Her aynaya baktığınızda sorular sorar mısınız kendinize?

her aynaya baktığınızda sorular sorar mısınız kendinize,ne sorarsınız,ne düşünürsünüz mesela?

aynaya bakmayı seviyormusunuz? ben seviyorum,bazen yatağımda boş boş oturup kendimi izliyorum öyle


0|0
18|66

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayna benim en iyi arkadaşımdır. Çünkü ben ağladığımda, o asla gülmez.

    Charlie Chaplin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 65

  • Soru sormak için aynaya mı bakmak gerekli ? Bunu artık profesyonel şekilde hallediyorum. Ayna sadece bir araç . Bizim için elde avuçta olan tek şey ise amaç. Amaca ulaşma isteğidir soruya tetikleyen. Tetiklenen sorular barut kokusunu beraberinde getirir, bir patlama sesi. Ufku açmak için bir patlama gereklidir. Karanlıkta düşünür profesyonel insan , karanlıkta sorgulamalıdır. Karanlıkta beyin soğukluğunu koruyabilir. Işık altı güvenli değildir. Belki bir gece lambası, tozlu raflardan kaldırma, antika. Sarı bir gece lambası. Titrek değil ama. Hakkını veren aydınlatmanın. Adına ampul diyemeyeceğimiz kadar asil .Her an " Elektrikle çalışmıyorum ben. Kimseye yük olmak istemem..." diyecek kadar gururlu. Düşünür insan. Düşünür insan düşünür genelde zaten. Düşünmeyenlerin düşünenlerin ne düşündükleri umurlarında değildir. Ölü yiyicidir onlar. Düşünenlerden beslenirler . Düşünenler ise düşünmeyenleri konu alır. Birbirini beslerler, böylece bu zincir asla bozulmaz. Kısır döngüdür. Herkes şikayet eder ama kimse bozamaz. Bozmanın cezası ağırdır. Ağır ceza bir insan için ölümdür. İnsanlık sıfatını kavrayanlar için ise yaşamak...

    1|0
    0|0
  • Aynaya bos bos bakmak biraz delice geliyo bana .d ama her zaman icimde kendimle sohbet etmeyi konusmayi severim.. sahilde yururken en sevdigim insan sanki yanimdada onla sohbet eder gibi konusur sohbet ederim kendi icimde.. eger icime kapanik biri olsam belki bu biraz normal olabilirdi ama aksine bir o kadarda sosyal ve giriskenim.. ama oyle yapinca kafa dinliyo insan ozluyo normalde dusundugun gibi olmayan birini kendi istegine gore bastan yaratiyosun ve surekli sohbet ediyosun.. sanirim carklari siyiriyorum bn .d

    1|0
    0|0
  • sorarım lan salak derim kendime ? işte böyle şeyler diyorum

    1|0
    0|0
  • ara sıra soruyorum.

    1|0
    0|0
  • sorduğum soruların cevabı olmadığı için bakmıyorum sormuyorumda

    1|0
    0|0
  • Yine o berbat günlerden birine günaydın de engin. Peki sence bugün nasıl geçecek.

    1|0
    0|0
  • pis gizli :D

    1|0
    0|0
  • Benim bazen can sıkınısından kendimce saçmalamak istediğimde baktığım oluyor. Ama aynaya çok bakmak tehlikeli olabilir. Bazen anlık kendine yabancılaşabilip, farklı bir canlıya bakıyormuşsun hissi doğurabilir. Fazla muhattap olmayın aynayla, onun yerine zihninizi dinleyin.

    1|0
    0|0
    • nasil yanii?,neresi kotu tam anliyamadim

    • Hepsini Göster
    • anladim tesekkurler:)

    • Rica ederim =)

  • aynaya baktıgımda kendime soru sormadım hiç baktım mı bir sakallarım nasl çıkıyo mu diye bakarım bıyıklarımın şekline bakarım geçerim

    1|1
    0|0
  • aynanın karşısına geçip abuk subuk yüz hareketleri yaptığım oluyor :D bazen kendime dikleniyorum :D hele banyodan çıktıktan sonra saçlarımı şekilden şekile sokuyorum başlıyorum kaş göz hareketlerine. bir arkadaşım görse bana inanamaz :D

    1|0
    0|0
    • banyodan cikinca bende yapiyorum oyle:D

    • hadi ya :( o hareketimle eşsiz birisi olduğumu düşünüyordum. sen de yapıyorsan çook yapan vardır. yeni bir şey bulmam fazla zaman almaz umarım.

  • aynaya bakmayı sevmem çünkü her seferinde uzayıp kontrolden çıkmış ve şekil almayan saçlarıma bir kusur bulurum. allahtan odamda, yatağımın karşısında falan ayna yok :/

    1|0
    0|0
  • Soruyorum.

    Sonra, istediğim sorudan başlayabilir miyim diyorum, başla diyorum.

