Sizce bunun sonu nereye varacak ?

link Zaten ülkemizde gözü olan Avrupa devletleri varken birde yanımızda bizi destekleyecek ülkeler bile, artık bize karşı bir pozisyon aldı, nedenini bilmeyen yoktur herhalde. Sizce savaş çıkar mı ? Çıkarsa zaten bizi destekleyecek adamların hepsi karşımızda olacağı için işin doğrusu çok kötü bir durumda olacağız, birde ülkeden gideceğimden değil ama bunlara göz görerek destek veren insanlar varken olası bir savaşta ilk başta onların gitmesini beklerim çünkü bazı insanlar böyle şeyleri desteklemese böyle savaşın eşiğine gelmeyecektik. Suriye'de, Türkiye'nin çok yakınında gruplaşmalar var ve daha geçen gün bile Hatay'a kadar etkiledi ülkemizi. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?


0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Rusya neyine güveniyor? İlk önce kara ordusuna bi' el atsın. Sonra Suriye ve İran'a destek verir. Çok istiyorsa, bizim kışlalarda putinin çocuklarına eğitim veririz. No problem yani, yeter ki babaya saygı...

    Öyle kameraları toplayarak, nükleer silah demesi yapmakla savaşılmaz. Göt ister savaş.

    Zamanında Timur, Altın orda devletini yıpratmasaydı, Rus diye bir şey söz konusu bile olamazdı.

    Neyse herkesin içini rahatlatmak için bir şey demek istiyorum. Nükleer silahlar patlamayacak. Patlasa bile bizim topraklarımızı etkilemeyecek. Bu o kadar kolay değil, çünkü bu topraklarda öyle bi' tarih var ki...

    0|1
    0|0
    • Kardeşim.Bize en yakın ülkeler onlar ve şuan İranın gücüde tartışılmaz.Elin gavuruna güvenceğime İrana güvenirim daha iyi.Ruslarla İran sınır komşularımız çabucak doğuyu ele geçirebilirler.

    • Hepsini Göster
    • Mesele yardım etmek değil işte biz amerikaya güvenebilirmiyiz sorun o.İRanla,rusların yardım yaptıkları asikar heleki rusların.Kesinlikle kimsenin emri altında olmayan biri olması lazım bu devleti yönetenin.Yada zamanında İsmet İnönü gibi taraf tutmayıp 2 tarafada destek çıkmalıyız.

    • Kesinlikle haklısın. :)İYi akşamlar iyi iftarlar .D

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 3

  • Ben anlamıyorm arkadaş.Türkiye nasıl göz göre göre suriyeye savaş açabilir.Hiçmi aklı yok bu tayyibin teröristler nasıl ırak'ı aldılarsa süriyeyide istiyolar ama beyinsiz herif anlamak istemiyor.

    Bizim asıl yandaş olmamız gereken ruslar-almanlar-iran bunlarla dost olmamız lazım.Eğerki biz bunlarla dost olursak Amerika diye birşey kalmaz.Ama eğerki bize savaş açmaya kalkarlarsa iranında rusyanında mkoruz.

    0|1
    0|0
    • Rusya ve İran mı? Ne alaka?

    • Hepsini Göster
    • Aynen, hatta F16 uçaklarını onlarca milyon dolar vererek alıyordu Türkiye ve istediği gibi kullanamıyor yani bir yere gönderebiliyor ama Amerika'nın içine koyduğu bir sistem ile istediği zaman durdurabiliyor. Hatta bunun kodunu çözmek isteyen mühendislerimiz intihar süsü verilerek öldürülmüştü, biraz araştırırsan birçok yerde karşına çıkar. Yani Amerika'nın istemediği bir ülke ile karşı karşıya gelirsek Amerika bize sattığı uçakları durdurabilir.

    • Evet biliyorum o mühendisleri hatta amerika kendi himayesini almak istemisti kabul etmediler diye öldürürdüler ne yazık ki.Hepsinden haberim var.

  • yapacak bir şey yok şehitliğe kadar yolu var. Allah yardımcımız olsun.

    0|1
    0|0
  • Sadece hayatdaki olaylar gibisi olur. dahası kimsenin götü yemez.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...