Kapat

Rakının yanına neler gider?

kavun, peynir, ton balığı falan aldık, haydari yaptım. yazlıktayız buz gibi rakı keyfi yapalım diyoruz :) çok beğendiğiniz rakının yanında olmazsa olmaz dedıgınız sey ne?


0|0
7|23

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 23

  • Alkol Yasak Günah Yani onu geçtim Ramazan ayındayız Onuda Geçtim bugün kandil bu gün bari etmeyin ( Yorumumu yanlış anlamayın içen kendine günah sadece hatırlatmak istedim arkdaşlar )

    2|1
    0|1
    • kardeş insanların hepsi aynı din veya mezhepten olması mı gerekiyor. sen müslüman isen kendi içinde yaşarsın. herkesi kendine uydurman gerekmiyor.

    • arkadaşım açıklamayı okumadın herhelde ?

  • saydıklarının yanında bır sıgara boregı bırde patlıcan köz eksık,at ocaga patlıcanı kozle soy lımon sık afıyetle yıyın:)

    0|0
    0|0
  • Zıkkımın kökü iyi gider...

    3|1
    1|1
  • bu aya saygı.özellikle bu geceye.

    2|1
    1|1
  • beyaz peynir kavun

    0|0
    0|0
  • zıkkımın kökünü iç ramazanda bide kandilde ne içiyon mal

    2|1
    1|1
  • o saydıkların yanında ayran gider :D

    1|0
    1|0
  • zıkım gıder afıyet olsun :)

    1|0
    1|0
  • sek götürüyorum genelde içimi yakıyo zevk alıyorum o duygudan hızlıda gidip çarpında daha iyi oluyo :D şalgam suyu falan da olabilir..

    0|0
    0|0
  • Rakının yanında su bile içmem

    0|0
    0|0
  • Türk sanat müziği ve muhabbet iyi çok iyi gider

    0|0
    0|0
  • buz gibi su ve birkaç dost

    0|0
    0|0
  • ızgarada yapılan herşey tercih tavuk kanat bide yedekte bira saklayın rakı ağırdır bir yerde rakıyı kesip cila niyetine biraya başlayınca çok güzel değişik kafalar oluyo :D

    0|0
    0|0
    • kafa için içmiyoruz ki :) 1 er kadehte bırakırız. sağol ızgara iyi fikir.

  • hafif zeytinyağlı birşey olsa olabilir

    0|0
    0|0
    • salata yapsam nasıl olur zeytin yağlı?

    • Hepsini Göster
    • ekşiler tuzlular gıdıyor genelde rakıya da su kavun nasıl uyum sağlıyor hiç anlamış değilim :) ama oluyor ıste

    • kavunun var olma sebebi rakıya eşlik edebilmek için çaktırma götürrr :)

  • arnavut ciğeri,midye, rus salatası ...

    buğün içmeseydiniz iyiydi yaa neyse karar sizin

    0|0
    0|0
    • niye içmeyelim ki bugun? ciğer hiç sevmem şahsen :) midye iyi fikir, rus salatası da yaparım hemen. sağol

    • Hepsini Göster
    • o zaman kafana göre :)


      Şeytanın bol olsun :P :)

    • oldu

  • daha ne olsun hepsini söylemişsin zaten

    0|0
    0|0
  • acılı ezme haydari çiğ köfte rus salata italyan salata karides salata :)

    0|0
    0|0
  • herseyi saymışın geriye rakıyla gitcek bişey kalmamış :)

    0|0
    0|0
  • Sohbetinden bıkmayacağım insanlar varsa yanında ne olduğu çok önemli değil.

    0|0
    0|0
    • sen da haklısın amaç o zaten :) rakı yemek için değil sohbet için içilen içkidir.

  • expreste olabilir

    0|0
    0|0
  • Cehennem VIP bilet almışsın bugün :D

    1|2
    1|1
  • valla ne olursa gider be gülüm

    0|0
    0|0
  • rakı mideme dokunuyor o yüzden içemiyorum.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sen unutmuşsun galiba ramazan ayındayız 3 aylarda içki içilmez üstelikte bugün kandil gecesi müslüman değil misin yoksa ?

    3|0
    2|0
  • Kadir Gecesi'nde mi ? Allah ıslah etsin.

    3|1
    2|1
  • kimi zaman meze yerıne bir fotoğraf bile yetiyor.

    0|0
    0|0
  • SEvdiceğin gider tabi ne gidecek. Alacaksın karşına. Oooh mis.

    0|0
    1|0
    • ahaha o da var olmaz mı :)

    • Hepsini Göster
    • Ay tam benim lafım: Kaba. Kısa ve öz :D onlara bir kaba yapayım da görsünler :D ahfgsf

    • hahaha :D

  • Yeter artık ne güzel hazırlamışsın .

    0|0
    0|0
  • kadir gecesi bgun ne rakısı arkdşm ya !

    3|1
    2|1
Yükleniyor...