Odama eşek arısı girmiş.

Vızır vızır dolanıyor. Turuncu renki ve büyük. Ayyyyyyyy. Ben nasıl öldüreceğim bunu?


0|0
2|26

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 25

  • Cami ac ve dua et :)

    0|0
    0|0
  • Kılıcını cek okunu tak iki el ateş et.

    0|0
    0|0
  • bi de eşşek arısı yani

    sakın kızdırma yoksa delik deşik eder seni

    kapıyı pencereyi aç sende odadan çık :D

    0|0
    0|0
  • Pencereleri aç perdeleri aç gider illa. sen müdahele etme sinirlenirse fena :D ya da tek hamlede öldüreceksen öldür kaçarsa peşine takılır :D İlaç falan varsa sık bolca üzerine

    0|0
    0|0
  • Öldürme sakın. O da bir canlı, ne yaptı ki sana?

    Odanın ışığını kapayıp camı aç, çıkar gider...

    0|0
    0|0
  • Sık topuğuna bak bakalım bida ötüyo mu.

    1|0
    0|0
  • öldürüp de günaha gireceğine al eline havluyu kovmaya çalış. Yada bür kase içinde kuru kahve yak , dumanı onu uzaklaştırır.

    0|0
    0|0
  • Kırlentle kovmaya çalış. Öldürme de...

    0|0
    0|0
  • odada durma kaç :)

    0|0
    0|0
  • memleketteyken havluya sarıp atım dedim dısarıya havludan gecırdı ınesını yandı parmagım bende supurgeyle oldurdum attım o evdeyken hergun essek arısı olduruyodum

    sokarsa fena olur dıkkat et

    0|0
    0|0
  • Merak etme sen bunu yazana kadar hayvan öldü zaten :)

    0|0
    0|0
  • pencereyi ac ve bekle. bir sey yapmazsan sana dokunmaz. Bir tehdit olusturmayan canlilari oldurmeyi dusunme

    0|0
    0|0
  • Kitap al eline bir yere konmasını bekle ve kafasına vur yoksa asla ölmezler puhah

    0|1
    0|0
  • Esek arısı girdiğine sükretmek gerek esegin kendiside girebilirdi ;)

    0|0
    0|0
  • Camı aç, öldürme. Gider o kendisi. Namuslu hayvandır arılar. İstenmedikleri yerde durmazlar. :(

    0|0
    0|0
  • camını aç önüne geç çağır :Dkıçına bas tekmeyi

    0|0
    0|0
  • terlikle vurman lazım konduğunda

    0|0
    0|0
  • hiçbişe yapma o sana bişe yapmaz :)

    0|0
    0|0
  • bir yapıştır ezilir zaten :D

    0|0
    0|0
  • tabancayla 2 el sık

    0|0
    0|0
  • arı vız vız vız arı vız vız vız şarkısın söyle kaçar gider

    0|0
    0|0
  • bi eşşeklik yapmış elleme yazıktır :D

    0|0
    0|0
  • sapanla

    0|0
    0|0
  • çelik yeleğini giy ve pencereyi aç kapıları lambaları kapat mecbur dışarı çıkar

    0|0
    0|0
  • Öldürme,penceri aç gitsin :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • sinirlendirme pek kovalama yani sonra gelir sokar...

    0|0
    0|0
  • pencereyi aç. kendisi çıkmazsa bir havluyla ona vurmadan kovala.

    öldürmek ney lan. ne canisiniz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...