Sevdiğiniz için en sevdiğiniz evcil hayvanınızı sokağa atar mısınız?

Alerjisi olabilir ya da istemiyor olabilir. Kapı önünde bile istemiyor tavrınız ne olurdu?


0|0
17|11

En İyi Kız Görüşü

  • Aslaaaa boyle birseyi kabul etmem kopek sokaga atilirmi yaaaaa ya da kedi her neysee ben ona emek verip buyuttuuum karagozlu kizim o benimmm dunyalara degismemmm alerjisi varsada kizkardesime ya da babamin evine birakirim onlar bakar zaten...Burada bazi arkadaslar satarim petshop demis "Hayvanlar hediye degildir satilik mal da degildir"

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • Atmam.

    Hayvanları ne sebeple olursa olsun sokağa atan insanların gözümde değeri yok.

    İlla da gitmesi gerekiyorsa başka birisine veririm ama sokağa atmam asla.

    0|0
    0|0
  • Sen yokken o vardı derim :D sokağa atmam ama barınağa falan veririm..

    0|0
    0|0
  • Vicdanlı olmalı. Onunla duygusal bir bağın var istemiyor ne demek eşya değil ya bu o istemiyor diye çöpe yollayasın

    0|0
    0|0
  • asla asla asla kedimi hayvanımı dışarı koymam ya kediye katlanacak ya da beni unutacak . onu ikna ederim bir yolunu bulurum beni seven bana hayır diyemez

    0|0
    0|0
  • ondan önce vardiysa bir düsünülmeli neler yapilir ondan sonra alinan sey olcak sey degil

    0|0
    0|0
  • atmam birine veririm

    0|0
    0|0
  • Liza' mı bırakamam ben annemlere bırakırıp sokaga atmam satmam kesinlikle.

    0|0
    0|0
  • Sokağa atmam tabii ki! Zaten beraber yaşayacağım insanın hayvanları sevmesi ilk şartım çünkü bırakamam onları benim en iyi dostlarım.

    0|0
    0|0
  • Atmam sevdiğimden de ayrılırım. Zaten öyle biriyle birlikte olamam en baştan

    0|0
    0|0
  • basarım tekmeyi şerefsize:DD

    0|0
    1|0
  • atmam

    0|0
    0|0
  • hayır atmam başka birine verirdim

    0|0
    0|0
  • sokağa atmam bakacak birisine verir veya pet shopa veririm

    0|0
    0|0
  • hayır.çünkü sevgili gelip geçicidir ama evcil hayvanlar sadıktır.

    0|0
    1|0
  • Alerjisi varsa sevdiğimi suçlayamam , belki evin bir odasını ona ayırıp, sevdiğim yokken onunla ilgilenirim. Eğer alerji yüzünden değilse pek iyi bir tavırla karşılaşacağını söyleyemem.

    0|0
    0|0
  • Hayvan barınağına bırakırım,

    End.

    0|0
    2|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Öyle şey olur mu yav... Birlikte olacağım insanın, hayvan sevgisi de olmalı.

    0|0
    0|0
  • Atmam, satarım..

    0|0
    0|0
  • bu kızlar nasıl insanlar ya. hayvandan bile kıskanıyor. kusura bakma derdim topu ona atardım o ne yapıyorsa yapsın sonra.

    0|0
    0|0
  • Öyle birisi ile sevgili olmazdım zaten, hayvan sevmeyen kereste bir kızla ne işim olacak?

    0|0
    0|0
  • Kapıya degilde barınaga verirdim

    0|0
    0|0
  • Pet shoplara teslim edebilirsin dışarı atmak yerine.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle hayır dışarıya atmam

    0|0
    0|0
  • Hayır asla...

    0|0
    0|0
  • Sokağa atmam.

    0|0
    0|0
  • netten satarım

    0|0
    0|0
  • atmazdım kavga ederdim hemde 5 yıllık gibi bir sene içerisinde benle beraber yaşadıysa istemesin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...