Hiç yapmadığım şeyleri yaptım bugün...

hani şu sevgilisi için uçakla gidip kendini tehlikeye atacak salak vardı yaa, hah işte o benim. :) Bugün okulu astım en yakın kız arkadaşımın sevgilisi benimle hava alanına gelebileceğini söylemişti beraber gittik çocuk aynı sevgilim gibi. Huyları felan tıpa tıp aynı.. Bayağı bi maceralı geçti. Yollara düştük beraber sohbet ede ede.. Hava alanına gittik bomboştu bi allahın kulu yoktu. Meğer biz gitmeden 5 dakika önce bütün yolcular uçuşa kalkmış. Biz ikimiz orada görevliyle konuştuk fiyatı, uçuş saatlerini filan. (arkadaşımın sevgilisinin adı özkan) Özkan oturdu beni vazgeçirmeye çalıştı. 'gitme aklını başına al, o çocuk senin için ne yaptı bana bir tanesini söylesene, sen şimdi gittin diyelim eline ne geçecek. Tamam birbirinizi gördünüz, konuştunuz belki affetti ya sonra? Akşam ayrılmayacağı ne malum? Bırak o çocuğu artık bu ilişkiden kimseye hayır yok. Seni yollara düşüren utansın. Bırak o pişman olsun. Sen onun peşine düşme. Sevgili dediğin senin gibi olucak sevdiğin için herşeyi yapıyosun helal sana. Senin gibi kızı kaçırdığı için bırak o pişman olsun.'' dedi. Bunları söylerken çok haklı çünkü gerçekler bunlar. Bende oturdum düşündüm vazgeçtim. Sonra dönüşte ilk defa sigara içtim (2 tane) Bide alkol aldım biraz kafam dağılsın diye. Yorucu bi gündü ama artık O'nun peşine düşmeyecem kararım kesin. Beni bıraktıysa kendi kaybeder ben sınırı zorladım herşeyi yaptım. Sizce bu karar da haklı mıyım?...


0|0
7|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Aşkta gurur olmaz tabi biryere kadar elinden geleni yapmışsın zaten kafan rahat olur hiçdeğilse onun için bunu yapmadım demezsin.Herkes senin gibi gururunu hiçe sayamaz verdiğin karar doğru kendininin nekadar değerli olduğunu gör daha fazlasını yapıp kimsenin egosunu tatmin etmeye gerek yok..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • bence bunu yaparak çok mantıklı hareket etmişsin. altta robin hood'un yazdıklarına bakma, o öyle. öyle alıştık biz ona. aferim, en güzel yol gidilmemiş olandır .P

    0|0
    0|0
  • Doğru yoldasın devam et. Bende kaç defa yoldan döndüm ama diyorum ki dönmek mi hataydı...?

    0|0
    0|0
  • mantıklı düşün geleceğini düşüm erkeklere güvenme

    0|0
    0|0
  • Aynen geçte olsa doğruyu bulman güzel ve sevindirici birşey.

    0|0
    0|0
  • elinden geleni yapmışsın sonuna kadar haklısın

    0|0
    0|0
  • binlerce dansöz varrrrr. sanırım bı tanesıde sen olysn.

    0|0
    1|0
  • 1-2 ay içinde sevgilinden ayrılacaksın. Sen ayrıldıktan sonra Özkan dediğin çocukta arkadaşının sevgilisinden ayrılacak. Ve siz yeni bir ilişkiye başlayacaksınız.

    3|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kararın en doğrusu.

    0|0
    0|0
  • aman be kardeşim sn ne yaparsan yap o zaten tınlamıcak ki seni yapmasaydın etmeseydin die karşına geçseydi işte bu seni daha çok yaralardı salla ya bırak onu at köşeye hayatına kaldığın yern devam et umursama onu yüzüne bile bakma

    0|0
    0|0
  • sen almanyadamisin

    0|0
    0|0
  • hmm. tebrik ediyorum. baska neler yaptiniz?

    1|0
    0|0
  • haketmeyene hakeettiğinden fazla değer verme...

    0|0
    0|0
  • En iyisini yapmşsın.Ne gerek var ya o senin peşinde koşsun..

    0|0
    0|0
  • Evet en iyisini yapmışsın ama sen yinede o Özkanla pek samimi olma.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...