Dişlerimin önü çok kısa.ön dişerim yani buna nasıl bir çare bulabilirmm?

Dişlerimin önü çok kısa.ön dişerim yani buna nasıl bir çare bulabilirmm? Porselen mi protez mi onun gibi şeyler


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • porselen kaplama gibi ek bişi yapılıyor büyük bir sorun değil hallediliyor.kardeşim dişçilik okuyor ondan bilgi alabilirim senin için

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 4

  • Nebilim ben git dişçiye göster dişini

    0|0
    0|0
    • Senin burada ne işin var o zaman sen anlamamışın .hadi yoluna

  • herşeyin doğalı iyidir yav :)))

    0|0
    0|0
  • Tavşan dişi gördümde sendeki ne? Sincap dişi?

    0|0
    0|0
  • tavşan dişinin tam tersi mi yani

    0|0
    0|0
İPANA, 3 GÜNDE LEKELERİ %100 E KADAR GİDERİR!

Kızlar Ne Diyor 1

  • bende uzun diye takıyorum. millette kısa diye takıyomuş bence uzun olması daha kötü bende o durumdayım yaa beni anlayan yok ama

    0|0
    0|0
Yükleniyor...