Sizce unutabilmek mümkün mü?

Uzun bir ilişki sonrası unutamayacağınızı anladığınız sevgilinizin yerine başkasını koymaya çalışır mıydınız? Ne kadar denediniz ise unutamadıysanız mesela, artık onun yerine başkasını sokar mıydınız hayatınıza?

  • Hep onu düşünür acı çekerim, ohh ne güzel.
    100% (3)0% (0)75% (3)Oy Ver
  • Yeter derim, bitiririm eskiyi ve geleceğe bakarım.
    0% (0)100% (1)25% (1)Oy Ver
  • Yok ben böyle yaparım.
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
4|5

En İyi Kız Görüşü

  • 2 yıldır kımse yok hayatımda. unutamadım degıl unutmak ıstemedım. iyi böyle.

    0|1
    0|0
    • Aferin ne güzel yapmışsın. Sen de benim gibi acı çektirmeyi seviyorsun kendine. :)

    • Hepsini Göster
    • ben cıkıyorum ıyı geceler .

    • çık tamam.. ama olacaklardan ben sorumlu değilim o zaman.. çünkü anlatamıyorum sana bazı şeyleri.. ölmezsin ya.. izin de vermem diyorum.. sonra sil.. bir kere oku sadece ne yazacağımı.. ne olur beee :(( bir kerecikk.. :((((

Kızlar Ne Diyor 3

  • onun yerine bir baskasını koymak yara üstüne yara acar hem karsındakine yazık hem sana bir süre sonra olmayacagını zaten görürsün, çünkü kimse kimseye benzemiyor surası fazla dersin ya da burası eksik.. onun yerine biraz zaman tanımak kendine (cook zor bir durum ) ve sonrasında tertemiz artıksız bir ilişkiye baslamak en saglıklısı..

    0|1
    0|0
    • ya unutamıyorsan, seneler geçtiği halde?

    • Hepsini Göster
    • çok haklısın gerçekten ya. :)

    • :) arada böyle umutsuzluga kapılacaksın ama cidden bak hep söylediklerimi düşün hersey yoluna girecektir en kısa sürede insallah ;)

  • 9 ay ayrı kaldık o gitti benden sonra kaç kişiyle çıktı kimseyle çıkmadım yapamadım sonrada zaten bir şekilde barıştık bugün ayrıldık tekrar bitti

    0|1
    0|0
    • Çabuk bitiyormuş evet. Boşa beklemişsin yani? :(

    • Hepsini Göster
    • İnsan bir kez yokluğuna alışınca o eski aşk kalmıyo ya yani şimdi bana dünyaları alsa yine eskisi gibi sevemem

    • evet ama işte insan hep bıraktığındaki gibi zannediyor.. ben hep öyle düşündüm ama haklısın, yaşadıklarıyla değişecektir ve farklı bir insan olarak çıkacaktır, üstüne ben de değişmişim zaten.. eskisi gibi olmayacağı kesin..

  • Yeter derim, bitiririm eskiyi ve geleceğe bakarım.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Kardeşim dün biride sorduydu bunu unutmak diye bir şey yok düşün şimdi bir konu hakkında konuşuyorsun eski sevgilinde onu yaptığını düşün bir anlık gelir vay be eskiden söyle yapmıştık dersin aklına gelir başka konuya geçince geri gider merak etme :D Unutmakta senin iradene kalmış yani

    0|1
    0|0
    • Doğru söylüyorsun kardeşim sağol.

  • Unutamadıysan denememişsindir. bana unutamadım deme.. herzaman çivi çiviyi söker ama biraz zaman lazım. bir kaç ay sonra ya da yıl sonra denemek lazım başkasıyla

    0|1
    0|0
  • Sokmam ama unutamıyorsam da yeniden denemek için şans isterim.

    0|1
    0|0
  • unutursun ya da unuttum sanırsın ama bir şey olur hep hatırlarsın

    0|1
    0|0
  • Yeter derim, bitiririm eskiyi ve geleceğe bakarım.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...