Sevgilinizle aranız limoni, ona 'hangi gün buluşuyoruz dediniz' ve...?

Sevgilinizle aranız limoni ona sordunuz

Aşkım haftaya hangi gün buluşuyoruz dediniz.

Onun yanıtısı ise: Bilmiyorum, ben sana haber veririm oluyor.

Ne düşünürdünüz


0|0
9|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Haber vermesini bekleyin yada buluşmayı siz ayarlayıp çağırın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Demek ki sevgilinle aranı düzeltmen lazımmış önce, bunu anlarım... Aramız düzelmeden görüşmesek iyi olur mesajıdır bu

    0|0
    0|0
  • şu şun gün olurmu diye sorarım

    0|0
    0|0
  • eee işte ilişkinize limon sıkmış zaten belli, seni umursamıyor

    0|0
    0|0
  • anladım derim geçiştiririm lafı söylememişim hesabı

    0|0
    0|0
  • Haber vereceğini düşünürdüm

    0|0
    0|0
  • Ne düşünürdüm: Hala unutmamış.

    0|0
    0|0
  • Cevap verdigine sukret,ben cevap bile vermem .

    0|0
    0|0
  • hala limoni oldğnu fazla uğraşma bence.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Sen bilirsin der geçerim ... Pek takmam ..

    0|0
    0|0
  • aynen şöyle derdim iyi sen bana haber verince bende bi keyfime sorar gelip gelmiyecegimi sana haber veririm derim ya ben karşımdakini gıçık etmeye çalışırım valla taş altında kalırım laf altında kalamam

    0|0
    0|0
  • siniri geçince haber verecekmiş işte :) bence bekle üsteleme...

    0|0
    0|0
  • bilmiyorum diosa ilişkide sorun vardr üzgünüm

    0|0
    0|0
  • Normal de bu cevap karşısında ne düşünüyorsam onu. Takmam.

    0|0
    0|0
  • Haber verdiğinde haberim olmaz

    0|0
    0|0
  • bılmıyorum ne lan bılmıyorum ne demek de bana gun ver de senın keyfını mı bekleyecem de :)

    0|0
    0|0
  • hala aramız kötü o zamana düzelip düzelmeyeceğine bağlı düzelmeme ihtimali var

    0|0
    0|0
  • sana hala kızgın demektir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...