Bu sorumu cevaplar mısınızzzz acillll

sizce kanka dost abi kardeş diye size hitap eden kişi size alışmış ve de bağlanmışsa alıştığını ve bağlandığını söylüyorsa sizce burda ne vardır sizi arkadaş kanka dost kardeş gibi gören bir adam size alıştığını ve bağlandığını söylüyorsa burda ne olabilir ? hiç kankalar dostlar abi kardeş arasında böyle birşey olabilir mi?


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • olur tabiki neden olmasın.. seve bilir hatta aşik bile olabilir yeterki kötü niyetli birisi olmasın.. o abi kanka kardeş lafları hep laftadır karşinizdaki kişi size ardık sevgili gözü ile bakabilir normal bence sizde seviyorsanız yani o gozle bakmamiş ola bilirsiniz birde siz bakın aradıgınız kırıterler o kişde mevcutmu.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Kankaaaaaaaaaaaaaaaaaşşşkımmmmmmm <3 al sana cevap.

    0|0
    0|0
  • Kanka ile başlar sonra yakınlaştıkca sevgili olmak için çabalar kı zaten öncedende aklında o fikir vardır

    0|0
    0|0
  • sana asılıyor a be saf kızım!

    0|0
    0|0
  • sen bişey hissediyomusun?

    0|0
    0|0
  • Eğer aklında önceden,şu kızla kanka olayım da sonra sevgiliye bağlarım fikri varsa hiçbir hayı gelmez o insandan aman dikkat.

    Ama gerçekten seni kardesi arkadaşı dostu olarak görüyor da sonrada bağlandıysa, o kişi gerçekten seviyordur.

    0|0
    0|0
  • şu şekilde olabilir, 5-10 senelik bir tanışıklıktan sonra fiziken güzelleşip yakışıklılaşması halinde etkilenebilir

    0|0
    0|0
    • güzel olduğumu söylüyor zaten...ama bizimki daha yeni 5. aya giricek dostluğumuz kardeşliğimiz

    • illa uzun sürecek diye bişey yok olabilecek bir durum

Kızlar Ne Diyor 2

  • Once çok güzel arkadaş olduğun birşeyler paylaştığın tanıdığın güvendiğin bir insanla yaşancak aşkın güzelliğinin tarifi yoktur...

    0|0
    0|0
  • öyle bir şey başıma geldi ve sonunda üzüldüm bu biraz o insana bağlı eğer değiceğini düşünüyorsan neden olmasın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...