Göğsüme başını yaslayan sevgili isterdim ya siz ?

bir yârim olsun isterdim gözleri gülen göğsüme başını koysun saçlarını okşayayım şevkatimi vereyim o yaramaz erkek çocuğa :) kalbim deli gibi çarpsın sımsıkı sarılayım çok mu şey istedim ya :(

Güncellemeler:
not: burda aradığımı söylemedim çarpıtmayın dediklerimi lütfen

0|0
332

En İyi Erkek Görüşü

  • güzel şeyler umarım hepimiz yaşarız :)

    2|0
    0|0
    • inş

    • Hepsini Göster
    • belki...

    • vardır vardır bu kadar karamsar olma

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 31

  • Çok şey istemiyorsun çünkü ben de bir helalim olsun göğsünün üstüne yatıym isterdim :) Sonra o benim dizime yatsın ben onun saçlarını taraym parmaklarmla, yüzünü okşaym isterdim. . . <3 :)

    1|0
    0|0
  • yani istiyoruz da yok işte hepimiz sevgiye açız aslında da belli etmemeye çalışıyoruz ...

    1|0
    0|0
  • inşallah olur. çok güzel dileklerin var. başkaları gibi sahte şeyler istemiyorsun.

    0|0
    0|0
  • Yoo herkesin istediğini istiyorsun. üstelik bu hiç de zor değil. imkansız bir şey istemiyorsun. Doğru zamanı bekle yeter :)

    0|0
    0|0
  • cok şey istiyorsun :/

    0|0
    0|0
  • Güzel hayal

    0|0
    0|0
  • Allah gönlüne göre versin ne diyelim. :)

    0|0
    0|0
  • şimdi sen ''göğüs' 'vermek' falan dedin ya ... normalde bu sorunu altının barzo kaynaması gerekiyodu.. çağdaş falan mı olduk acaba?

    1|0
    0|0
  • ben de istiyorum sarılayım doyasıya öpüp koklayayım gözüm başkasını görmesin

    ama olmadı mı olmuyo :((

    1|0
    0|0
  • sonuna '' sonra da terk edip bırakayım'' demeyi unutmuşsun

    0|0
    0|0
  • Cok şey istemedin ama sabır olmadan olmaz bu işler

    0|0
    0|0
  • üstüme alınayımmı :=)

    0|0
    0|0
  • bizde istiyoruz ama nerde :))

    0|0
    0|0
  • ya hu bırakalım şu üzülmeyi de hakkaten bir yardım etsen bu arkadaş isteyen kızlar falan ne yapar nerelere gider bir yol göstersen çok makbule geçer :)

    0|0
    0|0
  • bende isterdim , hadi yapalim

    0|1
    0|1
  • yanımda otursun beraber pes oynuyalım. Saatlerce sarılsın bana. Çok şey istedim..

    1|0
    0|0
  • çok şey istemedin de zor bulursun hele ki buralarda.

    1|0
    0|0
  • Ben varm . : D

    0|0
    0|0
  • yoo :) bence isteklerin güzel :D

    0|0
    0|0
  • Göğüsünde ağlayabileceğim bir sevgili :(

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 3

  • Bunlar aşamalar tabiki :$ hayırlısı olsun ne diyem :D

    1|0
    0|0
  • Öyle erkeği bulrsan bana da haber ver öyle erkek bulmak çok zor bu devirde şimdi erkeklerin amacı zevk amaçlı sevgili olmak gerçek sevenlerin soyu tükendi

    2|0
    0|0
  • Olursa sevgilim değil eşim olur nasip inş.

    1|0
    0|0
    • inş canım benim ya

    • Hepsini Göster
    • amin en içten aminim allah razı olsun ..

    • sizdende sağolun

Yükleniyor...