Tüm eğitim/öğretim hayatınız boyunca, alıpta gereksiz olduğunu düşündüğünüz bir ders varmıydı ?

gerçekten sadece aldığınız kalan? geri kalan hayatınızda 2 saniye bile anımsamak durumunda kalmadığınız bilgi kirliliği ?

veyaa ulan iyikide almışım bunu dediğiniz bir ders varsa paylaşın ;)


0|0
20|7

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 19

  • milli güvenlikmiydi neydi öyle bir ders vardı sanki :) anlamsız bir ders olarak görmüşümdür bak sayende gereksiz bir hatırlama yaşadım :P

    0|2
    0|0
  • hepsi. gereksiz o kadar çok şey öğreniyoruz ki.

    0|1
    0|0
  • Matematik diyeceğim de nefretin böylesi!

    Yok yok kızmayın demedim.

    Öyle bir ders yok belki konulara dönüp bakmam ama hepsi bir noktada insana bir şeyler katıyor.

    0|1
    0|0
  • hepsi iyi ki var ama bir yere kadar günlük hayatta fonksiyonlar ne işimize yarar ki normalde kullanacaklarımızı öğrenelim yeter

    0|1
    0|0
  • İstediğim bölümlerde okuduğum için hiçbiri gereksiz değildi:)

    0|1
    0|0
  • Üniversitede aldığımız istatistik çok gereksiz bir dersti..2. sınıfın dersiydi ben son yıl tek derste geçmiştim onu :/

    Çok gerekli iyi ki de almışız dediğim bir ders yok :)

    0|1
    0|0
    • BA ile geçmiştim istatistiği :D sayesinde 2 adet dc kurtardım ben

    • Hepsini Göster
    • ahaha tabi gündelik hayatımda sıklık çizelgelerini ve poligonları hiç kullanabileceğim ortamlar yok amaaa hatırası var .P boş diyemem

    • Benim bölümümle alakasızdı bir kere boşuna eziyet ettiler isyanım ona :)

  • zaten neredeyse hepsi gereksiz ya ne yapcam siiri? o kadar ezberledim .ne yapcam matematikteki limiti? hayatta bir isime yaramiyoki .ne yapcam uzun ziplamayi? spor yapiyoduk bos bos kim cok uzun ziplarsa falan filan .hepsi unversiteye girmek icin gerekiyo ,eee girdim nooolduki :/ sonra is bulcam calsicam bu kadar iste .hepsi bosbos beynimde yer tutumus malesef

    0|1
    0|0
  • Felsefe dersi ne gereksiz bir derstir arkadaş ya hu!

    0|1
    0|0
  • Felsefe. Çogu beden egitimi,müzik demiş ama ben severdim bunlar basket oynuyorduk piano çalıyorduk sevilmez mi bunlar. Resim de sevmezdim yetenegim yoktu.

    0|1
    0|0
  • din .

    0|2
    0|0
  • vatandaşlık,din,yarbayın dersi vardı neydi hatırlamıyorum.

    1|1
    0|0
  • Bilgisayar dersini gereksiz görürdüm. Ama sırf onun eğlencesi yüzünden ses çıkarmadım. :)

    0|1
    0|0
  • teknoloji ve tasarım...

    0|1
    0|0
  • Beden eğitimi, resim, müzik.

    0|1
    0|0
  • Beden eğitimi

    0|1
    0|0
  • coğrafya ve tarih iyiki var matemetik geometri yerin dibine batsın

    0|1
    0|0
  • Milli guvenlik din kulturu beden egitimi is egitimi

    0|1
    1|1
  • Matematik her neyse de geometri boştu yaa hiç bir işime yaramadı yarayacağını da düşünmüyorum.

    0|1
    1|1
  • optik fizik kadar gereksiz ve alanıma bu kadar uzak ders yok.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • Beden eğitimi. Hiçbir zaman için bir işe yaradığını düşünmedim. Boş derslerden hiçbir farkı yoktu. Bilmiyorum, ya da hocalarım o izlenimi yarattı.

    1|1
    0|0
    • hacı o dersi aldığıma hiç pişman olmadım ya :D

    • Hepsini Göster
    • İş eğitimini çok severdim ben :D Makrome, etamin kumaşına dikiş, ahşap boyama, cam boyama, top ve sabunu boncukla süsleme :) O tür şeyler hoşuma gidiyordu ve eğlenceli geliyordu :)

    • yok be olum :D

  • resim dersi hiç almak istemediğim bir ders olmasına rağmen verildi üniversiteye kadar zaman kaybı bence tercih hakkı sunulmalıydı...

    0|1
    0|0
  • Doğa bilimlerinin ve formel bilimlerin hepsi gerekli.

    0|1
    0|0
  • Milli Güvenlik

    Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi

    0|2
    0|0
  • gereksiz değilde alanımla alakalı olmayan sırf hoca para kazansın diye ottoman histographia ders almıştım

    0|1
    0|0
  • beden eğitimi dersi o ne ya öyle atla zıpla nedir derdin hoca ? sen bize kelime oyunumu yapıyorsun :D

    0|1
    0|0
  • Müzik dersi.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...