Benden soğur diye korkuyorum

hoşlandığım kızla hergun konusuyoruz ama bazen konu bitiyo. bir konu başlatamıyorum.yapım gereği çok ciddiyim ağırbaşlıyım.güldürmek için şekilden şekile giriyorum ama bir süre sonra o da bitiyo ben bu ciddiyetimden nasıl kurtulabilirim.aslında konuskan biriyim ama işi hep ciddiye vuruyorum.ve şimdiye kadar sadece 2 kere canım diyebildim her cümlemde canım demek geçiyo içimden ama ya terslerse diye düşünüyorum. siz hoşlandığınız kişiyle yaşadınız mı hiç böyle bir problem erkek arkadaşlar ? kız arkadaşlar da kendinden hoşlandığını bildiğiniz bir erkeğin size karşı konusmaları böyle olsa soğurmusunuz yoksa rahat rahat konusmasını mı istersiniz ? canım demesinden rahatsız olur muydunuz ?

Güncellemeler:
bu arada kız 18 ben 20 yaşındayım

0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • kendinden emin ve rahat olmasını isterim.

    sadece kendin ol ciddiysen komiklik yapmak zorunda değilsin.

    1|1
    0|0
    • ama kız da çocuksu her lafı dalga espri ben karşısında böyle ciddi ciddi durunda kendimi kötü hissediyorum.

    • Hepsini Göster
    • o zaman ciddiyken etkileme yöntemlerini kullanmam lazım.olmak istesem de yapamıyorum öyle komiklik. çocukluğumu hızlı yaşadım ondandır belki bu kadar dalgaya alamamam hayatı.

    • nasıl istiyorsan öyle ol.

      seni olduğun gbi sevmiyorsa o onun problemi.

Kızlar Ne Diyor 3

  • Doğal halınız neyse onu yapın rol yapmak sıze bırsey kazandırmaz

    0|1
    0|1
    • kaybetmekten korkuyorum ama

    • hayatınız boyuncamı bu korkuyla yaşayacaksınız gızlı bır maskenın arkadasına saklanmak gıbı sizi bu halınızle sevsın

  • vallahi bende ciddiyimdir öyle gereksiz şeyleri lafını yapıp gülmem umarım huyuma uygun biriyle karşılaşırım yoksa işim zor öyle gereksiz kkonuşanlar beni sıkar onlarıda ben sıkarım muhtemel.

    0|1
    0|0
    • aynen bende sıkılıyorum.yani dalgaya alıp iki saat konusunca belli bir yerden sonra yalan başlıyo kesin oluyo. ciddi olunca 15 dk konusmak bile 2 saat dalgaya alıp konusmaktan iyi geliyo bana.İnşallah bulursun..ama ben körkütük aşık oldum vazgeçemiyorum

    • inşallah.aşk güzel umarım ömrü uzun olur

  • yaşadım ve ayrıldım ...konu bitiyosa bitiyodur ne uğraşıyon yaa

    0|1
    0|0
    • yapma yaaa :( ama ben bildiğin sırılsıklam aşığım

    • yolun açık olsun

Erkekler Ne Diyor 1

  • Kaybetmekten korkma biraz düşünürsen hayatın tek birisiyle geçmiyeceğini bilirsin. Bırak herşey olacağı gibi olsun kendin gibi davran.

    0|1
    0|0
    • eyvallah kardeşim.ama gerçekten seviyorum bu kızı ben.bu kız bana korkmayı öğretti vallahi...

    • Seviyorsun ve kaybetme korkusu sana daha açık bir yol göstermiyor ve engelliyor. Ayrılık vakti gelince bunu görür tecrübe edinirsin ama inanki kendini bu duruma sokup çok kasma. Karşındaki kız arkadaşını bilmem ama anlayışlı hoş görülü biri ise zaten hoşlanmadığın birşey yaparsa seni uyarır. veya sen söylersin uyarması için daha iyi olur ikiniz içinde

Yükleniyor...