Varmı Haykırmak istediğiniz iyi ya da kötü bir şey

Buyrun kime ne demek istiyorsanız boşaltın içinizi,sınırsız adrenalin yaşayın bağırın çağırın deşarj olun rahatlayın gel vatandaş gel

sevgili olur,aile olur komşu olur,belediye başkanı olur,tanımadığınız biri olur,futbolcu olur,şarkıcı olur,

Varmı Haykırmak istediğiniz iyi ya da kötü bir şey ?



Örnek : evine dön Tülayyyy


1|0
197

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 18

  • http://www.youtube.com/watch?v=2EbgjR9mlsc

    içme diyorum sana sigara baba sen hala iç sen hala iç :D gvdgsd

    0|1
    0|0
  • niye yaptın?

    0|0
    0|0
  • -Kıyafetimi izinsiz giyen eylül. Beyaz ayakkabı ni renklerle çamaşır a attım yyaşasın kötülük :D

    -Haftaya biletimi aldım ISTANBUL bekle beni..

    0|0
    0|0
  • Beni bu sıcakta dışarı çıkartan arkadaşıma sövüyorum :\

    0|0
    0|0
  • Umarım mutlu olursun da bu yaptıklarına değer.. Bu arada bekle beni Eskişehiiiirrr ben gelicem az kaldı :))

    0|0
    0|0
  • ah annem aaah. evlilik konusunda abimi gereksiz yere şımartıyorsun şu an, sen de biliyorsun erken olduğunu.. her şeyi geçtim de, neden benim arkadaşlarım yaa..

    0|0
    0|0
  • Yeter nan artık senden bu çektiğim ne nan :'(

    0|0
    0|0
  • Anneme sesleniyom

    yeter be temiz evi neden ust uste temizliyonnn birak pislensin biraz yeter beee :D

    0|0
    0|0
  • süvari bana ikide bir evlen deyip durma...! psikoljimi bozdun.! tamammmmm mıııııı?

    0|0
    0|0
  • Haykıracagım kimse yok.

    Öyleyse..

    Ya hicbir sey ya da hersey olmak zorunda.

    Ben herseyi sectim.

    F*ck the Planet.

    0|0
    0|0
  • siteden istifa et ruhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))::):)

    0|0
    0|0
  • :D ne güzel ,dağın tepesine çıkmışız hissi yaşıyoruz yani..

    söliyim: zaman küçüğüm zaman...boyundan büyük lafların tek göstergesi olacak.

    0|0
    0|0
  • Bana dönnnnn Bahooooo diyip , seni yukseltesim geldi ;P

    0|0
    0|0
  • Ben bir şey haykırmak istemiyorum ya :))

    0|0
    0|0
  • Gidenler dönmüyor geri dırırırım..

    0|0
    0|0
  • Haykırmak istemiyorum.Site çöker.

    0|0
    0|0
  • Karizmam sarsılır içimden haykırıyorum ben gjgjjg

    0|0
    0|0
  • Haykırasım yok bir kere tarzım değil..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • oh iyi oldu çokta güzel oldu tamam mı

    0|0
    0|0
  • Kardeşim bu Cut olayına Taktınız Aman efendim bu nedir, Neden yaparsın, Bilinmeyen şeyin çekiciliği Olsa Gerek ne kadar özenti varsa bunu da cevap altına yazıyorlarmış..

    Cut Nedir ?

    Zeki Coşkun un Program sonlarında söylediği son sözdür.

    İng Cut kes Sinamada Kestik anlamındadır .

    Ben ise Fışkıran edebiyatımı biraz olsun Frenlemek Adına, Nokta yerine genelde bunu kullanırım, Aslında kendime Sus Kes diyorum yani Çeneni Çoğatma. Noktamdır İmzamdır.

    Cut

    0|0
    0|0
  • yanlızım

    çoook

    yanlızım

    allahını

    seven

    tutsun ellerimden :((

    moderatör ronaldo3488 istifa et hoca

    0|0
    0|0
  • ligler başlasın artık ulaann. özledim Galatasaray'ı. futbolu özledim.

    1|0
    0|0
  • alayınıza Peki.

    0|0
    0|0
  • hüloğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ

    0|0
    0|0
  • İnşallah bir gün beni kabul edersinnnnnn :))

    bu şansı verdiğin için teşekkürler :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...