Fenerbahçe forma tasarımlarına niye bu kadar takıldınız ki?

Arkadaşlar niye bu kadar takıldınız ki siz formayı arma için mi alıyorsunuz yoksa tasarım için mi?

Tamam ben de bayılmadım çok daha iyi olabilirdi ama bu kadar eleştirmeye gerek var mı?


0|0
4|16

En İyi Erkek Görüşü

  • bende ilk başta çok tepki gösterdim sonuçta para verip biz alıyoruz bize beğendirmek zorundalar yüzde 80 beğenmediği bir şeyde olmamıştır ama sonra bu link aklıma gelince yatıştım hatta gülümsedim

    1|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Bu forma tasarımlarını amatör insanlar yapmıyor kulüp tarafından yapılıyor ve formalar bu kadar kötü olunca millet eleştirmekte haklı

    0|2
    0|2
  • çok haklısın adı üstünde sezonluk forma her sezon değişiyor beğenmeyen gidip normal çubuklu alır bu formalarda gelecek sezon değişecek

    1|1
    0|1
    • aynen sadece bu sezonluk bu kadar ağır eleştirmek yanlış zaten taraftarın gücü forması fena değil bence çok anlamlı

    • evet formalara anlam yüklüyorlar en azından taraftara jest oluyor

  • fazla takılmamak gerek

    0|1
    0|1
  • galatasarayın formalarından güzel bence .

    En azından pembe, mor çıkarıp bizi utandırmıyolar asdfghs

    1|2
    0|3
  • hızlı ve kızgın; fenerbahçeli. 25 temmuzda sinemalarda.

    1|2
    1|1
  • Anlamadıgım şey zamanında PEMBE ve MOR forma giyen takımın taraftarlarına ne oluyor

    1|0
    0|0
  • en azından başka takımlar gibi çalma tasarımla şaktarın tasarımını kullanmıyolar özgün tasarımları var

    0|0
    0|0
  • o neydi la öyle :D

    0|0
    0|0
  • elelştri olacak ki yönetenler daha iyisini yapmaya kendilerini zorunlu hissetsin...

    0|0
    0|0
  • Galatasaray'ın 2013-2014 formalarını hazmedemediler.

    0|1
    1|3
    • ne alaka şimdi döndüler dolaştılar lafı yine oraya getirdiler siz nasıl fenerbahçeyi sevmiyorsanız bizde gsyi sevmiyoruz sevmek zorundada değiliz

    • Hepsini Göster
    • ne demek biz kaliteli çıkarmıyoruz gs çıkarıyor bizim geçen sene nike çıkarttı bu sene addiasla imzaladığımız için bu sene adidas çıkarıyor ne yani adiadas ve nike dandik mi sanki eminöününden diktiriyoruz siziden de geçmişteki formalar belli gsli arkadaş :D

    • fb'nin formaları ile Gs'nin formaları görsellik olarak kıyaslanamaz bilee..fb'liler bile Gs'nin bu yılki formalarını begendi ise susun artık..

  • evet fazla takılmamak lazım sanki ömür boyu o formayı giyecez allahtan pembe mor değil bu sene öyle olsun ama taraftarın gücü olan forma fena değil çok anlamlı bence ben alırsam o formayı alacam

    0|1
    0|0
  • fenerbahçe forması diyince gülesim geliyor hahahaha

    0|0
    1|5
  • tercih meselesi genelde tasarım içindir

    0|0
    0|0
  • sana bişey söliyimmi bu kadar gorma muhabbeti ettiler çok gereksiz bulduğum için bakma ihtiyacı bile duymadım en fazla ne kadar kötü olabilirki fb forması sonuçta daha diplere düşemez

    0|0
    1|1
  • he ya link atabilir misiniz?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • modayla fazlasıyla ilgilnenlerin sorunu bu..bu sene öyle giyersin seneye başka türlü.her senenin modasını seveceksin diye bişey yok.

    0|0
    0|1
  • Beni ilgilendirmez,biz kendi formalarımıza bakalım..

    0|0
    0|0
  • Çubuklu formanın içine etmisler

    0|0
    0|0
  • yaa duydumda göremedim ben link var mı ya da nerden görebilirim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...