Akıl ve zeka'nın farkı nedir

akıl ve zeka farklı kavramlar mıdır akılla zekanın farkı nedir


0|0
8|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Akıl, aklını kullanıp mantıklı kararlar alabilmek mantıklı davranmaktır.Zeka ise tam aksine yorumlamak, kavramaktır.

    Mesela sonuncu takım deplasmanda şampiyonluğa oynayan takımla oynuyorsa zekanı kullanmazsın, aklını kullanırsın yahu sonuncu takım puan alabilir mi lider takımdan hele de deplasmandayken hayır tabikide burada mantığını kullanırsın.

    Zeka ise kavramak, yorumlamak dediğim gibi.Matematikte trigonometrinin en ağır sorusunu çözmek zekiliği gösterir.

    Son kez erkekler akıllı kadınlar zekidir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • akıl zekayıda kapsayan hal ve hareketleri içine alan bir sözcüktür.. zeka ise kişiin nesneler arası benzerlik kurabilme yetisidir.. sözcüksel olarak akıl us demektir... ama akıllı zeki çocuklar uslu çocuklar değildir :) ne güzel dilimiz var yaaaa... :)

    0|0
    0|0
  • akıl bır problemı ya da sorunu ogrendıklerıını kullarak cozebılmektır zeka kendı urettıgı yollarla cozebılmektır

    0|0
    0|0
  • ingilizcede biri wit(akıl) biri intelligence(zeka). Hep aynı kelimeyi kullanmıyım diye arada birbirlerinin yerine kullanıyorum ama :))

    0|0
    0|0
  • Akıl yalanla gerçeği, doğru ile yanlışı ayırabilme, bir konuda düşünce yürütebilme ve görüş bildirme yeteneğidir. İnsan olgunlaştıkça aklı gelişir. Zeka ise bir olayı önce anlama, ilişkileri kavrama, yargılama ve açıklayarak çözme yataneğidir.

    0|0
    0|0
  • Zeka para, akıl servettır. Paran var ama toraga gomulu ne kıymetı var.Paran var ama pıs ıslerde kullanıyorsun ne onemı var.Kısaca zekanın verımlı kullanılmasını saglayan sey akıldır.

    0|0
    0|0
  • zeka potansiyel güç akıl onun işlenme hali gibi yani o mekanizma ama aynı anlamlı duruyordu siz deyince yazdım

    0|0
    0|0
  • zeka doğuştan kalıtımla gelen bir şey.. akıl ise o zekayı kullanma fderecen.. kaltımla gelen zekayı kullandığın derece akıllısındır

    0|0
    0|0
  • bence ikiside aynı şey

    0|0
    0|0
  • Akıl herkesde olan şey. zeka kafası olan kişilerde kullandıkları bir kafa yapısı. edebiyatın içine ettim. ben gidiyom

    0|0
    0|0
  • akıl herkeste vardır zeka aklı kullanabilme kapasitesidir

    0|0
    0|0
  • Aklını her an kullanabilirsin, ama zeka hiç olmadık zamanlarda ihtiyaç duyduğun şeydir.

    0|0
    0|0
  • her insan koşabilir ama bazıları daha hızlı koşar. işte o fark yaratan kısmı zekayla alakalı

    0|0
    0|0
  • akıl ve zeka gerekli ayırtedebilmek için

    0|0
    0|0
  • akıl zeka beyin aynı yahu bunları kullanak önemli

    0|0
    0|0
  • zeka var olan ya da olman potansiyel güçtür

    akıl ise onu kullanma ataletidir. yeterli sanırım :)

    0|0
    0|0
  • zeka doğuştandır akıl değildir sonradan toplum tarafından uydurulan birşeydir

    0|0
    0|0
  • akil hayvanlarin tamaminda olan düsünme olgusu, zeka akli kullanabilme becerisi sadece insanlarda.

    0|0
    0|0
  • Reset attım error verdi beynim

    0|0
    0|0
  • aynı şey değlmidir?

    0|0
    0|0
  • zeka kendi üretirsin

    akıl allah vergisi

    0|0
    0|0
  • akıl; düşünebilme yetisi. zeka; o düşünceleri saklama deposu ve lazım olduğunda hepsinin arasından çekip alma yetisi

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Canim bence böyle :)

    Akil: örnek olarak matematikte ise yarar. (akillisin denir)

    Zeka: örnek olarak parlak bir fikir gelirse aklina. (cok zekice denir)

    0|0
    0|0
  • Bkz: Edison ile Tesla..

    Zekası yüksek olan kişiler bir şeyler üretir, sıfırdan yapar ama akıllı olanlar hazır olan malzemeyle bir şeyler yaparlar.

    0|1
    0|0
  • zekası vardır ama kullanamaz akılsız olur,zekası vardır kullanır akılı olur.

    0|0
    0|0
  • 11.Akıl aslında bir kabiliyettir, zeka da öyle. ikisi arasındaki en önemli fark, bir başkasından akıl alabilirsiniz ama zekayı asla. O, her insanın kendisine mahsustur.

    0|0
    0|0
  • Zeka akılın icindedir ama akıl zekanın icinde midir bilemem.

    Ne oktan b.ktan cümle oldu lan bu?

    Bu sanki sey gibi;

    "Sümük ile mukusun farkı nedir" sorusunu sormak gibi..

    0|0
    0|0
  • akıl herkeste var zeka başka bişey :)

    0|0
    0|0
  • akıl zekayı kullanabilme yeteneğidir.

    0|0
    0|0
  • akil tecrube ile kazanilir ve yas arttikca o da artar.zeka ise dogustan gelir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...