Platonikliğin son noktasındayım :/

arkadaşlar ben hastanede çalışıyorum.. biliyorum hiç etik değil ama engel olamıyorm... serviste yatan bir hastamızın oğluna fena tutuldum.. ama bütün hastalarla çok iyi ilgilenebiliyorum buna gelince mala bağlıyorum konuşamıyorum, gülümseyemiyorum bile... hergün mesaim 5 te bitse de ziyaret saati bitene kadar bekliyorum belki o gelir diye, sürekli odanın önünden geçiyorum belki görürüm diye.. üstelik çocuğun sevgilisi de var.. kız ziyarete de geliyor.. bu yüzden pek bişi istemiorm sadece adını öğreniyim bir kere sesini duyuyım bir kere bana baksın yeter.. ama nasıl yaklaşıcam bilmiyorum.. sapık gibi görünmeten korkuyorum.. ilk defa böyle bişi başıma geliyor.. ve en fazla 3 günüm kaldı sonra gidicekler... en azından elimde bir resmi olsa ona bakarım ama onu nasıl çekicem bilmiyorm.. ne yapmalıyım sizce çok mu sapıkça bir durumdayım..


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Hiçte bile sapıkça değil arkadaşım. Sevmenin nesi kötü, uyurken bir fotoğrafını çek diyeceğim ama, sürekli onu hatırlayacaksın. Onu unutman için kafanı dağıtman lazım arkadaşım.

    0|0
    0|0
    • çok haklısınnnnnn çok.. neler unutulmuyor ki bunu da unuturum..

    • İnşallah arkadaşım, allah kimseyi böyle bir duruma getirmesin :)

Erkekler Ne Diyor 6

  • zaten aşk ne zaman doğru zaman kollar, hiçbi zaman ... güzel şarkı.. bende dinliyorum... yapcak bişi yok hep böle zamansız olur bu işler zaten... ama pişman olmak istemiyosan... topla cesaretini çağır konuş... pişmanlık çok kötü.. keşke demek...

    0|0
    0|0
  • ne pis bişeysin sen ya sevgiliside var diyosun senin gibiler yuzunden hastahaneyedemi gimayakk :) ha için rahatlayacaksa erkek adam her türlü ikinizide idare eder takma

    0|0
    0|0
  • Sevgilisi varsa bulaşma derim

    0|0
    0|0
  • bir kıza göre çok sapıksın bırak gitsin yaw zamana bırak unutursun o kadar da değil

    0|0
    0|0
  • babasının hastanede bıraz daha uzun kalmasını sagla)

    0|0
    0|0
  • yok mu kenks hipokratın bunla ilgili bir hikayesi..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Adamın adını biliyorsan oğlunun adını da öğrenirsin olmazsa sor sonra faceden falan bulursun. Üç günde açılamazsan sana son çare bu.

    0|0
    0|0
  • konuşurken beyfendi sizin isim nedir de x bey diye konuşmaya devam et .fotoyuda arkadaşlarına çektir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...