Modifiyeli arabalara kızların bakıs acısı nedir ??

Arabası olan erkekler 1.0 önde m baslıyo ? Modifiyeli bir araba düşünüyorum. Bu tarzda bir görünüm Bana ne saglar . Modifili arabası olanlara bakıs açınız nedir ?


0|0
8|8

En İyi Kız Görüşü

  • çakal it kopuk olarak görüyorum

    0|0
    0|0
    • bende öyle görüyorum ? kızlar neden bakar böle insanlara

    • Hepsini Göster
    • link bunu düşünüyorım :D

    • herşeyin orjinali iyidir bence bozma

Kızlar Ne Diyor 7

Erkekler Ne Diyor 8

  • Modifiyeli araçtan kastın ne abt body kitli bir r8 de modifiyeli araç doğan görnümlü şahinde

    0|0
    0|0
  • benim bile bakış açım kötü kardo

    0|0
    0|0
  • Hayır kızlar kıro buluyor bende öyle buluyorum ne o öyle borazan borusu gibi egzos :D

    1|0
    0|0
  • Kızları modifiye değil araba ilgilendiriyo

    0|0
    0|0
    • link nasıl iyimi bu

    • Hepsini Göster
    • bilmem onların canı y...k istiyo ondandır.

    • dogru dedinn kanka.

  • modifiye için bakan hatun hiç bakmasın..

    0|0
    0|0
  • sorun modifiye değil marka.. sen hala anlamadın mı ?

    0|0
    0|0
  • sevgi parayla satın alınacak bir şey değil bnce araban olsa da olmasa da bir fark etmez

    0|0
    0|0
    • dısarıda görüyorz kızların nasıl baktıgını Bende araba alacam böle yaptırsam mı diye düşünüyorum çakallar böle arabalara biniyo Bi ama var içimde

  • Gereksiz masraf , gereksiz kızlar demek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...