Anlamadığınız işlere burnunuzu sokar mısınız? :D

mesela dün ben sürekli sorun çıkardığını düşündüğüm modemi anlamadığım halde modemin vidalarını söktüm açtım modemin içini temizledim inceledim biraz bişey anlamadım geri taktım bir süre sonra işe yaradı :D siz de yapar mısınız böyle şeyler? :)


0|0
9|3

En İyi Kız Görüşü

  • Bende bilgisayarin kasasini söküp fönle tozunu temizledim. Sonra baya hizlandi. Düzleştiriciminde düğmeleri bozuktu düğmeyi iptal ettim artik fişe takinca direk çalişiyor.Son olarakta firinin yine düğmeleri çalişmiyordu düğmeleri söküp yenilerini taktim artik gayet iyi çalişiyor. Aslinda hiç anlamadiğim şeyler anca pille elektrik devresi yaparken geldiğim noktalar. :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • ben de evdeki tornavida takımlarıyla bir şeyler yapmaya çalışırım. En son mp 4'ümün içini açtım. İçinde sürekli bir şeyler sallanıyodu. Sonra sakızımı çıkarıp yapıştırdım, kapattım. Artık sallanmıyo :DD

    0|1
    0|0
  • Evet sabirsizim ben herseyi kendim yapmayi sevdigim icin bilmedigim seylere hep girisirim cokta guzel olur

    0|1
    0|0
  • Bazen yaparım

    0|1
    0|0
  • Her zaman:D mesela kulakligim cizirti yapiyodu aldigim yere goturdum 2 ay once ilgilenmediler duzgun ben de gecen actim icini artik ne yaptiysam bilmiyorumşu ansapasaglam :D

    0|1
    0|0
    • evet elektronik eşyaları havalandıracan temizleyecen biraz bazan işe yarıyor gerçekten :)

  • Hayır yapmam :D Hayret sen içini açmışsın bizim millet genelde bozulmuş elektronik alete tekme tokat dalar dlfkjgdfkg

    0|1
    0|0
    • aslında içimden geçmiyor da değil bazen harbiden yerden yere vurasım geliyor ana avrat sövüyor ağlamaklı falan oluyorum ama yapamam kıyamam onun sayesinde nete giriyorum şiddete hayır ! :D

    • Biliyorum o sinir anını ben hiçbişi için bu kadar öfkelenmem kız erkek farkı demek ki dflkgjdfg

    • ama harbiden fena sinir ediyor, bazen sinirden ağlamak istiyorum ya o derece :)

  • Yaparım mesela kumanda çalışmadığı zaman koltuğa vururm işe yarar

    0|1
    0|0
  • Hayir yapmam

    0|1
    0|0
  • Ahaha türk erkeği işte :) walla ben anlamam sizler varken biz niye dokunalım hem anlasak bile uğraşmayız o derece :)

    0|1
    0|0
    • napalım genlerimizde var :) sen de ne bileyim mutlak nakış işlerine karışmaz mısın anlamadığın kısımlarına yani? :)

    • Hepsini Göster
    • evet eskide kaldı doğru şimdi lcdler ledler falan üstüne pek yakışmaz :)) evet o biblolar temizlikte kadına işkenceden başka bişey değil bence :))

    • :) bizi anlayan biri çıktı sonunda :)

Erkekler Ne Diyor 3

Yükleniyor...