1 milyon dolarmı? En yakın arkadaşınızmı ? deseler , ilk hangi arabayı alırsınız ?

En yakın arkadaşlarınızın siteye üye olmaması dileğiyle ;)


0|0
10|18

En İyi Kız Görüşü

  • valla en yakın arkadaşıma 1 milyon dolar mı yoksa "?" mi diye sorsalar, o 1 milyon doları tercih ederdi eminim. O yüzden 1 milyon dolar :)

    2|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • En yakın arkadaş çünkü böyle bir en yakın arkadaşı dünyada bir tanedir.Tektir.Başka zaman bulamam...1 Milyon Dolar ise ihtiyaçtır.1 Milyon doları ne yapacam ben..Çok şükür nefes alıp veriyorum.Nefes alıp verdiğim sürece yakın arkadaşımla birlikte mutlu olmaya bakarım.

    Ayrıca öbür dünyaya 1 Milyon DOları da yanıma götürmüyorum en yakın arkadaşımla birlikte gidiyorum.O da gelecek en yakın arkadaşım... :))))

    1|0
    0|0
  • dostlarımın bedeli para ile ölçülemez onlar paha biçilmez hazinedir benim için..=)

    1|0
    0|0
  • 1 milyon dolarım var <3

    1|0
    0|0
  • gerçek bir arkadaş bulmak 1 milyon doları bulmak kadar kolay olamaz bence.

    1|0
    0|0
  • Neden sadece bir arkadaş? Daha fazla arkadaş karşılığında artıramıyor muyuz parayı?

    1|0
    0|0
    • Arzu ederseniz şöyle bir kampanyamız var , 4 arkadaş getirirseniz 5 arkadaş parası ödüyoruz :)

    • Hepsini Göster
    • Önce arkadaşları görelim.

    • Tamam o zaman, ben yarın bir otobüs kiralayıp doldurup geliyorum; parayı hazır edin.

  • çok güldüğüm sorulardan bir tanesidir :)

    1|0
    0|0
  • tabi ki bir milyon yahu düşünmeye gerek bile yok

    arkadaşıma desem ki bana bir milyon teklif ettiler kabul etmedim 50 lira ver desem verir mi veremez çünkü bütün arkadaşlarım fakir

    1|0
    0|0
  • arabamı :D sonuçta bir tane araba alıyorsam arakdasımı alıyım la beraber gezeriz ya da kankama söylerim böyle bir durumu 1 milyon doları aldıktan sonra ertesi gün o parayı yemeğe gideriz :D

    1|0
    0|0
  • arabayı alır 1 milyon doları çalar arkadaşımıda arabayla kaçırıp uzaklaşırım

    1|0
    0|0
  • arabalardan anlamam

    1|0
    0|0
  • 1 milyonu alırım sonra arkadaşıma 100 000 dolar veririm onunlada barışırız (:

    1|0
    0|0
  • valla ilk bmw lerden bitane alırdım iyi ya onlar

    1|0
    0|0
  • önce bir milyon dolar sonra arkadaşım. :D

    1|0
    0|0
  • Arkadaşım

    1|0
    0|0
  • arkadasım beni bimilyon dolara satmasını istemem

    ama fiyatımda az degilmiş

    neymişim yahu ben:)

    1|0
    1|0
  • kazanmadığım para umrumda değil kankalarımın hiçbirini paraya satmam...kendi kazandığım paramla zaten istediğim arabayı alıyorum..

    0|0
    0|0
  • alıntı sanki :(

    0|0
    0|0
  • Nakit alayım mümkünse..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • en yakın arkadaşımı hiçbişeye değişemem o olmasa ben yapamamki tek başıma sanki bir parçammış gibi o benim :D

    1|0
    0|0
  • 1 mılyon doları tercıh ederım .

    1|0
    0|0
  • 1 milyon dolar uf iyiymiş.

    1|0
    0|0
  • En yakın arkadaşım yok yani bir milyon dolar. Yalnızlığın faydaları 101

    1|0
    0|0
  • Parayı seçeceğimi kim söyledi ki? Eğer arkadaş dediğinde benim his etdiğimi sende his etseydin ne demek istediğimi anlardın.

    1|0
    0|0
  • 1 milyon dolar

    1|0
    0|0
  • lmpala 1967 :D arkadaştan hayır gelmiyo bu devirde 1000 dolar verseler yne değişirim :D

    1|0
    0|0
  • 1 milyon dolar derim doğruya doğru.

    1|0
    0|0
  • Arkadaşımla bölüşsek 1 milyon doları?

    1|0
    0|0
Yükleniyor...