Müslüman arkadaşlar bir bakabilir mi? Tevbe Suresi

Yahudiler: "Üzeyr, Allâh'ın oğludur" dediler. . . Nasara da: "Mesih, Allâh'ın oğludur" dediler. . . Bunu ağızlarıyla söylüyorlar! Daha önce hakikat bilgisini inkâr edenlerin sözlerini taklit ediyorlar. . . Allâh onları öldürsün! Nasıl da (Hak'tan) sapıyorlar! " Böyle diyor. Allah onları öldürsün mü? Sizce bu Allahın cümlesi mi? Birisi bunu bana açıklasın!

Güncellemeler:
Yere ve onu yayıp dümdüz yapana ant içerim ki...



Açıklama:


Birisi Dünya'yı yayıp dümdüz yapmış Allah(?) da ona and içiyor?!?


Dünya dümdüz değil ve Allah kime and içiyor?


YORUMSUZ!


0|0
5|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Elmalılı Hamdi Yazır Kuranı Kerim Tefsiri'nde bunu açıklamış zaten. Buyur okursan anlarsın.

    link

    6|4
    0|0
    • Benim taktığım Allah onları öldürsün kim tarafından söylenmiş melekler tarafından mı bu temenni

    • Hepsini Göster
    • Sende sağol :)

    • Nabersin şura :D

Erkekler Ne Diyor 12

  • Allah'ım affetsin ama ben Kuran-ı Kerim'in Türkçe mealini okudukça dinden uzaklaşıyorum . bu çevirilerde kaynaklanan birşeymi var bilemiyorum ama affetsin kurban olduğum .

    1|1
    0|0
  • ya ne kadar kolay bişey bunu anlamak.böyle şeylerin bütününe bakacaksın. link Allah,peygambere ne yapması gerektiğini söylüyo

    onlara böyle böyle de diyo..mesela 3. ayette de bu kez

    Allah ve resulü .. diyo...yani bunu tebliğ eden peygamber milletin karşısına çıkıp

    Allah ve ben demiyo,Allah ve resulü diyo..eğer bu ayeti tek başına ele alırsan

    sanki resul başka biriymiş gibi bir anlamı oluyo..oysa bütününe baktığında

    ve olayın akışında baktığında herşey çok kolay anlaşılıyo..kuranda çoğu kez böyledir..bir yerde onlara böyle söyle denir,bir yerde biz bunu yaptık denir vs...konunun akışına göre kişi zamirleri kullanılıyo yani.

    0|0
    0|0
  • daha neler var kımsenın acıklayamayacagı bırde arapcada herekeler var onlar olmadımı anlam kayboluyor dusunuyorumda tanrı bır kıtap verıyor tum dunya ıcın bugune herekelerı bıle gelmıyor ne anlam cıkarmak ıstersen onu cıkarıyorsun herkes farklı yorumluyor tanrı ındırse boyle ındırmezdı bence acık ve net olurdu hersey sureklı savaslardan cıhattan ve kadınlardan bahsetmezdı bence

    0|0
    0|0
  • arkadaşım lütfen ilk önce seni yanıltan ön yargılarından kurtul.

    kahretsin/öldürsün anlamlarında seni yanlış düşünceye sevkedecek birşey göremiyorum.

    tamamen ön yargın ile bağlantılıdır. ALLAH yaratıp rızık verdiği kulunun , kendisini inkar

    eden kullarına ALLAH onları kahretsin diyor. olay bu yahu :)



    0|0
    0|0
  • ya nerden buluyosun bu mealleri sen kımsın kı cevırı yapcan onların baska acıklamaları var allah and ıcmez tabıkı

    0|0
    0|0
  • bi kere meal dogru mu ona bakmam lazım eger meal dogru degılse oldursun derken helak etsın anlamındadır cunku onlar sapıtmıstır

    0|0
    0|0
    • Peki bu isteği kim istiyor?

    • yanı ınsanın veya peygamberın agzından der gıbı nasıl soyle ayetler var ve onlar dedıkı(ınsanlar)bunda da oyledır

  • bir gün bunları düşünmekten kafayı yiyeceksiniz

    0|0
    0|0
  • bu soruların cevabını burada bulamazsın yerı degıl kımsede alım degılse yorum yapmasın bılmedıgımız yorumlar gunaha sokar ınsanı

    0|0
    0|0
  • Arapça bilgin sağlam değilse Türkçe meale göre hüküm verme.Kahretmek,öldürmek,helak etmek bunların arasında farklar vardır.Bir harfle bile birçok şey değişebiliyor.

    0|0
    0|0
  • ateistlere bağlicaktimda uygun değil burasi

    0|0
    0|0
  • Öldürsün değil helak etsin denilir ama meal çevirisinde öldürsün kullanılmış olabilir. Ayrıca ayetleri Cebrail indirir ve Kur'an içerisinde geçmişde yaşanan olaylara da değinilir. Hoca değilim tam bilemeyebilirim ama burada geçen ayet Peygamber'in onlar için helak istemesini kasdediyor gibi.

    0|0
    0|0
    • Onu soruyorum işte kimin ağzından çıkmış o.

    • Bu tövbe etmeyle alakalı, biraz araştırdım. Tövbe eden biz olacağımız için Allah onları kahretsin demek gayet mantıklı. Güncellemene gelince orda geçen yer şöyledir Taha-ha bu yayvan olarak da çevrilebiliyor bir de yaşanılacak yer haline getirmek olarak da. Kafanı karıştıracak bir ayet söyliyeyim sana; Allah 7 göğü yarattı diyor. Sence ne demek istiyor? bence ordan burdan alıntı yaparken üzerinde düşün biraz, OKU diyen bir dini anlamak öyle kolay değildir çünkü

  • Allah onları öldürsün değil o Allah onları kahretsin

    0|0
    0|0
    • Ne fark eder? Önemli olan oradakinin bir insan temennisi olması.

Kızlar Ne Diyor 5

  • hangi ayet bu ? ve kimin çevirisi ?

    0|1
    0|0
  • Kacinci ayet

    0|1
    0|0
  • Biri Allah'a and içiyor Allah değil.

    Kuranda onca türkçe meal okuyorum ama bu denli cümleler oluyor,kafama takmıyorum.

    Kuran eski sonuçta,ona bakarsan müslümanlara yahudi ve hristiyanlarla arkadaş olmayın onlardan olursunuz diyorlar ama bu dönemin şartlarında kimse buna uymuyor?En dinci insan bile ayırmıyor.

    0|0
    0|0
  • Carriera vermis cevap.

    0|1
    0|0
  • allah allah onları öldürsün demesi söz olarak mantıklımı sence kendi kendine emir verilirmi

    1|1
    0|1
    • Aynen canım ben de ona taktım?

    • Hepsini Göster
    • daha erken saatte dini bir soruya düzgün bir cevap yaz anlarsın neden kızdığımı

Yükleniyor...