Nerede koşacağım ben ?

Ya ben koşmayı çok seviyorum. Ama biliyorsunuz ki sahilde ve benzeri yerlerde koşsanız da inanlar bön bön size bakıyor ve ben çok rahatsız oluyorum nerede koşabilirim ?


0|0
9|28

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 27

  • Valla bizim burda da koşan var ama öyle bön bön bakmıyoruz. Usulca yanına yaklaşıyoruz , tanışıyoruz,koşu sonrası bir şeyler ısmarlıyoruz , akşam yemeğe çıkarıyoruz. vs.. :) bak bizim hizmetimiz daha güzel. Sen oralarda koşma öyle sadece boş bakanlarla eline bir şey geçmez.. :)

    0|0
    0|0
  • sen yine sahilde koş ama aşırı derecede seksi şeyler girme normal olarak onlara bön bön bakar insanlar

    0|0
    0|0
  • hiç alakası yok yani rahat ol bence bende spor yapıyorum sahilde koşuyorum ama senin gibi hiç düşünmedim =D

    0|0
    0|0
  • Enguzeli sahildw kosmak bende oyle yapiyorum rotani degisme bence

    0|0
    0|0
  • caddebostan sahilde kimse bon bon bakmaz keyfince kosabilirsin orada bircok insan bunu yapiyor yuruyor bisiklete biniyor

    0|0
    0|0
  • İzmir de yaşıyor isen inciraltı Karşıyaka ve bostanlı ideal

    Bornova tarafında Aşık Veysel parkı on numara

    0|0
    0|0
  • koşu bandı alabilirsin

    yada en yakın parkta koşabilirsin

    oda olmadı

    bir kuyumcuyu soy çarşı merkezinde deli gibi koş o daha eylenceli

    ve aksiyon dolu

    ULAN ANLATIRKEN YAPASIM GELDİ BEEEE OFFFFFF

    1|0
    0|0
  • odanın etafında koş :) bön bön bakarlar çünkü memleketin gerikafalısı çok

    2|0
    0|0
  • sabah erken saattlerde git koş kimse olmaz.

    0|0
    0|0
  • Abdülmecid Efendi Korusu'nda koşabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Yürüyüş yolunda koş akşamları zaten bir çok koşan oluyor arada kaynarsın

    0|0
    0|0
    • Yürüyüş yolu Nerede biz yeni taşındık bilmiyoruz buraları. Yürüyüş yolu dediginiz Marmara caddesi mi yoksa sahil mi?

  • amk insanlar bakacak diye yapman gereken bşeyi yapmıyosan senin zihnine sokim

    0|0
    3|0
  • umursamazsan koşamazsın:D

    0|0
    0|0
  • baksınlar nolcak. koş sen tınlama. istanbuldaysan gel beraber koşalım :)

    1|0
    0|0
  • halı sahada

    1|0
    0|0
  • ya bu heryerde oluyor sabah kimse olmaz diyecem ama en uygun saat spor için 4ten 7 ye kadar

    0|0
    0|0
  • Erken yatıp erken kalkarsan sabah plajı boş bulabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Yokmu koşu parkları ben bugün koşu parkında koştum , esneme filan yaptım mesela.

    0|0
    0|0
  • ben sabah koşuyorum sokaklar boş oluyor

    0|0
    0|0
  • nerde koştuğunu bilmediğim için yardmcı olamam çünkü nerde olduğunu bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • koşu bandında koş :)

    0|0
    0|0
  • koşu yolu yok mu

    0|0
    0|0
  • Anca bakarlar zaten. Sorun etmeye değmez.

    0|0
    0|0
  • e normal değilmi memoşlar sallanınca dikkat çekiyo , :D yanına erkek arkadaş al bakmazlar

    0|0
    0|0
  • Al ışte bir gerizakali..

    0|0
    0|1
  • Spor salonunda.

    cut.

    0|0
    1|0
  • nerede yaşıyorsunuz? bende koşmayı çok seviyorum eğer istanbuldaysanız size bazı koşu yerleri söyleyebilirim :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Şimdi bazı insanlar bakıyor diye spor yapmaktan vazgeçilecekse zaten onun bir anlamı olmaz. Bizim insanlar her daim bakar. Sen sadece onlar orada yokmuş gibi davranmayı becerebilirsen istediğin gibi rahat koşabilirsin. Yoksa nerelerde koşabileceğin hakkında bir bilgim yok. Gülhane parkı mesela?

    0|0
    0|0
  • sabah saatlerınde sahılde koşabılırsın.ben 4 senedır avcılar sahılde yuruyorum. bön bön bakan tek kısı dahı gormedım...

    0|1
    0|0
  • en iyisi sahilde koşman,ıssız yerler daha tehlikeli olabilir.

    0|1
    0|0
  • baksınlar takılma sen koş :)

    0|0
    0|0
  • bırak baksınlar sen koş

    0|0
    0|0
  • açın şu kızın önünü

    1|1
    0|0
  • Milletin bakışlarına aldırış edersen hiç koşamazsın ama:)

    Ayrıca sahil olsa da yakında ben koşsam..

    0|0
    0|0
  • Ben de çok seviyorum koşmayı... :) Sakin bir yer bulur bulmaz, koş koş koş... :)

    0|0
    0|0
  • Boşver baksınlar nolucak.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...