Telefon hattının dökümanlarına ulaşılır mı?

Hattım babamın üstüne. Eğer isterse mesajlarımın içeriğine, konuşmalarımın içeriğine ulaşabilir mi ? Lütfen bilgisi olan cevaplasın.


0|0
3|13

En İyi Erkek Görüşü

  • görüşme ve mesajlaşma hareketlerini yani numaraları öğrenir. ama ne konuşmuşsun ne yazışmışsın öğrenemez. Savcılığa ciddi bir sebeple başvurup 2 ay içerisinde ancak olur o tip şeyler. yani görüşmelerini öğrenemez. hangi numara ile ne yapmışsın ( ses, sms ) onu görür. içerik görülmez

    1|0
    0|0
    • eminsiniz dimi

    • Saçma sapan konuşmayın ya savcılık ne alaka ? Başkasının mesaj dökümüne ulaşmak istemiyorsun kendi hattının istiyorsun. Bunun savcılıkla alakası yok.

    • arkadaşım. ne mesaj yazmış onun metinlerini savcılıktan alır. normal ayrıntıları kendi çıkarabilir. sen saçmalama istersen

Erkekler Ne Diyor 12

  • hayır tabikide. sadece hangi numaraya kaç tane mesaj atmışsın. kimi kaç defa aramışsın. ne kadar süre ile konuşmuşsun. bunları görebilir.

    1|0
    0|0
  • savciliğa gitsin hat sahibi veriyor ben aldım mesajlar görüşmeleri

    0|0
    0|0
  • Sadece kime hangi saatte sms ya da arama gönderilmiş ona ulaşabilr. Ama içeriğine ulaşması için mahkeme kararı gerekiyor.

    1|0
    0|0
  • mesajların içeriğine ulaşılamaz ama hangi numaralarla saat kaçta konuştuğun kaç dakika konuştuğunun listesi var bunu istersen operatör para karşılığında veriyo hat sahibine

    1|0
    0|0
  • Yeterli bir neden belirtmediği sürece ulaşamaz arkadaşım.

    1|0
    0|0
  • hayır ulaşamaz.ancak bir olay durumunda savcılık izni gerekir

    1|0
    0|0
  • ıstese ulaşır ama baban ıcın cok zahmetlı bır ıs olur

    1|0
    0|0
  • saniyesi saniyesine her kayıt, her mesaj ve silinme süreleri yok ahahahahahaa başın derde giricek dimi , iş mahkemelik olunca kayıtlar su yüzüne cıkarrrr

    0|0
    0|0
  • eger hat babanın ustuneyse ulaşır

    0|0
    0|0
    • bazı yerlerde savcılık falan araya girerse ulaşılabilir diyor. yaklasık 5 yıldır kullanıyorum milyon tane mesaj atmısımdır nasıl görülücekki hepsi

    • operatorunde kaydolur ama bellı bızaman sonra cok eskılerı sılınır ama son 1 sene ıcınde attıkların belkıde 2 sene ıcındekıler duruyoddur operator verı tabanında

  • Evet dünde sormuştun.

    0|0
    0|0
    • hayır sormadım

    • Arkadaşımın başına bir olay geldiydi. İftira attılar mesaj dökümü çıktı. Yani ulaşılıyor.

  • Bence Ulaşamaz Ulaşamamalı İğrenç Bi durum .

    0|0
    0|0
  • Sen gizli işler çevirmişsin ki böyle korkuyorsun :D

    0|0
    0|0
    • dogru tespit :D bisey olucagından değilde bilmese iyi olur

    • eğer biri babana gizli işlerini anlatmazsa baban durduk yere senin neler yaptığını öğrenmeyi düşünmez :d

Kızlar Ne Diyor 3

  • ulaşabilir

    0|0
    1|0
  • Hangi operatörü kullanıyorsan onun online işlemlerine girince hat dökümanını görebilir yani hangi numaralarla ne zman görüstün ne zmn mesaj attın, veya sana mesaj geldi fakat icerigini göremez.. Ancak mahkemelik vs.. durumlarda ortaya cıkar dye biliyorm görüsmelern yanlıssam düzeltin :)

    0|0
    0|0
    • Yanlışsın mesaj içeriğini de görebiliyorsun. Sonuçta hat senin mahkeme ne alaka ?

    • Operatörün web sitesinden online işlemlerine gir bakalım hat dökümanında mesajların içeriği gözüküyor mu? Ancak savcılık yoluyla ögrenebilir babası içeriği .

  • Evet ulaşabilir .

    0|0
    2|0
Yükleniyor...