Kapat

Kalbimin yapmasını istediğim şeyi aklım yapıyor :( Sabırsızlar okumasın. . .

Bilgisayar işleriyle uğraşıyorum. Aynı zamanda öğrenciyim. Geçmişte çok büyük hatalar yaptım. İnternetten arkadaşlarım var şu anda. Hatalarım ise internetten birine aşık olmamdı. Beni kabul etmeyince kendimi çok yıpratmıştım. Sonrasında ise onu unutabilmek adına birçok kişiyle ilişki kurdum. Bunları bırakalı 1 yıl oldu.

Şu an hala internetten arkadaşlarım var normal mahiyette. Sorun teşkil etmeyecek derecede.

Geçenlerde ise çalıştığım yerde patron birinin bilgisayarını tamir etmemi istedi. Bahsi geçen kişi evine götürdü beni. Bir kızı vardı. Giyimi, kuşamı, ahlakı, . . . Herşeyiyle aradığım kişiydi. Ama geçmişte yaptığım hatalar yüzünden kalbim bir türlü kimseyi kabul etmiyor onu. Çok yıprattım çünkü onu :( Ama aklımdan bir türlü çıkmıyor o kız :( Ne yapacağım bilmiyorum okulumun bitmesine 1.5 yıl var uzatırsam. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler:
Ayrıca kız üniversiteye hazırlanıyor, benden de 3 yaş falan küçük. Mühendislik okuduğum için ve matemağimin çok iyi olduğunu düşündüğü için matematik çalıştırmamı istedi kendisine. Haftasonu evlerine gidecem. Ne yapmalıyım nasıl davranmalıyım?

0|0
3|0

En İyi Kız Görüşü

  • bence doğal davran ve kendini yıpratma olan olmuş eskiye sünger çek ve yoluna bak sonuçta mutluı olmak seninde hakkın ve bence sen mutlu olmauyı hak ediyosun :) bende sana bişi sorabilirmiyim ?

    0|2
    0|0
    • Benim yapmaya çalıştığım şey de bu zaten beni yolumdan alıkoyan herşeyden vazgeçmeye çalıştım ve bunu büyük çoğunlukla başardım şükürler olsn :) Aklım başıma geldi yani geç de olsa :) Teşekkür ederim bu arada :) :) Sor bakalım seni dinliyorum :)

    • Hepsini Göster
    • en iyi cevap ha vawbe:)

    • tabii ne sandın olum :D

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 2

  • bi ömür geçmişine takılı kalamazsın ki. takılı kalmak için ısrarcı olursan bütün bir ömür zehir olacak.. bak ne yap biliyo musun Sertap Erener-hayat beklemez şarkısını dinle :)

    0|1
    0|0
    • Sayende oturduğum yerde oynamaya başladım :D Teşekkür ederim :) Vazgeçmeye başladım herşeyden çok şükür geç de olsa aklım başına geldi. . . :)

    • Hepsini Göster
    • Allah hepimizi sevindirsin. . . :)

  • İşte bu yüzden özel ders hocalarımın hep bayan olmasına özen gösterirdim dlfkgjdfkg

    0|1
    0|0
    • Mantıklı :) Ama zaten onların tanıdığı bir hoca varmış aslında ama hastaymış sanırım haftaya cumartesi ben gidecem evlerine :)

    • Hepsini Göster
    • Yıpratmasan iyiymiş neyse belki yaralarını sarar o kız belli de olmaz hani :))

    • İnşallah diyelim ona aşık olasım var ama kalbim çok durgun. . . Sihirli bir değnekle dokunuş lazım :( :(

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...