıcın gercekten ıcındekıler yazıcagını sanmıyorum arkadasım.

    0|0
    0|0
  • direkt sor, dolandirma sasirsin :)

    0|0
    0|0
  • bence yakın bi arkadaşına sor işte ben ondan hoşlanıyorum hoşlandığı biri falan var mı diye

    0|0
    0|0
  • selam falan de konuya gir hoşlandığın flan varmı diye sor.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...