Gezi Parkı Olayının Artık Suyu Çıktı Diyenler ??

Bu saatten sonra çıkan olayların tamamının provokatör kişilere ait olduğunu düşünüyorum artık ordaki kimsenin derdi ne ağaç nede başka bişey değildir. Tabi bu benim düşüncem bide sizin düşüncelerinizi alalım.


0|0
15|16

En İyi Kız Görüşü

  • evet suyu cikti. ethemin katiline mesru müdafa diye birsey yapilmadi.

    alinin katilleri serbest birakildi.

    abdullah cömertin katilleri bulunamadi.

    polise siddet uygulayan 3-5 kisi öldü diye dünyayi ayaga kaldirdilar misirda ölenlere kimsenin sedi cikmiyo diye aniran bir essogluessek basbakan sifatiyla geziyor.

    misirda askere ates acmak vatan sevgisi, türkiyede yürüyüs yapmak vatan hainligi.

    bu arap sevgisi nerden geliyor acep, insan heryerde insandir ama kendi halkina acimayip sadece araplara aciyan bir i*nenin amaci ne.

    4|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Provakatif felan değil direnen halkın ta kendisi

    Biz ağaçları yıkmayın dedik gencecik fidanlarımızı öldürdüler

    2|8
    2|3
    • Bir de üzerine arkalarından terörist dediler.

    • Sözcüye bak. Şırnakta Toma yakmış Pkk'lı vatan hainleri.. Şırnak da değil İstanbulda yak, o zaman "kaharaman" olursun...

    • Boş beleş konuşma bana

      kaç tane insan öldü 1-2 tomanın hesabını yapma

  • sıkıldık artık . 7 aylık bebeğini almış protesto ediyor kadın . o an bir olay kopsa ve o bebek zarar görse vebalini nasıl taşıyacak ? suyunu çıkardılar.

    2|1
    5|3
  • Asil bir yerden sonra birakilirsa sacmalik haline gelir insanlar yaralandi can verdi gozunu kaybetti orda hadi eylemi yaptik birakalim diye is mi olur? Ben halki siklemiyorum dedigim olur havasindaki iktidarin tutumu degismedigi surece halk niye vazgecsin ki davasindan? Ki yuzde ellim var zor tutuyorum dedikten sonra? Yapmayin lutfen halk sesini duyurma hakkini alma cabasinda.

    1|2
    1|0
  • artık gezi park ile ağaç kelimesi bir arada kullanılınca banal oluyor bence. uzaktan yakından alaka yok. bu sanki yeni yeni olayları öğrenmiş kişilerin kuracağı bir cümle

    1|1
    1|0
  • Sen gezi parkı eylemlerini zaten sadece "AĞAÇ" için yorumluyorsan hepten bitmişsin be. O ağaçlar arasında 1. sınıf tomruk olarak yerini almışsın hali hazırda.

    2|0
    0|0
  • yaa devam da etmeli.

    1|1
    0|0
  • bugun birlikte yurudugumuz esnaf full provokator zaten. sesim kisilmis hay. kufredince kufrediyor oluyor.

    1|0
    0|2
  • Hayir cikmadi, direniyoruz.Olay tek agaclar degil.

    1|0
    1|2
  • suyu çıksa iyi,de posası bile çıktı yaaaa

    0|0
    5|3
  • Ben olayın 2.gününden itibaren aynı şeyi düşünüyorum.PKK bayrakları,öcalan posterleri,sol örgütlerin bayrakları vs. vs. Hepsi milleti kışkırtmak için.

    1|0
    2|2
  • En başından böyleydi zaten.. Şükür gördünüz.

    1|3
    4|5
  • canım yha :(

    0|1
    1|0
  • aynen katılıyorum

    0|0
    4|2
  • türkiyenin birlik olması gerekirken bu yapılanlar başından beri saçma

    0|0
    4|2

Erkekler Ne Diyor 16

  • Gezi parkı ağaç olayı değildir. Gezi parkı direnişi bıçağın kemiğe dayandığı noktadır sadece burada başladı adı öyle kaldı. Bu direniş baskıcı iktidara karşıdır park için değil bir anlayamadınız şunu. Neyi provoke edecekler kalkıp bunun adı altında pkk bayrağı mı açtılar ? Dükkanları mı yağmaladılar ? Polisin müdahilesi olmadığı sürece insanlar sadece sloganlar attı haklarını kullandı olayları bu duruma getiren yine baskıcı iktidar oldu.

    4|2
    0|2
    • Hüloğğğğ direnişin kılıyım :)

    • Hepsini Göster
    • Evet Pkk bayrağı açmadılar ama sol marjinal gruplara ait pek çok bayrağı açtılar. Poliste bunları indirmeyip de alkışlayacak mıydı?. Tv.yi aç izle bakalım polis müdahalesinin olmadığı sokakta eylemciler nasıl dükkanları yağmaladılar... İşinize gelmeyeni görmeyin... Aynısı doğuda olsa bas bas bağırırsınız nerede bu polis niye müdahale etmiyor diye... Pkk'ya yasak olsun çapulculara serbest. Yok öyle yağma!

