Body buıldıng ıle ugrasan arkadaslar sorum sıze

2 aya yakındır evde dumbellarla agırlık calısyorum onceden de ugrastım bu sporla.. sorum şu evde toplamda 60 kg dumbell ve halter bulundursam spor salonundakıne yakın bı verım alabılırmıyım. proteın tozu da kullanıyorum 2 ayda ıyı bı gelısım kaydettım. artık agırlıklar yetmemeye basladı plaka satın alıcam. spor salonuna boşa para harcamak yerıne bunları ve proteın tozu satın almak daha mantıklı gelıyor bana onceden 7 ay body buıldıng gecmısım oldugu ıcın cogu hareketı calısma gunu ve programları hakkında az cok tecrubem de mevcut..


0|0
1|12

En İyi Erkek Görüşü

  • ozaman gerek yok spor salonuna zaten ordaki hareketlerin aynısını evdede yapıyrsun ama halter ve dambılla vücudun her yerini çalıştırabilirmsin o da kafa karıştırıyor mesela spor salonunda kelebek hareketiye göğüsleri falan şişiyorsun en basit örneğim bu dambılla bu hareketi tamamlayabilirmisin o makinanın yaptıgı gibi yapabilirmisin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bence verim alabilirsin,bir arkadaşımdan biliyorum çünkü..

    Evde kendi antrenmanlarıyla beraber toz kullanıyordu gayet kaslıydı..sonra salona başladı daha da geliştirdi

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Protein tozu kullanıyorsan düzenli ve iyi çalışman gerek çünkü aldığın proteini kaslar ve vücüt emmezse problem çıkarabilir ister istemez evde çalışırken hevesin kaçıçaktır programı çat pat uygulayacaksındır benim sana tavsiyem spor salonuna git evdede canın sıkılınca bir iki hafif hareket yap çünkü evde çalıştıkların bir süre sonra yetersiz kalıcaktır kolay gelsin

    0|0
    0|0
  • Verim alabilirsin ama protein tozu almanı tavsiye etmem. Protein tozu yerine yemene içmene dikkat et aynı verimi alacaksın. Günde 5-6 öğün yemek ye ama ekmek kullanmamak şartıyla. Bol bol haşlanmış yumurta ve haşlanmış patates yersen iyi olur.

    0|0
    0|0
  • Protein tozu kullaniyorsan ve salona gitmiyorsan çok riskli birsey yapıyorsun yani en basitinden göğüs için butter flay i dambilla nasıl yapacaksın vücudunu kötü bir hale getirmeden salona baslamalisin yani dambil tamam ama bir sürü makina var yani

    0|0
    0|0
    • makınayla yapılıp dumbel ve halterle yapılmayacak kaç tane TEMEL hareket var dostum allah ıcın

    • Hepsini Göster
    • kardes salonmu işletıyon sen dogruyu soyle :)

    • Yok be kardeşim :D aylık 100 tl ödüyorum bide üstüne

  • düzhün beslenme egzersiz ve dinlenmeyle tabikide evet

    0|0
    0|0
  • verim alırsın. body buildig dergileri var arada bir onlardan satın al, ben bile yıllar oldu halen alırım :) iki işe yarıyo, hem içinde çok güzel programlar ve beslenme önerileri var hem de çok pis gaza getiriyo :))

    0|0
    0|1
  • Body building hiç bir işe yaramaz. Yarın bir gün, bir olaya müdahale etmen beklenir, tabii sen de hiç bir şey bilmediğin için dayağı yiyebilirsin. Bir tekniğin olmalı, bir savunma dersi almalısın. Yoksa faso-fiso olursun.

    0|0
    0|0
    • kavga etmek ıcın ogrenmıyorum arkadasım

    • Hepsini Göster
    • Kardeş ben güreş mma tekniği biliyorm + bodybuildng yapiyorm 4 senedir ama anlamadm senn yazını bodybuildng yapanlara hakaret ediyorsun sen bana bile body yapann kütlesi sağlam olur gücü yernde olur birini kavrayıp havadan yere bodoslama çaktığında ama o kişi bir halt yiyemez bunuda biliyormusun sen demekki bir sonc alamassn body den buraya gelip abuk subuk konuşuyorsun allah allah..

    • dıkkat ette 183 boyunda 92 kılo bı adama catınca belkı dovemeyebılırsın bnden soylemesı :)

  • ben sadece kol kası yaptım diğerlerine pek uğraşmadım bCece evde çalışmak bir yere kadar

    0|0
    0|0
  • :D :D vayyy :D built falan :D

    0|0
    0|0
  • yeteri kadar ağırlık alırsan birde bench sehpası baya bir götürür seni.

    0|0
    0|0
  • Sorun ne anlamadım ama protein tozu içersen boşuna yapmış olursun, benden söylemesi

    0|0
    0|0
    • evde toplamda 60 kg dumbell ve halter bulundursam ve duzenlı olarak calışsam spor salonundakıne yakın bı verım alabılırmıyım

    • Elbette alabilirsin, ben tam 1 yıl içinde istediğim ideal vücudu elde ettim, protein tozu falan içmeden, protein içersen sporu bıraktığında kaslar erir, proteini bile bırakmaman gerekir, boşuna masraf yani. Tecrüben var dedin, düzenli çalışırsan, süper olursun, protein içme

    • protein tozu neden öyle bir etki yapıyorki anlamadım normal etle beslensek geri erimez dimi ?

  • Toz kullanmadan 2 ayda senin gibi olabilirmiyim?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...