Muhabbet kuşum eskisi gibi değil

artık eskisi gibi ötmüyor ,eskiden uçacağı noktaya koordinat verilmiş gibi konardı şimdi biryerlere çarpıyor sürekli 24saat kafesi açık ama dışarı çıkmak istemiyorum ve bir süre aynada kendine baktı acaba dişi mi istiyor ?


0|0
12|17

En İyi Kız Görüşü

  • karısı yoktur karı al ona :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • 3 şık var.

    1- hasta gariban

    2- yaşlandı artık hevesini aldı dünyadan ramazanda ahiretine hazırlık yapıyor

    3-artık züğürt ağanın babası gibi Laf aramızda ben bir karı isterem diyor

    0|1
    0|0
  • Yanina arkadas istiyor, tek basina bunalmis.

    0|1
    0|0
    • eski muhabbet kuşuma almıştı ve birbirlerine eziyet etmişlerdi o yüzden korkuyorum biraz

    • O zaman bir veterinere goster kusunu, sorun baskadir belki.

  • benim muhabbet kusum kendini aynaya sürtüp ötüyodu :D

    0|1
    0|0
  • bi tane daha kuş alın yanına

    1|1
    0|0
  • : l

    0|1
    0|0
  • 4 tane kuşum öldü 3 tanede yavruları öldü, morel bozucu gerçekten.

    0|1
    0|0
  • kuş ölecek sen dişi de... veterinere götür bak ciddiyim. bizimki de durgunlaşmıştı meğer hastaymış. koooooşşşşşşşş

    0|1
    0|0
  • soru başlığı çok sakat :( bizim kuşta bize küsmüştü özürlü özürlü hareketler yapıyodu bilerek kapıya çarpıyodu falan

    0|1
    0|0
  • oy içim gitti:( bizimki aklıma geldi bir an

    0|1
    0|0
  • veterinere sormalısınnnn.ben şahsen bir kuş olsaydım ben senı gagalardım :D

    0|1
    0|0
    • niye gagalıyosun :O

    • Hepsini Göster
    • daha 1yaşında ablası

    • vetrneree sorrrr :D

  • ayna yeni koyduysanız kafesine ondan yapmıştır. yoksa sizden sıkılmıştır veya hastadır veya kanadını çarpmıştır bir yerlede canı acıyodur. uvv yerim onu!

    0|1
    0|0
    • yok bizi çok seviyor :)

    • hasta olabilir bu sıralar biraz dikkat edin ona :) bazı kuşlar eş istemez yanına bizimkinden biliyorum. bir tanesini öldürcekti de zor kurtardım elinden geri sattım.

Erkekler Ne Diyor 17

  • ne yazıkki kuşunun pzvnkligini yapmak zorundasın :D haha :D

    1|3
    0|0
  • alakası yok, belki çevre belki ilgidendir, kuşunu bir süre dışarı çıkarma, yumurta pişir, beyazını yedir, ağzına birkaç parça verirsen tadını aldığında gerisini kendi yiyecektir, belki de yediği yem eskimiştir, yemi yay bir kontrol et, nemlenmişse kurtluysa kesinlikle at.

    0|1
    0|0
  • Çok bozdu kendini yaa öyle böyle degi ldaha bozamaz dedik yine bozdu bozdu bozdu bozdu artık durur dedik yine bozdu.. Bozuklan bu kuş =_=

    1|4
    0|0
  • Muhabbet kuşları yalnız olmaktan çabuk sıkılan kuş türleridr. Çİftleşme zamanı gelmiş olabilir ya da arkadaş istiyor olabilir. Lütfen mümkünse bir dişi alın ona.

    0|2
    0|0
  • eş istiyor garibim yalnızlıktan bunalmış

    0|1
    0|0
  • aynı durumdayım lan ashahsahha :D

    1|1
    0|0
  • Nedenini bilemicem ama o aynayı kaldırsan iyi olur yararlı değil kuş için

    0|2
    0|0
  • kanı çekilmiştir

    sen olsan o kuşun yerinde ne isterdin?

    0|2
    0|0
  • link

    sebep bu

    0|1
    0|0
  • Eceli yaklaşmış sanki

    0|0
    0|1
  • veterinere götür o zaman

    0|1
    0|0
  • kuş ötmüyosa sıkıntı

    0|1
    0|0
  • Bayiliyorum muhabbet kuslarina bir cozumum yok ama kardesim uzmeyin ona iyi davvranin

    0|1
    0|0
  • kuşa götür onu acilen :D

    0|1
    0|0
  • öten kuş var isterseniz..:

    0|2
    0|2
  • ölmüş lan o

    1|0
    0|1
  • link :/

    0|1
    0|0
Yükleniyor...