Ne Yapmalı,Ne Düşünmeli ?

Selam.Arkadaşlar şimdi diyelim bir çocuk var,Ali.2 tanede yakın arkadaş var Ayşe ve Fatma.Ayşe,Alinin eski bir arkadaşı ve onunla aynı okuldalar Fatma ise o da Aliyle aynı okulda üstelik onun sınıf arkadaşı ve ikisi çok yakın arkadaşlar.Ayşede Fatmada Aliyi seviyor.Fatma Ayşenin Aliyi sevdiğini biliyor fakat Ayşe,Fatmanın Aliyi sevdiğini bilmiyor.Tahminimizceyse Ali Fatmayı seviyor.Neyse bu Fatma saflığından Aliye biz arkadaşız diyip duruyor.Ayşe bir gün durumları anlayınca ve Alinin Fatmadan hoşlanıyor olduğunundan şüphenince Fatmayla arkadaşlığını bitiriyor.(Bu arada Ali Ayşenin kendisini sevdiğini Ayşenin arkadaşlarından vs.bir şekilde öğreniyor) Ayşe Fatmanın üstüne gidince Ali Ayşeye ondan uzak dur filan diyor.Herkesede ben Ayşeden nefret ediyorum diyor Fatmaya bile.Sonra bu Fatma arkadaşımız yine çocuğa biz arkadaşız filan diyo ve bu sefer çocuk Fatmaya ben Ayşeyi seviyorum,sanada birini ayarlayalım sen beni merak etmessin filan diyo Ayşeyede ben Fatmalara ders çalışmaya gidiyorum filan diyo ve bunu Fatmaya Ali söylüyo,Ayşe Fatmanın yakın arkadaşı olduğu için facebookta konuştuklarını Fatmaya gösteriyodu arkadaşken Alide bunu biliyodu şimdi Fatmaya sana gösterdi mi diyor ? Arkadaşlar sizce ne yapmalı ne düşünmeli bu çocuk kimi seviyor ? Yorumlarınızı bekliyorum..


0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • YGS sorusu gibi olmuş biraz ama temelde bir erkek ya da kızdan biri hoşlandığı zaman diğeri susacak arkadaş..Zaten öyle her gördüğün kıza erkeğede ilk görüşte laf atmayacaksın çünkü yanındaki adam ondan hoşlanmış oalbilir..sende bunu ötelemiş olursun.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sen bu soruyu gerçek kişilerle bir daha sor zihin problemi gibi olmuş :))

    0|0
    0|0
  • Ne bunmatematik proplemimi?

    0|0
    0|0
  • K.bakmada kafami siktin be arkadas bu ne boyle

    0|0
    0|0
  • cok uzun okumaya degmez he de gecmelıyım :D

    0|0
    0|0
  • Beynim sulandı :/ Ayşe Fatma Hayriye mi desem aşçı bahçıvan şöför uşak mı desem bilemedim.Çok karışık.Ama anladığım kadarıyla Ali 2sini de sevmiyo ve 2sinden de kurtulmak için Ayşeye Fatmayı; Fatmaya da Ayşeyi sevdiğini söylüyo.Bu kadar, rahat bırakın Ali'yi adam bir kafasını dinlesin.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...