Çok sinirlendiniz tahammül sınırlarınızı aşan bir kişi ve olay ne yapardınız

Nasıl bir tepki verirdiniz anketimizede oy verelim mi :) iyi geceler

  • Agzini burnunu kirardim
    A seç
  • Kafa goz dalardim
    B seç
  • Laf dalasina girerdim aradan ona laf gecirirdim
    C seç
  • Susup Gülümserdim icime atardim sonra evde kendime kizardim
    D seç
  • Delinin teki zaten ugrasmaya degmez der gecerdim
    E seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
2028

En İyi Erkek Görüşü

  • valla su son 1 aya kadar adamı komaya sokardım kendımıde hırpalardım artık relax sakinim alttan alıyorum (çok aşırı olmadıktan sonra ] mutevazı oluyorum kı ben sınırlenmeyım hos görulu davranınca karsıdakıde bı utanıyo bı utanıyo oda hos görulu olmaya baslıyo yanı sınır şeytandandır her turku zararı vardır ama sınır yapmadınızmı her turlu faydası vardır

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • İnsancıkların ne haddine sınırlarımı aşmak.

    Herkes yerini bilecek.

    Böyle bir olayın varsayımsal değeri bile milyonda hiç.

    1|0
    0|0
  • 3 kez uyarı verir ve hala mayınlı tarlaya girmek istiyorsa gel derdim :)

    1|0
    0|0
  • genelde Sakin sakin tartışırım onu anlayacak bir şekilde tatlı bir sözle noktaya koyar biter (: evet saprımı zorluyor fat sabırlı bir insanım (:

    1|0
    0|0
  • Olaya göre değişir.

    1|0
    0|0
  • Bu saatten sonra kavga dövüşle uğraşıcak değilim muhatabım olamaz o kişi

    1|0
    0|0
  • Ben ne içime atıcam.

    En başta çirkeflik yaparım eğer gerçekten haklıysam ve karşı taraf kaşınıyorsa kavgaya gider.

    1|0
    0|0
  • Şıklara koymamışsın ama intikamımı daha sonradan alırdım benim yapım böyle.Yada diğer bir ihtimal ağzını burnunu kırardım kıramicaksam laf dalaşı :D

    1|0
    0|0
  • Askerdeyken içindeki yeşil dev Hulk'ı keşfettim.Cinnet sınırıma yaklaşanı felaket paralıyorum hem sözel hem de fiziksel olarak.Geldiğimdem beri toplamda 6 olaya karıştım :)

    1|0
    0|0
  • ağzını burnunu kırardım, evet yapmadığım bişey değil

    1|0
    0|0
  • Hiç polemiğe girmeden o yerden uzaklaşırdım...

    2|0
    0|0
  • Sinir katsayimi asiri derece arttirmasi durumunda ne yapacagimi ben bile bilemiyorum ;)

    1|0
    0|0
  • pis pis sırıtırım cinnet mahallesine taşınır:D

    2|0
    0|0
  • İnce bir laf ederdim

    1|0
    0|0
  • çeker vururum

    1|0
    0|0
  • tepkisizlıik en büyük tepkidir ve karşındakini deli eder :)

    1|0
    0|0
  • Sakinim ben sakinim :D

    1|0
    0|0
  • Guler gecerdim..

    1|0
    0|0
  • burdan istanbula nasıl gidilir diye bir sorardım ben :D

    1|0
    0|0
  • Sakin bir insanım kolay kolay sinirlenmem en fazla çok sinir ederse bağırırım :)

    1|0
    0|0
  • a ile b arasında kaldım çelişkili olmuş

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 20

  • Henüz yapmadım ama ciğerini söküp ellerine verebilirim :)

    şimdiye kadar kafasını duvara vurup edep yerine diz kapağımla tekme attığım oldu :S

    1|0
    0|0
  • çok sinirliyimdir ama dalmam herhalde ama bir noktam vardır o noktayı geçerse aklımdan geceni yaparım birinin suratına sıcak cayı dökecektim neredeyse kendimi zor engellemiştim sinirliyken ne yapacagım belli olmaz.

    2|0
    0|0
  • Sie lan g*t herif der, itelerdim.

    1|0
    0|0
  • Bazen uğraşıp haddini bildiriyorum bazen de zahmet etmiyorum gülüp geçiyorum ve eve gelince kendime de kızmıyorum çünkü çoktan unutmuş oluyorum.

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle Sessiz Kalırdım Daha Çok Siniri Bozulurdu :))

    3|0
    0|0
  • Susardım. kendim delirmektense susup karşımdakini delirtirdim ;)

    1|0
    0|0
  • Kavga taraftarı değilim tartışırdım.

    1|0
    0|0
  • dışardaysak pek sesi çıkarmam sadece kanlarım bütün damarlarım da daha fazla dolaşır ellerim filan titrer evdeeysek vay onun haline

    1|0
    0|0
  • Laf dalisina girerdim aradan ona laf gecirirdim

    1|0
    0|0
  • Ağız burun :)

    1|1
    0|0
  • D: Susup Gülümserdim icime atardim sonra evde kendime kizardim

    1|0
    0|0
  • ortamdan uzaklaşmak herkes için iyi olur.

    1|0
    0|0
  • Susup Gülümserdim icime atardim sonra evde kendime kizardim

    1|0
    0|0
  • çok sinirleniyorum :( ve arar ağzıma ne gelirse saydırırım :/

    1|0
    0|0
  • Tabikide A :D

    1|0
    0|0
  • Küfür ederim

    1|0
    0|0
  • burnumdan ve kulaklarımdan dumanlar çıkıyor

    1|0
    0|0
  • çok sinirlenirsem C

    yine de hırsımı alamazsam A ya da dönebilir:D

    1|0
    0|0
  • Susup Gülümserdim icime atardim sonra evde kendime kizardim

    1|0
    0|0
  • Agzini burnunu kirardim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...