    • Doğuda pkk güvenlik güçleri kurulur polis yok. PKK cenazesi kaldırılır polis yok ama parkta çadır kurup demokratik hakkını kullanan insana polis var öyle mi :D Bak şimdi bilmiyorsan öğreteyim toplumsal olaylarda grupların içerisindeki provokotörleri sivil polislerin ayıklaması gerekir ki kötüye kullanılmasın. Ama nereden bileceksin bunu :) Kimsenin bir yeri de yağmaladığı yok at gözlüğü ile bakmaya 5 liraya benzin almaya devam :D

  • Burda... .. .

    0|0
    2|0
  • rte nin suyu ısındı diyenler ?

    3|1
    0|1
  • Haksızlıkların karşısında 1 dakika bile susan insanın suyu çıkmıştır... önünüze atılanla yetinin siz

    3|2
    0|0
  • En baştan beri zaten provokatif işlerdi. Baksan adamlar cumhuriyetçiyiz diyorlar, anarşistlik yaparak iktidar devirmeye çalışıyorlar. Madem cumhuriyetçisin, gider oyunu kullanır öyle devirirsin. Ben cumhuriyetçi birisi değilim ama bu cumhuriyetçiyim diye geçinen birçok gerzekten daha fazla saygı gösteriyorum bu rejime. Kalkıp da hiç ülkeye karşı ayaklanmayı düşünmedim rejim değişsin diye.

    1|3
    4|6
  • Pkk nın polisi(!) devletin polisine saldırdı.Suriye sınırı pkk nın elinde. Bunlar içinde biraz konuşun da dinleyelim. Mesela, çözüm sürecimi bölünme sürecimi ?

    2|1
    0|0
    • Mesela bence geziden sonra pkk'nın yeniden canlanmasından başlayalım... Güzel olur. Malum geziyi destekleyen bir kısım medya karakol protestolarını nasıl sevinçle karşılamıştı... O terörist olarak gördüğünüz milletvekilleri gezide nasıl ön safta yer almıştı... Gezi süreci mi darbe süreci mi kaos süreci mi? Bak ne güzel anlaşıyoruz

  • Hep faiz lobisinin işi bunlar cık cık.Hüloğğğ itaat edelim.

    3|2
    0|1
    • harbiden. ramazan bana yaramadı :/

    • faiz lobisi yoktu ama Alman Merkez Bankası bile Türkiye faizleri artırsın dedi :))) Gazete okusanız meydayı takip etseniz kör gözleriniz bazı şeyleri görecek ama işinize gelmeyince hasır altı ediverin siz

    • Buradaki ironiyi gerçekten anlayamadın mı? Helal olsun :)

  • Kıssadan kahraman olma yöntemi: Bir adet Toma bulunur, önüne geçilip Gençliğe Hitabe okunur. Damarlardaki asil kan depreşir (Avrupada bunu dersen ırkçı olursun, Avrupa'da asillik kanda değil bilimde akıldadır) Bu yetmezse İstiklal Marşı'da okunur. Hakkıdır Hakka tapan milletimin istiklal denir, Yani Allaha tapan milletimin bağımsızlık hakkıdır denerekten polise taşlı bilyeli saldırı başlatılır. Ama bu sakın ha bu eylemi Türkiye'nin güneydoğusunda yapmayın. O zaman Pkk'lı olabilirsiniz. Özellikle bu eylemi, İstanbul, Ankara ve izmir'de yapın. İşte size dört dörtlük bir kahramanlık hikayesi... Yarın savaş var desek bu ucuz kahramanların ortadan sıvıştığını Bodrum'a falan gittiğini görebilirsiniz. Zararı yok, savaş bitince bunlar yine gelecekler...

    0|0
    2|0
  • Suyu falan çıkmadı zamanı gelmişti böyle bir direnişin destekliyorum

    1|1
    0|0
  • provakatör değil. antidemokratik uygulamalara başkaldırıdır

    2|1
    0|2
  • Protestolar biterse başbakan kimi suçlayacak ülkenin içinde bulunduğu çıkmazlar için?

    2|0
    0|1
  • Halen devam ediyormu gezi parkı olayları medyayı takip edemiyorum

    0|0
    0|0
  • Bu senin düşüncen en başından beri geçerli ki...

    0|0
    3|0
  • O konuyu aştık biz artık.:))

    0|1
    2|1
  • tabiki. bu işin cılkı ikinci gün çıktı zaten. saçmalık hala uzaması.

    0|1
    5|2
  • sormayın da burda da suyu çıkmasın artık.

    0|0
    4|1
Yükleniyor...