Sizce hocamın bana karşı ilgisi olabilir mi?

arkadaşlar ben 24 yaşındayım, ve bir kurstan bireysel ders alıyorum, haftada bir saat. Hocam 28 yaşında. Adam böyle cool bir tip kendine çok güveniyor iyi de bir hoca ama ben ilk zamanlarda çekiniyordum. Bir gün konuşurken sen niye çekiniyosun ki benden dedi, ne bu çekingen çekingen tavırlar ya dedi, Sonra kendisinin bütün öğrencileriyle falan arası çok iyi şakacı, zaten çok sosyal ve samimi tavırlı biri. Ne var ki aramızda zaten çok yaş farkıda yoktur iki üç yaş bişi, hem ben kendi hocalarımla çok yakındım abim babam gibi severdim, birlikte yemeye içmeye giderdik ne var ki olabilir böyle şeyler falan dedi. Sonra işte kursun sahibi aynı zamanda kendini ve kendi öğretmenliğini falan övdü ki gerçekten de iyi işinde hani. Ama ne bileyim konuşmaları falan normal mi sizce yoksa ben mi yanlış tarafa çekiyorum yoksa herkese samimi bir tavrı var gibi ondan mıdır? Aynı zamanda ileride evlenicen çocukların olacak sende onlara öğretirsin gibi bir laf etti hoşlansa böyle demezdi heralde.

Güncellemeler:
ha bir de bir gün çıkışta okula derse gideceğimi söyledim, o da benimde o tarafta işim var dedi bırakayım dedi tamam dedim bindim arabaya, bindikten b,ir dakika sonra faln ay bu havada da derse mi gidilir (mart ayıydı) diye mırıldandı bunuda öylesine demiş olabilir mi?

0|0
1|6

En İyi Erkek Görüşü

  • afferim kafa çalışıyor.bi kafaya girmişsin ama ayıktırmışsın kendini...

    0|0
    0|0
    • ne demek istediğini anlamadım?

    • Hepsini Göster
    • güncelleme:mart ayında dediyse dikkat!

    • mart ayıydı ama hava açık ve güneşliydi ama sence bu da mı tesadüf?

Erkekler Ne Diyor 5

  • hoşlanmasıda hoşlanmamasıda rahat cool olması ya da çekingen olmasıda sana bağlı. sen kuyruğunu ne kadar kuyruk salladığınla alakalı sallamazsan hoşlanma diye bişeyde olmaz. bir erkeğe cesaret veren ya da cesaret gerektiren birşeyler yaptıran kadının haraketleridir.

    peki sen ne olmasını istiyorsun?

    Hosşanmalımı? hoşlanmamalımı?

    0|0
    0|0
    • işte ben hoşlanıyorumda o da istiyor mu ki kuyruk sallamalı mıyım emin değilim?

    • hoşlanmasını istiyorsan kuyruk salladığında eminim başarılı olursun ha ne kadar uzun sürer bu ilişki modeli bilemem. sen onun hayalindeki "o kadın" mısın ya da olabilirmisin?

  • kendinde söyledigin ögrencilewrle çok samimi ve şakacı oldugunu . bu tipler herkese karşı böyledir

    0|0
    0|0
  • Allahım sana geliyorum

    0|0
    0|0
  • Abi abartmayı seviyorsun galiba ?

    0|0
    0|0
    • niye abartayım aynen böyle oldu fikrini söylicek misin?

    • Böyle bir şey yoktur. Anlamında yazmıştım.

    • niye herkes yoktur diyor ya normal mi şimdi bir hocanın böyle konuşması?

  • Bencede demezdi :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • onu bilemem de sanki sende var bişiler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...