Benim gibi bir işi gücü olmayanlar bugün proğramınız neyyy?

benim gibi bir işi gücü olmayanlar bugün proğramınız neyyy? neler yapacaksınız..?


0|0
1230

En İyi Kız Görüşü

  • yatağımdan hiç kalkmamak.

    1|0
    0|0
    • allah bilir şuandada yataktasın tembel kızz :))

    • Hepsini Göster
    • hee kalktım

    • afferin ozaman sana .. yatağınıda düzelt üstünü başınıda giy gel pc nin başına :))

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • iş güç hayat böyle devam ediyor. kendimize iş guc arıyoruz.

    1|0
    0|0
  • şu anda işteyim.. allah işi olmayanlarada iş versin... :)

    1|0
    0|0
  • yatış tabiki ^^

    1|1
    0|0
  • Bu saate kadar oturmuşuz plan belli >> iftara kadar yat, kalk spora git, gel pc ye takıl sabaha kadar otur :D

    1|0
    0|0
  • film izlemeyi düşünüyorum.biraz oyun biraz yatış deken gece olmuş.ne boktan bir yaşamaksa bööle

    1|1
    0|1
  • işteyim bugün işteyimde iş yok

    (gençsin bak bul iş)

    1|0
    0|0
  • keşke işim gücüm olmasada programımda olmasa.ısım war ama aklımda programımda war.yemek ye denize gir film izle yat aksama kadar hıcte şikayet etmem :D

    1|0
    0|0
  • ks'de akşama kadar yorum yapıcam diyen var ya.

    1|0
    0|0
  • işteyim mesai bitsin diye bekliyorum ve çok açım.

    1|0
    0|0
  • keşke benimde bugün bir işim olmasaydı

    2|0
    0|0
  • Çok yoğun programım var. Yatış yatış yatış :)

    1|0
    0|0
  • gece çalışıyorum uyku vakti gelincede ibadet aç kitap oku namaz kıl el işi yap yemeni dantel oya vs işte ya da evlen çocuk yap onunla ugraş

    1|0
    0|0
  • aqua parkkkkkkkkk, akşam yeşil çim parkta gitar

    1|0
    0|0
  • iş aramayı denemek lazım :)

    2|0
    0|0
  • proğram mı ? o da ne ? program olmasın sakın ?

    1|0
    1|0
  • kitap okumak film izlemek Yigenlerimle oynamak

    1|0
    0|0
  • benim de böyle kısa bir dönemim olmuştu gez bol bol yürü

    1|0
    0|0
  • bugün yine çılgınlar gibi evde oturdum

    1|0
    0|0
  • bu siteye takılmak güzel vakit geçiriyor

    1|0
    0|0
  • Motorsikletimin trafik sigortası var onu halledicem.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ps çalışırım resim çizerim alışveriş yaparım zaten akşam oldu iftar hazırlıği başlar . Ezan okunacak birazdan bana müsaade :)

    1|0
    0|0
  • bi uyurum iftarda kalkarım sonra netten takılırım :)

    1|0
    0|0
  • Biraz sonra yatmayı planlıyorum.öğlen kalkar biraz yatakta teli elime alıp oyalanır sonra kalkar kendime iş bulurum :D

    1|0
    0|0
  • Yatıp uyıycam

    1|0
    0|0
  • Burdan cika bilsem temizligim biraz temizlik yapcam sonra bizim burda yeni bir magaza acilmis hersey satilyomus oraya gdip bakcam nerde ucuzluk orda ben :)

    1|0
    0|0
    • ohh bee ne güzel para harcama makinası :) ben söyleyim burdan çıkışı.. yukarı sağdaki çıkış butonuna tkla... iş tamamdır :))

    • Hepsini Göster
  • su an kıskanclıktan öluyorum ama ben yaaa ben calısıyorum maleseff :( senın yerınde olsamher halde yataktan hıc cıkmazdım bugun

    1|0
    0|0
  • çok işsizim kenk o kadar işsizim ki küp şekeri kırıp taneleri sayıyorum :(

    1|1
    0|0
  • Ösym yi bekleyeceğim bütün gün. sonuçları açıklasın diye .s

    1|0
    0|0
  • bugün evde boş boş oturucam :(

    1|0
    0|0
  • işe gideceğim birazdan

    1|0
    0|0
  • anam babam şimdi evden çıkıp tatile gittiler ben nabıcam yemek yapıcam ver iz dı adalet

    1|0
    0|0
Yükleniyor...