Düğünde metal şarkı söylemek

içimden kalabalığa şarkı söylemek geçiyo, gaza gelip bir düğünde, partide filan mikrofonu alıp rammsteinden, marliyn mansondan 1-2 şarkı söylesem tuhaf kaçar mı


0|0
10|4

En İyi Kız Görüşü

  • tabii ki garipsenir düşünsene pistte teyzeler falan...

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Bizim kafadan insanlar olsa olur da.

    Şimdi ne bileyim aile maile bilirsin eskiler anlamaz pek. :D

    O yüzden deli muamelesi yaparlar.

    Ha parti ayrı, arkadas ortamı varsa söyleyeblrsin ama düğün zannetmiyorum :)

    0|1
    0|0
  • hakkını vererek söylersen kaçmaz

    0|1
    0|0
  • Hayiiir ben garipsemezdim :D cok eglenceli olurdu ama diğer insanlari bilemicem :D

    0|1
    0|0
  • İnsanlar kaçabilir.

    0|0
    0|0
  • evet kacar

    0|0
    0|0
  • bana göre hoş olur :)

    0|0
    0|0
  • benim hosuma gider mesela ama söyle bir sey var bu tarz müzigi cogu kisi sevmedigi icin evet tuhaf kacabilir.

    0|0
    0|0
  • düğünde olmaz. tarzına uygun insanlar varsa partide mantıksızda olmaz bnce.

    0|0
    0|0
  • çok normal nerdeyse her düğünde oluyor zaten:)

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • bizim sülale hep halayperest insanlardan oluşuyor sevmezler metal müziği söylesemde rammstein falan söylemem yavaş bişeyler söylerim hem...ayrıca öyle ses çıkmaz benden :(

    0|1
    0|0
  • Bi kere yapmistm ama tanidiktilar ve genç kitleydi hard rockla düğünü coşturmuştum. Yani alayi yasliysa deneme

    0|1
    0|0
  • Onu ancak arkadaş arası kokteyl tarzı bir şeyde yapabilirsin. Yosa o teyzeler, amcalar öldürür seni. :D

    0|0
    0|0
  • Avatarının hatırına cevap veriyorum. Bence söylenebilir, sorun olmaz sanırım..

    0|1
    0|0
    • gizlenmeden önce beni gördünmü

Yükleniyor...