    Öyle işte... :D

    1|0
    0|0
  • her sabah ve musaıt anlarım dısında aynaya baktıgım pek olmuyor..kendımı begenmenın dısında sıklıkla sorular yoneltıyorum..ayna olmasına gerek yok..gun ıcerısınde zaten süreklı sorular soruyorum kendıme..ayrıca her bakısımda farkedıyorum bıraz daha yaşlanıyorum:)))

    1|0
    0|0
  • İmamlık yaparken Aynaya bakar vaaz ve hutbe verirdim kendi kendime bazen ezan bile okurdum.. kendinle yüzleşmektir ayna.. :)

    1|0
    0|0
  • Kim o? ingilizce, maykılcoo derim aynaya her bakmamda

    1|0
    0|0
  • Aynaya en son 13 sene once baktım. Sonra hayattan aldığım neşeyi kaybettim. Şu an ise yaşamayı anlamsız buluyorum.

    1|0
    0|0
  • hebturu gumburuk sorular

    1|0
    0|0
  • Are you talking to me?

    1|0
    0|0
  • faturayı yatırdımmı lan ben?

    1|0
    0|0
  • Aynaya yakından bakmayı severim neden nersen , uzaktan baktıgında kusur bulman olasıdır.

    1|0
    0|0
  • aynaya baktigimda her seferinde kendi me bu soruyu veriyorum

    ne bakiyon oglum sizofrenmisin nesin lan?

    1|0
    0|0
  • Hayır Bakmam ..

    1|0
    0|0
  • Aynaya çok bakıyorum bende ancak boş boş kafamda bir düşünce olmuyo yani

    1|0
    0|0
  • bu konuda yanlız olduğumu sanıyodum :) gelecekten düşünürüm her şeyin çok iyi olacağına kendimi inandırana kadar da bakarım :D

    1|0
    0|0
  • Severim Ama her bakışımda..

    1|0
    1|0
  • bos seylerle vakit harcamam yapiciyim. eksikleri kapatmaya calisan 0 sorun prensibiyle yasayan disiplin delisi biriyim.

    1|0
    0|0
  • beklemediğim gelişmeler oldugunda nerde yanlış yaptıgımı sorarım.özzellıkle bir yanlış yapmadıgımı düşünüyosam

    1|0
    0|0
  • evet sorular sorarım :D ama ne soruyosun diye hiç sorma çünkü çok saçma sorular :D

    1|0
    0|0
  • aynaya sadece sabahları bakarım saçıma sakalıma bakarım ondada :)

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    35

Kızlar Ne Diyor 18

  • Sevmiyorum. Saçlarımdaki beyazlara ilişiyor gözüm sinirim bozuluyor.

    1|0
    0|0
  • Kendimi falan izlemiyorum ama aynaya bakmaktan herkes hoşlanır herhalde :)

    Ben o an aklımda ne varsa onları düşünürüm işte.Mesela dişlerimi fırçalarken aklıma kırdığım bir pot gelebilir :) Sonra kendime çok tatlısın falan da diyorum :)))

    0|0
    0|0
  • sorarım kendime ''bu tip ne la ?'' diye.

    2|0
    0|0
  • 2 yıl öncesine kadar evet. artık kendimden sıkıldım.

    1|0
    0|0
  • önceden gözlerimdeki kim diye düşünürdüm

    bu bakışları yapan insanın kişiliği nedir?

    kötü biri mi?kim bu gözlerindeki yabancı misali

    ama bugün diyor isen:)))mutlu,huzurlu,neşeli başka bir şeyi takmayan biri..

    :))çok şükür<333333333333

    1|0
    0|1
  • Nerde ayna görsem bakiyorum diyim o derece :) elestiriyorum kendimi falan bazende vay be gbi evleniyorum yani :D

    1|0
    0|0
  • bende severim kendimi izlemeyi yalnız değilmişim bu konuda :)

    1|0
    0|0
  • Soru sormam ama aynaya bakmayı severim,neden bilmiyorum

    1|0
    0|0
  • Hayır sormam,bakmayı da sevmiyorum

    1|0
    0|0
  • ne bakıcam ya tipe bak

    1|0
    0|0
  • Aynadan korkuyorum :(

    1|0
    0|0
  • Ruh hastasıyım fakat daha o kadar vahim olmadı durumum :)))

    0|0
    0|0
  • hayır .

    0|0
    1|0
  • Ayna karsisinda kendimi pek sevmiyorum.

    Fakat arada kendime karsi sevgi patlamasi yasiyorum, çekici buluyorum kendimi vb.

    Öpücükler atiyorum, göz kirpiyorum kendime.

    1|0
    0|0
  • aynaya bakmayı çok severim :P

    aynaya bakınca değil ben hep sorular sorarm kendime..

    0|0
    0|0
  • Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın diyorum kendime :P

    0|0
    0|0
  • senin gibi kendine asik salak bir arkadasim var oda kendimi saatlerce izler guldurdun yaaa:D

    0|0
    0|0
  • neden bu kadar güzel olabildiğimi sorguluyorum bazen

    0|0
    2|0
Yükleniyor...