Eşim yakın arkadaşımdan etkilenmis

Geçen hafta bir grup arkadaşımızla beraber bir partiye davetliydik. Edim o partide en yakın arkadaşlarımdan biriyle uzun uzun sohbet etti gece boyu. Ertesi gün bana o arkadaşımdan çok güçlü elektriksel çekim aldığını, kalbinin çok hızlı attığını söyledi. Ben en başta bunu anlamakta ve kabullenmekte zorlandım ama eşim sen hiç başka kadınlara karşı çekim hissetmiyormusun dedi? Bence haklıydı ama yine de hala çok kıskancım. Sizin ya da partnerinizin başınıza buna benzer bir durum geldi mi?


0|0
9|15

En İyi Kız Görüşü

  • abi bu ne genişlik maşallah benim koca olsana sen günde 5 kez aldatırım seni valla billa

    2|4
    0|0
    • İcindekini gizlede belli olmasin

    • Hepsini Göster
    • abi ben böyle dürüstlüğüne kkusura bakma bu durum ayrı ben evlı olsam kocama boyle bısy soylemeyemem

    • eğer eşin senden böyle bişey gördüyse ya da hissettiyse bir çeşit intikam almaya çalışıyor demektir

Kızlar Ne Diyor 8

  • oooo ahbabimm siz baya genis genis takiliyorsunuz:D anladigim kadariyla zaten turkiyede yasamiyorsun, burda yurt disinda yasayan turklerin bazilari sizin gibi genisleyip gidiyor malesef ve zamanlada kendilerini avrupali sanmaya basliyor, kisiliklerinden vazgeciyorlar..

    0|0
    0|0
  • Ağzını yüzünü kırman lazımdı

    1|0
    0|0
  • sanırım eşinin sana saygısı ve senden korkusu yok gibi

    0|0
    0|0
    • Saygisi olasa neden gercekleri anlatsin ki?

    • erkekliğine saygısı olsa sana gerçekleri anlatmaz bu saygı değil sadece cesaret ve kendine güvendir ve seni kaybetmeme korkusudur

  • gelmedide maşallah sakinsin be abi !

    0|0
    0|0
  • Bu ne rahatlik ??

    0|0
    0|0
  • bir swingers hikayesii..

    0|0
    0|0
    • Hayir swingers degil. Ikimizinde yasam tarzi o degil.

    • Hepsini Göster
    • benim işler karışık kardeş boşver

    • Evet. Ozellikle baska birisiyle beraberken. Benim basima geldiZ ama esimden bunu duyunca kabullennek zor oldu

  • enee bu ne rahatlık la. sevgliler ble agznı burnunu dagtrlar.yarn baska seyler getrr basna.

    0|0
    0|0
  • bu kadar avrupai olacagımız günlerin bugün geleceğini tahmin etmemiştim.

    0|0
    0|0
    • Gunumuzde insanlar evlenmeden once sevgilileri oluyor. Esimin de benim de vardi.insanlarin tecrubesi arttkca hem kendi ozguvenleri artiyor hem se daha durust oluyorlar

Erkekler Ne Diyor 15

  • Hay Allah'ım insan bu kadar nasıl açık olabiliyor, kınamak da istemiyorum ama dünyanın çivisi iyice çıkmış. Yahu, senin karın elin adamlarıyla samimi samimi konuşurken sen de oturup izledin mi ?! Deyyusluk alametleri alıyorum senden! Eşli pişti oynayacak gibisiniz yakın hayrola !

    2|0
    0|0
    • Iyi de yakin arkadasimla gayet medeni iki insan olarak konustu. Eve kapatamam ya

    • Sizin medeniyet anlayışınızı yesinler.

  • ne geniş mehzebin varmış ya. toplu konut arsası gibi mübarek :S

    1|0
    0|0
  • Evli bir kadının erkekler muhabbet etmesi hiç de doğru değil. Yolunuz yol değil bilesiniz.

    1|0
    0|0
  • Benim eşim böyle birşey bana söyleyemez. ben kabullenemem anlığı yok bu işin

    0|0
    0|0
  • bana eşim öyle bişey diyecek. kalbini sökerim bir daha atamaz.

    2|0
    0|0
  • Karına bu cesareti nasıl verirsin sen ya? bu ne cesaret sen hakediyorsun herşeyi.

    0|0
    0|0
    • Bana karsi durust olma cesareti verdim. Bence evlilikte en onemli sey

  • Colluktan sünger gibi kalmışın be abim :/

    0|0
    0|0
  • Boynuzlar burdan görünmeye başladı yakında sende görürsün. Vay arkadaş nasıl bir evlilik bu lan.

    1|0
    0|0
  • bknz eyes wide shut

    1|0
    0|0
  • batı kültürünü yaşarsanız. kaçınılmaz son...Seninle fazla yüz göz olmuş...

    0|0
    0|0
  • Tencere yuvarlanmis kapagini bulmus

    0|0
    0|0
  • sizi etkilemesinde ben ayrılırdım

    0|0
    0|0
  • garip miş.

    0|0
    0|0
  • gurup falan yapıyormusunuz

    0|0
    0|0
  • siz evli misiniz ? sorması ayıpta sizin ki sadece cinsel ihtiyaçları karşılamak için birliktelik olmuş..

    0|0
    0|0
    • 3 yildir evliyiz

    • fazla izlemeyin şunları diyoruz o kadar aşk ı memnu felan sadece bir dizi...

Yükleniyor...