Kızlar nasıl bir tanışma şeki bekler?

sokakta çarşıda avm lerde olsun onunden gecen kızla veya markette kasada duran kızla tanışma istediğinde kızlar nasıl bir tanışma şekli bekler? biraz utangaçlık ta oluyo gerçi ama bakıştığın bir kızla nasıl tanışırsın? aydınlatırsanız sevinirim

Güncellemeler:
kızlar önerileriniz neler?

0|0
4|2

En İyi Erkek Görüşü

  • ferrarinden inerken kızla çarpıştıgın ve kitaplarını düşürdüğünde almak için eğilirken gözgöze gelmesidir heralde :)

    0|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 4

  • İyi bir soru. Valla eskiden bende böyle bakıştığım zaman gelip tanışsın konuşalım isterdim ama nasılsa gelmez diye umursamazdım. He birde kızlarda şöyle bir şey var. Bakışır, konuşmak ister ama adam gelip konuşuncada tersler onu peşinden koşsun filan ister. Garip yaratıklarız sanırsam :D

    1|0
    0|1
    • hahah aynen katılıyorum biraz peşinden koşmalısın , öyle tersledi diye hemen bırakmak yok :)

    • aynen kaç kere bakışıp gittim yanına terslicekmiş gibi hali oluyo hevesim kırıldı :)

    • tersledikten sonrada peşinden koşmak olmuyo erkeğinde bir gururu var yani ya evet de ya da hayır

  • Evlilik teklifi mi sanki tanışmanın şekli mi olurmuş git tanış sor tanışabilir miyiz diye...

    0|0
    0|0
  • atıl kurt

    0|0
    0|0
  • kızlara coşkun gibi yaklaşma yeter :)

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 1

  • amuda kalkarak çay servisi yaparken merabalaşma. en büyük hayalleri :))))

    0|1
    0|0
Yükleniyor...