İnsanların kusurlarını söyler misiniz?

Hiç incitmek için yaptınız mı bunu en sevdiğinize bile diyebildiniz mi?

Güncellemeler:
Peki şöyle sorayım o zaman siz spor yapıyorsunuz bu sebepten vücudunuz iyi sevgilinizde kendisini beğenmeyen biri yaklaşık 10 kilo fazlalığı var ama sen spor salonuna gitme sapık hoca olur vs. diyor ne şekilde olursa olsun ne durum olursa olsun sen git bu tarafını yaptır denir mi?

0|0
9|19

En İyi Erkek Görüşü

  • Kusurları görmek ve söylemek için kusursuz olmak gerekir.

    Bir tecavüzcünün bir başka tecavüzü için sen şöylesin böylesin demesi kadar abes ile iştigal bir durumdur.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Ne olduğuna göre değişir mesela giydiğini beğenmediysen saçını beğenmediysen ya da bir yanlış sözünü duyduysam söylerim ama tipiyle Allah vergisi olan şeylerle ilgili kusurlara gerçi ona kusur denmez ama karışmam

    0|0
    0|0
  • Sapık hoca nedir ya? Hocadan önce ordakileri düşünsün. Benim gittiğim yerdeki hoca hayvan gibi maşallah yaşını başını da almış görmüş geçirmiş yani her hoca genç ve yakışıklı değil onu dert etmesin. Spora git denmeli.

    0|0
    0|0
    • O kadar kelime içinde takıldıkların sapık hoca mı oldu?

    • aynen öyle oldu ''ama'' lı cümleye sapık hocayla devam edersen problemin orda olduğu anlamı çıkıyo zeki insan seni

    • Haketmişim yani?

  • hep daha iyisini istemeleri

    0|0
    0|0
  • Gereğinden fazla açık sözlüyüm. Eskiden öyle patavatsızlıklarım olurdu ama şimdi kırmadan söylüyorum.

    0|0
    0|0
  • Hayır, asla

    0|0
    0|0
  • asla yapmadım bırak en sevdiğimi hiç tanımadiğimin bile kusurunu yüzüne vurmadım unutmamak gerekirki karşıdakıın de bir gururu var belkıde sahip oldugu bir tek şeyide o dur

    0|0
    0|0
  • denmez .ben demem sevgilime kilosu olsa bile çok güzelsin derim moral veririrm .

    0|0
    0|0
  • Kıyamam ki.Ben zaten olduğu gibi kabullenirim kalıplara sokamam asla

    0|0
    0|0
  • Söyleyemem. Hiç öyle bir huyum yoktur mecbur katlanıyoruz.

    0|0
    0|0
  • Söylemem. kesinlikle karşıyım ama düzeltilcek birşeyse en yakın olduğum kişilere söylerim. derim la mal şunu şunu öyle yap. gibi ötesi yargılamaya girer

    0|0
    0|0
  • Problem yaratacak bişeyse söylerim.

    0|0
    0|0
  • her kusurunu değil. onu kırmayacak olanları

    0|0
    0|0
  • yaptım yapmamalıydım :D

    0|0
    0|0
  • söylerim yoksa 2. defa yaparsa kendi suçun olarak kabul ederim hatsını

    0|0
    0|0
  • işim olmaz kusurlarıyla güzel dünya

    0|0
    0|0
  • derim valla hiç cekinmem onunda beni ieltirmesi zoruma gitmez :D

    0|0
    0|0
  • evet ama onu kırmayacak şekilde

    0|0
    0|0
  • çaktırmadan söylerim, ayağı kokuyorsa diyelim sessizce söylerim kulağına

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • görünüşü hakkında kötü düşünmem, eleştirmemde.. yanlız kişiliğinde kusurları varsa yüzüne söylerim

    0|0
    0|0
  • (Bir mümin, arkadaşının aybını görmez, onu gizlerse, şüphesiz Allahü teâlâ bu hareketi sebebiyle onu Cennete koyar.)

    0|1
    0|0
  • Söylemem

    0|0
    0|0
  • açık sözluyum söylemedn duramam. ama tabi uslubuyla yani

    0|0
    0|0
  • ben söylerim kusurlarını ünkü başkasından duyacağına benden duysa iyidir.ama kalbinin çok kırılacağını bilirsem söylemem

    0|0
    0|0
  • fiziki kusurlarını söylemem ama karakter kusurluysa susmam:)

    0|0
    0|0
  • Kimseyi incitmek amacıyla yapmadım

    0|0
    0|0
  • Söyleyemem.



    0|0
    0|0
  • ay kıyamam ki sevdiğime :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...