Sokakda bir kız görsem bana bakmadı diye üzülüyorum

Yarından sonra hayatım degişiyo arkadaslar yarından baslayıp önümüzdeki bu zamana kadar yüzme ve bodye gitcem yararı olurmu ? dikkat cekmek istiyorum yolda alısveriş merkezinde kızlar bana baksın istiyorum ama Şimdi sokakda bir kız görsem bu niye bana bakmadı diye üzülüyorum napcam


0|0
6|6

En İyi Erkek Görüşü

  • gidip konuşcan dostum yapacak bişey yok

    0|0
    0|0
    • kanka öyle degil mesala sokakdayız yanımızdan kız geçiyo yüzüme bakmıyo hiç yokmusum gibi yolda bu normal mi

    • Hepsini Göster
    • kolay gelsin :D

    • eywallah .d

Kızlar Ne Diyor 6

  • bazen kızlar yanından çok yakışıklı biri geçince zoru oynamak isterler 'o baksın ' derler ve bakmamaya çalışırlar kendini boşuna üzme :)

    0|0
    0|0
  • Kendine çok güvendiğin için mi bu soruyu gizli sordun

    0|0
    0|0
    • Hayırr hiç alası yok selen . inan bana hastalık oldu bu bende

  • Saçmalama lütfen

    0|0
    0|0
    • baya tipim var tamamı :( evde aynaya bakıorm harbi tip var kıza kamera acıyo

    • kıza kamera acıyorum tipim iyi sokaga cıkıorm :S yanımdan kızlar geçiyo bana hiç bakmıolar diye üzülüorm bunalım her günüm

  • Inan bir kiz olarak bana da cok koyuyor böyle bakilmamasi

    0|0
    0|0
  • Acını paylaşıyoruz

    0|0
    0|0
  • Kızlar sana bakmak zorunda değil.

    0|0
    0|0
    • normal bir bu alısveriş merkezinde veya ne bilim sokakda bana bakmamaları ben sorun ediyorum bir kız bakmadıysa tipim kötü tamam ben daha dısarı cıkmıyım felan bunalıyorum ? napcam

    • Kendine biraz güven, bakımsızsan bile bakımlı ol.

    • Bakımlıyım. baya bir parfüm sıkıyorum hergün dişlerimi fırcalıyorum tipim de var ama sokakda hiç dikkat cekmiyorum alısveriş merkezine gitsem bunalıyorum herkes benden üstün diye

Erkekler Ne Diyor 5

  • ne alakası var bakmamaları beğenmedikleri anlamına gelmez. teklif ettiğinde reddediyorlarsa o zaman sorun var demektir.

    0|0
    0|0
    • Şimdi ben boşa mı üzülüyorum tiple bir alakası yokmu bunun

    • Hepsini Göster
    • boxer giyip çık kesin bakarlar:)

    • :D:D yok havuzda görüyolar malı zaten

  • Brad pit değilsen bence sorun etme...bize de her kız bakmıyor...:))

    0|0
    0|0
  • ben de baktıkları zaman gıcık oluyorum.. vitrinmiyim la ben

    1|0
    0|0
  • Senin çözümün dediğin gibi dikkat çekmek istiyorsan dikkat çeken biri haline gelmek

    0|0
    0|0
    • sokakda normal mi kızların bakmaması

    • Hepsini Göster
    • Anlat lütfenn

    • Ya bana yalvarmana gerek yok.Ben biraz bahsettim bir şeyler.Ama çoook uğraşmam gerekir.Ona da üşeniyorum

  • diplerine gir o zaman bakarlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...