Siz olsanız ne yaparsınızzzz?

Dün sevgilimle parkta bulustuk arka bankta da kızlı erkekli bir grup oturuyordu ve sevgilim iki defa oraya baktı neden baktın dedim erkekler geliyo mu diye baktm dedi bugün de o kızlara baktın demi dedim oda tanimadgm kızlara ne bakcam dedi bende tanısan bakarsın yani dedim oda yanlslkla soyledim dedi siz olsaniz ne yaparsınız ayrlmayi bile dùsünüyorum suan


0|0
12|11

En İyi Kız Görüşü

  • bakmıs olabilir.ama ayrılmayı bile düşünmen senin içinde olan bişey demekki pek güvenmiyosun.güvenin olsaydı kafana bile takmazdın

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Kezbansın biliyorsun değil mi? Senin gibi biriyle ömür mü geçer be çocugun yerinde ben olsam senden ayrılırım. Ayrıca cocuk bakinca carcar konuş ama sen ay şu cocuk ne kadar yakışıklı bu cocuk ne kadar tatli diye söyle

    0|0
    1|0
  • lan yörü git sebebe bak ben olsam senden ayrılırdım göz bu bakar af edersin de sen biraz b k çıkarmışsın

    0|0
    1|0
  • yaşın kaç 13? 14?

    1|0
    1|0
  • Oha senin için sevgi bu mu yani bir baktı diye insan ayrılır mı. pes doğrusu

    0|0
    1|0
  • ayrıl bence de, yazık etme çocuga

    0|0
    1|0
  • Ne saçma düşünce bu

    0|0
    1|0
  • 6 ay hak mahrumiyeti veririm

    0|0
    1|0
  • Ayrıl gözü disarda.

    0|0
    1|0
  • amk ergenı ne malsınız sız ya sonra erkekler odun haha

    0|0
    1|0
  • ayrıl sonra buraya yazarsın ay ben onu cok seviyom bir hata yaptım nasıl affettircem kendimi diye

    0|0
    1|0
  • ayrıl o zaman bu kadar basit mi yani

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ben bazi sorularin ciddi mi yoksa saka mi oldugunu anlamiyorum arkadaslar.

    Bana yardimci olun lutfen :)

    0|0
    1|0
  • salakmısın sen

    0|0
    1|0
  • sen olmak manyak :) bunun içinsevglıden mı ayrılınır kız erkeklerı bu kadar sallamayın ee baktı nldu yanı açana herkes bakar

    0|0
    1|0
  • Yaşın küçük sanırım hadi yaşın büyük olsun hala olgunlaşmamıssın

    0|0
    1|0
  • Yazık çocuğa senin gibi biriyle çıkıyor . Ya gözü kaymıştır e biliyorsun? Valla ayrılda kurtulsun çocuk senden.

    0|0
    1|0
  • sacmalama bence yaa bu yuzden ayrılınır mı

    0|0
    1|0
  • iyimisin sen :D valla güldürdün kızma da allhm ya

    0|0
    1|0
  • Abartma bence bunda kötü bişey yok

    0|0
    1|0
  • tam bir ergensin kizim yaaaa bakti diye ayrilirmi insan baksin ne olacak sanki Allah Allah

    0|0
    1|0
  • ne ayrılması ya bunun için ayrılmak çok saçma

    0|0
    1|0
  • Çocuğun üstüne o kadar gidersen o senden ayrılır yakında

    0|0
    1|0
Yükleniyor...