Tanımadığınız bir kız sizi eklerse ??

erkekler , tanımadığınız bir kızın facebookta sizi eklediğini gördüğünüzde ne düşünür ve yaparsınız ? ve kızlar siz hiç hoşlandığınız birini facebooktan ekleyerek iletişime geçebildiniz mi nasıl oldu ?

çocukça ergence gözüküyor farkındayım ama başka seçeneğiniz yok mesela


0|0
18

En İyi Erkek Görüşü

  • Ne amaçla eklediğini anlamaya çalışırım.

    0|0
    0|0
    • nasıl anlamaya çalışırsın peki mesaj mı atarsın

    • Hepsini Göster
    • aa yok ben öyle yapamam :) ancak harbi böyle işte bu benim aradığım erkek dediğim biri olursa huyuyla suyuyla ancak o zaman deneyebilirim ama aklımda olsun yine de teşekkürler :)

    • Ben teşekkür ederim.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 7

  • Yanlışlıkla ekledi sanırım diye düşünüyorum ilk anda .

    0|0
    0|0
  • Silgimi kullandı beni seviyo o da gibi bisey olur bu :D O yuzden eklemen onemli degil mesaj atman önemli :)

    0|0
    0|0
    • peki kabul edip siz mesaj atar mısınız beğendiyseniz falan

    • Hepsini Göster
    • niye yazamazlar :D

    • Mesela sen terslersen bir daha yüzüne bakamazlar :D Ben yazıp beni terslersen ben seni faceden silerim mesala :D

  • Arrık face kullanmıyorum ama

    bir şey düşünebilmem için benimle sohbet etmesi lazım.

    arkadaşlık isteğini onaylarım sohbet ederse eder etmezse de silerim

    0|0
    0|0
  • son bir haftada 56 kişi eklemiş facebookta .. tenezzül edip bakmadım bile.. nasılsa kafa dengi birini bulamayacağım ..

    0|0
    0|0
  • Ben dolandırıcı olduğuna düşünürüm

    0|0
    0|0
  • tikileri mikiler ekler bizim dayı amca ekler anca :)

    0|0
    0|0
  • Kabul ederim. Ama yazmam, kendisi yazarsa yazarım. Ya da amacı sohbet, arkadaşlıktan ötesi hoşlanmak gibiyse belki onunla konuşurum. Ama bunu erkekler yapsa kızlar onlar için sapık diye düşünüyorlar:/

    0|0
    0|0
    • e peki baktın sende hoş buldun kızı yine mi yazmazsın

    • Hepsini Göster
    • anladım da kız böyle konularda adım atınca da genelde erkekler itici buluyor

    • Aynı sorunu biz de yaşıyoruz maalesef :( Biz de adım atacak olursak sapık damgası yiyoruz :/

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bence sadece ekleme, mesaj da yaz ben böyle yaptım.. :) Daha doğrusu ben önce mesaj yazdım. Daha sonra mesaj diğer kutusuna gider görmez diye arkadaşlık isteği de gönderdim.

    0|0
    0|0
    • ne yazdın peki

    • Hepsini Göster
    • ben ekledim zaten 43 ortak arkadaş olunca kabul etmemesini beklemiyordum zaten ama bekledim mesaj falan yazmadı belki bir gün ben yazabilirim diye düşünmeye başladım artık :)

    • o zaman yaz bir şey olmaz bence, böyle için içini yiyeceğine :) Eminim ki her gün yazmak istiyorsun ama bir şekilde vazgeçiyorsun, bunun sonu gelmez.. Kendimden biliyorum, ha ben yazdım istediğim gibi oldu mu olmadı ama bu da benim beceriksizliğim yapacak bir şey yok.. Bir de ben çok bekledim, geç kaldım :(

Yükleniyor...